Wat werd het?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:38 schreef fietsie het volgende:
Hmmmmm
Zuurkool met worst? Of vette hap....
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was al bezig een ban voor je aan te vragen![]()
Wat was er dan zo vies aan die worst? Hoe kan je een runderrookworst nou vies maken! (niet dat ik die van die winkel ken hoor, maar ik vind het wel knap van zequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef fietsie het volgende:
Het werd -alleen- zuurkool.
De worst wel meeverwarmd en 1 stukje gegeten. Wat vies. Echt *ieuw*
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:38 schreef minilot het volgende:
*puf*
Wat is hoepeldans toch vermoeiender dan.. zeg.. wandelen. Dat hoef ik onze danseressen FFT en Sarabi waarschijnlijk niet te vertellen, maar.. jeeeemig.
Rood hoofd, zweten, hijgen..
Of misschien moet ik het toch maar weer gewoon vaker gaan doen, dat scheelt wellicht.
Nou moequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef fietsie het volgende:
Het werd -alleen- zuurkool.
De worst wel meeverwarmd en 1 stukje gegeten. Wat vies. Echt *ieuw*
Geen idee wat het is maar hij was gewoon echt vies naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er dan zo vies aan die worst? Hoe kan je een runderrookworst nou vies maken! (niet dat ik die van die winkel ken hoor, maar ik vind het wel knap van ze) Is ie niet bedorven of zo?
Nope, spekjes gister gebruikt bij de spruitjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou moe
Zaten er in ieder geval wel spekjes door de zuurkool? En het liefst ook nog ananas en rozijntjes?
Nooit meer die worst kopen dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef fietsie het volgende:
Geen idee wat het is maar hij was gewoon echt vies naar mijn smaak.
Hij ligt op een schoteltje in de koelkast nu, de rest vh huishouden komt mogenavond laat thuis, misschien vinden die het wat.
Ach op deze manier heb ik -nog minder- kcal binnen dan op een normale dieetdag.. prima.
Ik heb ook zuurkool gekocht vandaag. Ga morgen hotdogs maken met zuurkool, jalapenos, mosterd en ketchupquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, spekjes gister gebruikt bij de spruitjes.
Dus gewoon zuurkool in de zuurkool.
NabouwerTquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef minilot het volgende:
Ok, chef Piet!![]()
O trouwens, door die eerdere post van jou eet ik morgen vitello tonnato met de kalfsmedaillons van de Lidl, zelfgedraaide mayonaise en gefrituurde kappertjes.
Ja sterker nog, het is de reden waarom ik bij ze boodschappen doe....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NabouwerT
Moet hem nog maken, komt over 2 week wel.
Goed bezig fietsie. Vlees bij de Poiesz is eigenlijk de beste supermarkt vlees wat ik ken.
Jupquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:44 schreef Molo het volgende:
Zuurkool op een bedje van zuurkool, met als bijgerecht zuurkool en een jus van zuurkool
Dat is echt gore meuk manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup![]()
En ik zit nu de gedachten te onderdrukken naar dat kilopak banketbakkersroommix die in de kast staat
Ehm... mijn bijdrages in het Baktopic nog niet gezien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is echt gore meuk man
Bovendien alleen te eten bij een Berlinerbol of taart ofzo, en daar heb je de ingrediënten vast niet voor in huis
Nee nog niet opgevallen... Oei! Tricky this one!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm... mijn bijdrages in het Baktopic nog niet gezien?
Staat oa Red Velvet mix klaar....
Ik heb hier een voorraadkast waar je echt menig verjaardag mee kunt caterenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee nog niet opgevallen... Oei! Tricky this one!
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
Mijn pasta uit de oven is klaar, dus ik ga even slaai maken en het opeten
Lastig voor je dieetplanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier een voorraadkast waar je echt menig verjaardag mee kunt cateren
Voor ik aan dieet begon leek dat misschien zo. Nu 32 en een beetje kilo's lichter niemeer..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lastig voor je dieetplan![]()
Maar alleen banketbakkersroom is wel meer iets voor ernstige middernachtcravings zonder uitzicht op een andere vorm van lekkersAan het eind van je geld ofzo, of als je zwanger bent
Ben je zwanger?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:08 schreef Windigo het volgende:
Ik heb mijn moeder superblij gemaakt met een doosje speciale handgemaakte bonbons waarvan ze liet vallen dat ze er van hield een maand of twee geleden.
Ik dacht wel dat ze het leuk zou vinden, maar deze reactie had ik niet verwacht. Ze was echt helemaal in de wolken en hield er niet over op.
Nou; ik weet wat ze krijgt op speciale gelegenheden
Ahhh toe? Please, hoe en watquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:09 schreef golfer het volgende:
Simpel, maar lekker gegeten bij de Turk.![]()
Geen recensie dit keer.
Jammer; wat aten jullie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:09 schreef golfer het volgende:
Simpel, maar lekker gegeten bij de Turk.![]()
Geen recensie dit keer.
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahhh toe? Please, hoe en wat
ben een film aan het kijken![]()
Ben benieuwd of ik hem af zie .
Lief heeft nog een nachtdienst en dan hebben wij eindelijk samen vakantie
Ondertussen gooi ik een fles Goldish Blanc openmet verse aardbeien, compleet gepureerd erdoor
Godzijdank rijd ik geen wedstrijden. En mijn paard is altijd vies. Hij staat 24/7 buiten in een kudde en houdt van rollen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Vroeger toen ik pony en daarna paard reed, deed ik aan wedstrijden mee... de dag van te voren was je gewoon zo'n 5 uur bezig met: beest wassen, borstelen, knippen, manen invlecht, hok helemaal compleet uitmesten want minder kans dat paard weer vies ging worden in de box in de nacht, zadel en hoofdstel schoonmaken en invetten...
Wat een gedoe
Klinkt als een gelukkig paard.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Godzijdank rijd ik geen wedstrijden. En mijn paard is altijd vies. Hij staat 24/7 buiten in een kudde en houdt van rollen.
Een stuk gelukkiger dan de meeste Nederlandse paarden denk ik. Het merendeel brengt nog altijd zeker 20 uur per dag door in een box van 3x3.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klinkt als een gelukkig paard.
Yup. Nog vijf daagjes!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
dank jullie
P, maandag weer aan de slag?
Die van ons niet...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een stuk gelukkiger dan de meeste Nederlandse paarden denk ik. Het merendeel brengt nog altijd zeker 20 uur per dag door in een box van 3x3.![]()
Ik ben ooit derde geworden op een wedstrijd waar drie mensen aan mee deden. Tot zover mijn prestaties.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die van ons niet...
Boerderij
Mijn zus heeft nog met de jeugd olympische spelen meegedaan op Papendall, heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
Nu eet ik liever paard dan dat ik het rij
Ze at het niet maar vond het niet erg want de rest vond ze gelukkig wel lekker. Er was nog iemand die niet van kluiven hield dus zij hield het bij 1 stukje, maar ze vond het wel lekker. 2 Anderen zeiden dat het het lekkerste was wat ze ooit hebben gehad op de meidenavond en vroegen of ik het volgende keer weer wilde makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, hoe is het met de spareribs en je vriendin die het niet wilde, afgelopen?
Dat is mooi! Het klonk ook al zo lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze at het niet maar vond het niet erg want de rest vond ze gelukkig wel lekker. Er was nog iemand die niet van kluiven hield dus zij hield het bij 1 stukje, maar ze vond het wel lekker. 2 Anderen zeiden dat het het lekkerste was wat ze ooit hebben gehad op de meidenavond en vroegen of ik het volgende keer weer wilde maken
Heerlijk Uniek vakantie! Hoe lang? Enjoy to the fullest!
B. had als voorgerecht lspanak (gebakken spinazie met groenten, ei en tomatensaus) en als hoofdgerecht Şehzade kebab (gebakken stukjes ossenhaas met groenten, artisjokken en knoflook uit de oven met rodewijnsaus) en ik had als voorgerecht Karides Güveį (gegratineerde garnalenschotel met groente in tomatensaus uit de oven) en als hoofdgerecht Kuzu ızgara (gegrilde lamsfilet, lamshaas en lamskotelet met groenten tomatensaus).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |