En dit is hem nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit is hem nu.Zie ik grijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit is hem nu.In mijn hoofd had je zwart haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik krijg een visioen van dit doorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit bij Mo
[ afbeelding ]
Nee, ik ben blond en vergeet mijn zachte G niet. Goudblond.quote:
Ik heb geen baard joh, alleen een onderlip sikje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg een visioen van dit door![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
mooi grijs is dan weer zéker niet lelijk![]()
[ afbeelding ]en welke user is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ben blij dat ik het niet ben. Dan kreeg ik al die oudere vrouwelijke users achter me aan. What a relief.quote:
Je zachte G maakt het lange haar niet goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben blond en vergeet mijn zachte G niet. Goudblond.
Ik laat het toch lekker hangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zachte G maakt het lange haar niet goed
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
mooi grijs is dan weer zéker niet lelijk![]()
[ afbeelding ]Doe mij die maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
zou DDM hem willen als hij haar leeftijdsgrens overschrijdt of zou ze een uitzondering willen maken?quote:
DDM heeft niets meer te willenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zou DDM hem willen als hij haar leeftijdsgrens overschrijdt of zou ze een uitzondering willen maken?
Dat zou je niet zeggen, als je zoiets thuis op de bank had zitten. Maar helaas blijft het dus bij kwijlen op foto's van zulke onbereikbare mannen. Net als al die vrouwen die kwijlen van George Clooney. En dan afgeven op mannen als ze een fotomodel mooi vinden. Nou, ik heb niks met fotomodellen, van mij mag je heel die zooi cadeau hebben.quote:
Deze post staat vol met aannamesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen, als je zoiets thuis op de bank had zitten. Maar helaas blijft het dus bij kwijlen op foto's van zulke onbereikbare mannen. Net als al die vrouwen die kwijlen van George Clooney. En dan afgeven op mannen als ze een fotomodel mooi vinden. Nou, ik heb niks met fotomodellen, van mij mag je heel zie zooi cadeau hebben.
Ik wacht op een picca van wat er naast je op de bank zit, en wil de verschillen graag voor je tellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post staat vol met aannames![]()
Aanname 1: hoezo onbereikbaar?
Aanname 2: Kwijlen van George Clooney.
Aanname 3: afgeven op mannen die een fotomodel mooi vinden.
Dit heeft niets te maken met jouw aannames.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wacht op een picca van wat er naast je op de bank zit, en wil de verschillen graag voor je tellen.
Ze lokten me hierheen, ik kan er niets aan doen.quote:
Jawel, je kan ook een niet overal op reageren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze lokten me hierheen, ik kan er niets aan doen.
Ik neem graag dingen aan, vooral als ze obvious zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met jouw aannames.
Ach, ik zit toch nog even met een peuk,en als het over mij en de kapper gaat kom ik graag even spieken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, je kan ook een niet overal op reageren.
Smoelenboek, weet je...
Echt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
geef effe een seintje als je hem gevonden hebt ....
Het aantal wachtenden voor u is nog.....quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
Dees heeft een moment voor zichzelfquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
jezus daar moet eerst een strijkbout overheenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Fann op zoek naar grijze mannen :
[ afbeelding ]
Hier krijg ik toch rillingen van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Fann op zoek naar grijze mannen :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
MadMaster zegt, Ho stop kappen met slowchatten hiero![]()
[ afbeelding ]
en daar gaan wij maar beter naar luisteren
Yeah hoe vind je mn jurkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings![]()
[ afbeelding ]
Bluezz zingt een liedje
Oh jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings![]()
[ afbeelding ]
Bluezz zingt een liedje
The Tena Lady'squote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah hoe vind je mn jurk
Zo blij met jullie allemaal als mijn band
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar kan ik overheen: 2 badmeesters die me samen van de lage duikplank hebben geslingerd, met toestemming van mijn moeder, ik zat namelijk al een half uur met mijn buurjongetje op de rand te bibberen, we durfden niet...
Treehut heeft zijn oor goed beschermdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb wel eens oor-ontsteking gehad.
Juup wordt boos want de zaag doet niet wat hij wilquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagen
en ik vond nog een oude foto van een verjaardagpartijtje waar kleine Pietquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had een tante, 1 van de 9 zussen van mijn vader en die nam het brei of haakwerkje mee naar een verjaardagsfeestje.
golfer telt zijn centjesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar notaris kost meer dan gratis geregistreerd partnerschap.![]()
quote:
idd!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Treehut heeft zijn oor goed beschermd![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig Fannquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees heeft een moment voor zichzelf![]()
[ afbeelding ]
Sas Bustedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
Sacha kan er niet meer tegen en graaft alvast een kuil voor haar moedah
[ afbeelding ]
golver heeft vééééél gegeten vandaag ....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
B. had als voorgerecht lspanak (gebakken spinazie met groenten, ei en tomatensaus) en als hoofdgerecht Şehzade kebab (gebakken stukjes ossenhaas met groenten, artisjokken en knoflook uit de oven met rodewijnsaus) en ik had als voorgerecht Karides Güveį (gegratineerde garnalenschotel met groente in tomatensaus uit de oven) en als hoofdgerecht Kuzu ızgara (gegrilde lamsfilet, lamshaas en lamskotelet met groenten tomatensaus).
Allemaal prima van smaak.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Nee no foto's. Gewoon lekker relaxed gegeten.
Je bent naar de kapper geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik leg ff in de kuil van Sas uit te buiken
[ afbeelding ]
Fann drinkt haar nepbiertje:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
Zo effe een Radler met 2% tenslotte is het zaterdagavond
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Fann drinkt haar nepbiertje:
[ afbeelding ]
Mo wil niet...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als de boel daar beneden zo ruft, bef ik zelfs niet met een lapje, kom op zeg.
en toch heeft Koen genotenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.
Was wel aardig geweest als het reisbureau had verteld dat dat een homo eiland was
Ik wist het niet
quote:Op zondag 22 maart 2015 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann toont haar lingerie...
[ afbeelding ]
Fann op vakantie in Griekenland.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je windt er in ieder geval geen doekjes om
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
neukt ook niet lekker met zo'n doekje erom denk ik
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
De smaak van sperma verschilt per persoon en je hebt deze smaak niet volledig in de hand, maar met je voeding kun je er wel iets aan veranderen. Roken, alcohol en cafeīne maken sperma bitter. Spruiten, broccoli en rood vlees worden afgeraden. Van vet eten wordt ook gezegd dat het sperma een slechte smaak geeft. Vis kan sperma een lichte vissmaak geven.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Met fruit kun je het juist iets zoeter maken, zeker zoete vruchten als kiwi, ananas en mango lijken dat effect te hebben
quote:
Doe deze maar heeft er een boek over geschreven...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
He maar mensen, ik ben al 2 weken van de chocola af en ik mis het niet
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ken je die klote bank van mij nog nietlijkt wel een bank in een park zo hard
Fann brengt elke dag die Griek naar zijn werk terwijl ie slaapt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
......... ik vind het klotebanken, maar die Griek zegt dat ie er lekker op kan slapen![]()
minder last van zijn rug...
dus la maar zo...
ja hij slaapt soms op de bank, omdat hij dan daar in slaap valt en dan ga ik hem niet wakker
maken als over een paar uur zijn wekker weer gaat...
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat wel erg is. Ik kreeg te horen dat mijn broer zijn 60e verjaardag in Nederland viert en verwacht wordt, dat ik ook kom. Als ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het wel gedwongen feestjes. En ik heb niet zoveel met zijn schoonfamilie, dus ik zie er enorm tegenop.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik ben helaas niet zo een feestneus.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar we kregen gisteren een brief dat de nieuwe meubels as. vrijdag komen,
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, ik hou het erop dat ik een 'lastige' eter ben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe dus geheel geen aannames in deze discussie.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meets zijn leuk, als de mensen durven tenminste.![]()
Ik ben choco, net 403 tieners in huis waarvan ik er 1 (mijn zoon) een fleshlight heb gegeven toen hij 17 werd. Dus zoon van 19, dochter van 17 en een schoonzoon van 19 die al bijna 2 jaar bij ons woont.
Oh en ik heb sinds kort een vriend dus ben weer bezet, geen dick picks in mijn DM nu.
Oh en ik hou van gezelligheid.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een zeer apart huishouden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben een aparte moeder.![]()
Mijn dochter heb ik een vingervibrator gegeven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
Sex is niet raar en hier praten wij er redelijk open over anders worden het van die gefrustreerde mensen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ja, ik heb een Belgische vriend.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En voor de serieus, voor de neuk was toch niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nou een foto gemist van doediemaar op crocs?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocs
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
Even voorstellen... ChocoFan onze nieuwe ster in 40+
Free spirit, no nonsens, take ik or leave it
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Besef je wel dat ik constant wordt vergeleken met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja dat heb ik hiermee wel rechtgezet denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Besef je wel dat ik constant wordt vergeleken met jou.![]()
![]()
nice..........quote:Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ondertussen een onderonsje tussen Fann en Doediemaar.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hiermee wel rechtgezet denk ik
Klopt en als mensen dan denken dat is zo ben, ach, gelukkig boeit me dat niet meer zo inmiddels.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar ik hoop het ook
maar effe serieus, je bent zoals je bent...![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan overigens ook nog altijd op 50+ of de Volkspartij Limburg stemmen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet bekennen: Ik ben het dit keer eens met Mo...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zingt er een liedje over, da's dan wel weer een goed teken![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisterenavond mijn linkerveter in de knoop getrokken. En maar om hulp roepen. Nou, daar zit je dan. Gegijzeld door je eigen schoen.
Kutland!
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uiteindelijk toch los gekregen, maar toen was de slaap al vertrokken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu dus op zoek naar instappers, waar ze je extra veel voor laten betalen, als straf dat je geen veterschoenen koopt, want dat slijt zo lekker snel, waar ze dan weer bakken aan verdienen.
Die schoenen betaal je 2x, door die stinkveters joh.
Vieze asociale uitzuigende takke Bundy's!
Lucky2Bastard gaat nu eindelijk een cursus volgen ....quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik het nou ook nog zou snappen....
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, zo onnozel ben ik nou ook weer niet hoor. Message received
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mij goeie daad is dat ik stemmen ga tellen
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Het zit Juup vaak niet mee....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zingt er een liedje over, da's dan wel weer een goed teken![]()
Al ga ik niet naar van Duin luisteren![]()
Het was tijdens het ķntlussen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lucky2Bastard gaat nu eindelijk een cursus volgen ....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is juist de plek om wél even flink te gaan zeiken.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Even zeiken dat mijn 40+ vriendinnetjes zo onaardig tegen me doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom moeten we mannenbesnijdenis ook niet willen gaan verbieden.
Kan ik iig nog legaal een piercing door m'n eikel heenjagen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent 40+. De tijd van wensen, voorkeuren en eisen stellen ligt dan allang achter je.
quote:Op zondag 1 februari 2015 09:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie een record.Straks maar even een passend topic gaan maken.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:46 schreef Kingstown het volgende:
Ik weet dat ik iets vergeten ben, maar ik weet niet meer wat. Dat is echt heel frustrerend.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
ik voel me een beetje downy, ik ga slapen denk ik, hoop ik...
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij vrouwen ook alleen die beseffen het niet.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook die blijven in de waan dat ze prima werk afleveren maar wij weten wel beter..
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die muts van mij veranderd dan altijd deskundig van onderwerp.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zeg niet dat het intelligent is maar zeer zeker wel erg gehaaid.
quote:
quote:
Mannen onder elkaar....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan multitasken.
Klopt.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:24 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat deze hier moest golfer?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef FANN het volgende:
Maar Mo, van mij hoef je verder niks te zeggen hoor, beter nog, hou je waffel er maar
over
Die is het inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meneer Schoevaart, helaas overleden...
Ik ben vaak bij meneer Schoevaart langs geweest met oude Ajax meuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is het inderdaad.
De andere is Jan Pijnenburg.
Ik denk dat Fann bedoelt te vragen welke user dat moet voorstellen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Fann bedoelt te vragen welke user dat moet voorstellen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben op aardig wat toffe plekken geweest met te gekke feesten.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel de geluidsoverlast mij een keer gelukt is, de bassen hielden kampeerders paar KM verder uit hun slaap.
Piet Piraat.. Opa verteltquote:
Kaboutertje Plopquote:
zeg ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Boer Koekoek v.d Boernpartijquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Treehut met vader Abraham in de studio.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het verneuken van de OP en dat je zo sociaal was om de laatste paar pics van andere users uit het vorige deel er niet in te zetten. Was je als kind ook al zo'n egoistisch kreng?
Sjoef met zijn eigen ouwe meukquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
WTF wat een hoop ouwe meuk weer boven tafel
Proest.... zie ik m nu pas... goed gedaan FANNquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Treehut blikt terug op de dag......![]()
godsammequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag is FANN een keurige huisvrouw, maar als de zon eenmaal onder is gaan alle remmen los en transformeert zij tot een pittige kortharige ouwe doos.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag is FANN een keurige huisvrouw, maar als de zon eenmaal onder is gaan alle remmen los en transformeert zij tot een pittige kortharige ouwe doos.
/insert Jambersstem.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nee jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een kop als een trekhaak zeg en dan dat Bowie kapsel uit de jaren 70 nog.
dan is het goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, trekken niet nee, maar ze lopen aardig vol hoor.
écht nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kleding op zich zou je misschien wel staan. Héé, wácht eens even.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
écht nietik weiger zulke dingen aan te trekken
doe ie vaker....quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom ligt golfer op de grond?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
doe ie vaker....
is een oud trucje van hem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L2B's Mixcloud
Met jouw geile, leren pakje en je SM-attributen? Nee, nog niet. Wanneer spreken wij daarvoor af?quote:
Als 2 druppels water.quote:[ afbeelding ]
[ Bericht 44% gewijzigd door Mo_Muffin op 15-01-2016 21:35:16 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Godverdomme staat die pic nog steeds op internet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Na een enerverende dag met kleine Piet is opa toch even aan een welverdiende rustpauze toe.
Je staat er weer mooi op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Godverdomme staat die pic nog steeds op internet.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Godverdomme staat die pic nog steeds op internet.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Na een enerverende dag met kleine Piet is opa toch even aan een welverdiende rustpauze toe.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
[ afbeelding ]
Na een enerverende dag met kleine Piet is opa toch even aan een welverdiende rustpauze toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Creatie van ToT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
[ afbeelding ]
Na een enerverende dag met kleine Piet is opa toch even aan een welverdiende rustpauze toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan, dat is een partij werk geweest voor ToT!
L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zo dan, dat is een partij werk geweest voor ToT!
Nu weet ik wat ik steeds fout doe. *naar koelkast rentquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ff tijdens een show op Radio49 gemaakt; playlistje samenstellen, photoshoppen, playlist aanpassen, verder shoppen, biertje er bij, weer wat nummers verplaatsen en vervangen, weer biertje er bij, verder shoppen....
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu weet ik wat ik steeds fout doe. *naar koelkast rent
Niet zo heel gezond?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie het verschil wel...
[ afbeelding ]
En deze rook ik niet.
[ Bericht 47% gewijzigd door Mo_Muffin op 16-01-2016 17:06:43 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
De stamboom van TreeHut is al klaar!quote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeer mijn stamboom op te zetten, na te gaan... zo makkelijk is dat verdorie niet eens
Ha... kan ik die mooi als "voorbeeld" nemenquote:Op maandag 18 januari 2016 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
De stamboom van TreeHut is al klaar!
[ afbeelding ]
Carel Willink is dat...quote:
De pot met stuivers van Leandraquote:Op zondag 17 januari 2016 20:16 schreef Leandra het volgende:
Vroeger verzamelde ik stuivers trouwens, vanaf het moment dat de guldencent kwam te vervallen omdat die "te duur" werd om te maken heb ik letterlijk geen stuiver meer uitgegeven.
Dat was m'n schat op zolder... bij m'n ouders op zolder uiteindelijk, en daar stond het nog toen wij hier kwamen wonen
In geval van nood kan ik die dus nog wel naar de bank brengen, aan nominale waarde kun je er wel een paar maanden van eten
Mickey heeft het nieuwste model Senseo gekochtquote:Op maandag 18 januari 2016 12:47 schreef Mickeys het volgende:
Krijg nou tandjes.... ik mijn Senseo apparaat registreren.. "kies uw kleur"..... wat denk je... Is die Ferrari rood... lol... Ik als Ferrari fan... Nu snap ik waarom het apparaat in de winkel leek te roepen naar me: "Pick me, Pick me"
We gaan door met wat anders ...quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ga maar eens zo'n plaatje zoeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mr. Xandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 26 november 2016 05:20 schreef Treehut362 het volgende:
Hut, da's toch geen user op Fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mr. X
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
gefeliciteerd met mijn moedāh, ze is vandaag 102 geworden :Y
quote:
zie het smoelenboek ....quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
Sacha kan er niet meer tegen en graaft alvast een kuil voor haar moedah
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ongeveer pak hem beet plusminus omennabij
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kuchte vandaag wel een beetje aan de telefoon.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu beeld van eend die in zijn witte T-shirt, boxer, witte sokken, zijn tosti aan het eten is op een zolder met pc en treintjes .
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |