Seizoen 1 staat voldoende op zichzelf vind ik, dus een nieuw seizoen had (wat mij betreft) niet per se gehoeven. Toch kan dat wel weer heel spannend worden (er is daarvoor een prima opzetje), dus op zich wel heel leuk nieuws!quote:Op woensdag 1 april 2015 11:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ben nu bij Afl 9. Geweldige serie. De scene van Danny en John in de bar, dronken is de beste tot nu toe.
Dit ook tevens:
[ afbeelding ]
"Aardig" zegt iequote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Aardige serie, maar een 2e seizoen had niet gehoeven. Vind de 'cliffhanger' ook een beetje geforceerd.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens hoor. Ik werd ook niet heel blij ofzo van het nieuws dat er nog een seizoen kwam. Het einde was prima zo en een nieuw seizoen zou hier zelfs afbreuk aan kunnen doen. Maar ja, aangezien ik dit seizoen echt steengoed vond, kan ik toch niet anders dan seizoen 2 wel een kans geven en ik ben zelf ook van mening dat een vervolg niet per définitie slecht(er) hoeft te worden...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
Dat is precies wat ik bedoelde.
Hoe de characters met Danny zn dood omgaanboeit me niet zo veel. KKan hoogstens Interessant worden als die ex-politieman ze gaat proberen te vervolgen, maar zelfs dat is meh.
Vond het einde zonder die cliffhangers prima en goed afgesloten, jammer dat het verder moet.
snap ik, jij vindt de serie beter dan ik dat vind, maar ga seizoen 2 ook wel een kans geven.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met je eens hoor. Ik werd ook niet heel blij ofzo van het nieuws dat er nog een seizoen kwam. Het einde was prima zo en een nieuw seizoen zou hier zelfs afbreuk aan kunnen doen. Maar ja, aangezien ik dit seizoen echt steengoed vond, kan ik toch niet anders dan seizoen 2 wel een kans geven en ik ben zelf ook van mening dat een vervolg niet per définitie slecht(er) hoeft te worden...
Wat hierboven staat: ik vond zowel Danny als John heel interessant, maar Danny (natuurlijk) wel het meest opvallend. Verder moesten meneer Forbry en ik nog al eens om Kevin lachen, al weet ik niet of dat ook echt de bedoeling wasquote:Op woensdag 1 april 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
snap ik, jij vindt de serie beter dan ik dat vind, maar ga seizoen 2 ook wel een kans geven.
Al vond ik persoonlijk juist Danny de meest Interessante persoonlijkheid.
Ik heb het ook iedere keer, dat als ik van een serie het eerste seizoen echt heel erg goed vond, ik bang ben dat een volgend seizoen daar afbreuk aan gaat doen. Ik had dat bijvoorbeeld met Deadwood. Eerste seizoen daarvan behoort tot het beste wat ik ooit gezien heb, maar het tweede seizoen zorgde ervoor dat ik het derde/laatste seizoen (vooralsnog) niet eens meer een kans gegeven heb.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:48 schreef yvonne het volgende:
Hé een apart topic.
Ik vond het een geweldige serie, afleveringen lang geen idee hebben waar het heen ging.
Broeierige sfeer, geweldig acteerwerk, weereens acteurs die in hun rol groeiden prachtige beelden wat wil een mens nog meer.
Een deel2? tsja voor mij was het einde goed zo. Ik ben altijd zo bang dat een series2 een teleurstelling wordt, zoals zo vaak.
Ik hoef ook geen Fargo deel 2 en True Detective ook niet.
quote:Op woensdag 1 april 2015 11:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ben nu bij Afl 9. Geweldige serie. De scene van Danny en John in de bar, dronken is de beste tot nu toe.
Dit ook tevens:
[ afbeelding ]
Ha, ha... wel grappig om die plaatjes zo te zien, ze zien er ook echt stomdronken uitquote:
Precies, geweldige scenequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ha, ha... wel grappig om die plaatjes zo te zien, ze zien er ook echt stomdronken uit
Hoe kunnen jullie dat nu allemaal al weten?quote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is nou echt zo'n serie die het prima bij een seizoen had mogen houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |