Dat zeker (mensen zijn vies) maar ik heb eerder het idee dat er mee gestuiterd is. Dat dat witte spul gestold invriesspul is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mensen zijn vieze beesten en de controle bij bol heeft dus ook gefaald.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeker (mensen zijn vies) maar ik heb eerder het idee dat er mee gestuiterd is. Dat dat witte spul gestold invriesspul is.
Je zou haast een briefje/opmerking in de handleiding stoppen om de volgende te waarschuwen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:18 schreef capricia het volgende:
Hallo allemaal,
Geen zin om er een apart topic over te openen. Maar die echt lekkere zure mayo die je in bijv Frankrijk krijgt, iemand een idee welke ik daarvoor in NL bij een supermarkt kan kopen?
Gr gr mijn dochter.
Amoraquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nergens in NL meer vinden, ik neem het mee uit Frankrijk.
Maar ik zoek er een in NL.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nergens in NL meer vinden, ik neem het mee uit Frankrijk.
Als ik afga op de reviews en het uiterlijk én jullie sfeer in huis de eerste.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik mijn lief deze of deze kado ga doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand ietwat verstand van dergelijke apparaten?
Oh, dat zou wel een uitkomst zijn.quote:
Amora Dijon mayonnaise #AlbertHeijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel een uitkomst zijn.
Wat idioot Kaatjequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee via Bol. Ik kijk nu beter, is open geweest, de gebruiksaanwijzing was open op het Nederlandse stuk.
Eensch met Blues, dat het bovenste apparaat qua uiterlijk bij jullie inrichting past..quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik mijn lief deze of deze kado ga doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand ietwat verstand van dergelijke apparaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |