Ik zat gisteren en vandaag al mee te lezen in het topic om te kijken of jullie zelf tot een consensus konden komen. En zowaar dat is geluktquote:
Ik kan me goed voorstellen dat je in dat topic het bloed onder de nagels aan het halen was bij anderen, want het niveau was echt ver te zoeken.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:01 schreef Fylax het volgende:
Mijn post wordt verwijderd maar dat een ER zegt dat ik de lucht die ik inadem niet waard ben blijft staan?
Dus omdat sommige users hypen op iets dat ze willen wat gebeurt, wat ik zovaak zie in een topic, mag een ER!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen dat ik het niet waard ben? Lekker is dat, een crewlid die dat tegen een mede-crewlid zegt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je in dat topic het bloed onder de nagels aan het halen was bij anderen, want het niveau was echt ver te zoeken.
Je post is verwijderd om verdere escalatie te stoppen zodat we weer ontopic kunnen gaan.
Nee, je was een topic aan het verbaggeren, dat staat los van 'iets graag willen dat gebeurt'. Verder kun je als crewlid toch gewoon even een PM/DM sturen of iemand aanspreken achter de schermen? Het lijkt me niet dat ik scheidsrechter hoef te gaan spelen tussen crewleden.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus omdat sommige users hypen op iets dat ze willen wat gebeurt, wat ik zovaak zie in een topic, mag een ER!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen dat ik het niet waard ben? Lekker is dat, een crewlid die dat tegen een mede-crewlid zegt.
Ik had het al even geëdit.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet inderdaad toegeven dat ik me uit pure frustratie dat er weer een leuk topic verbaggerd wordt wat heb laten gaan en dingen heb gepost die niet zo netjes waren.
Word er niet boos van als die weggehaald worden, wel word ik er boos van als het topic zo weer vernaggeld wordt.
Mea culpa
ding dong spoiler alertquote:Op maandag 15 juni 2015 10:38 schreef Voszje het volgende:
Op mijn Vkontakte: "Кит пропустит 6 сезон, но вернется в 7 !"
Dat eerste is onmogelijk, want dan moet alles wat er verder staat weg.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:29 schreef broer het volgende:
Wat doen jullie in zo'n geval? Alle bagger-reacties verwijderen? Een nieuw topic aanmaken?
Nee, dat is niet zo. Het was altijd een topic waarin over de zender, de dj's en de muziek werd gepraat en verder niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:48 schreef Mike het volgende:
Dat eerste is onmogelijk, want dan moet alles wat er verder staat weg.Het is eigenlijk gewoon een slowchattopic, dat als excuus heeft dat er soms ook naar de zender geluisterd wordt.
Misschien is dat wel gemakkelijker.quote:Mocht je echt een topic willen met nieuwtjes over de zender, dan lijkt een nieuw topic me beter/logischer.
Ok, (flink) opgeschoond.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:09 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Het was altijd een topic waarin over de zender, de dj's en de muziek werd gepraat en verder niet.
In een van de vorige delen is het 'overgenomen' door topickapers en sindsdien post er niemand van de KX-luisteraars meer. (Vermoedelijk om de meute niet weer wakker te maken.)
Maar goed:
[..]
Misschien is dat wel gemakkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |