Beterschapquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef AnneX het volgende:
Nu hoor ik ook bij de club van sloerig in de rakkert.
Zó sloerig, dat ik dokter vroeg om even naar de longen te luisteren.
Gelukkig schoon.en nauwelijks ontstekingswaarden.
Dan het bed weer in, uitzieken en als ik later vandaag ben opgeknapt de tas pakken voor een paar dagen Vlieland. Windkracht 7-8 .
uiteindelijk kosten de TANDEN van chef dus 4500 Eur. in ons woonland is dat minstens 4 keer zo duur. plus een vakantie er bij, best prima hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wel serieus hoor! Als ik heel rijk was was ik denk ik een soort Kim K. Maar goed, niet heel rijk, dus gewoon een gollumpie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
uiteindelijk kosten de TANDEN van chef dus 4500 Eur. in ons woonland is dat minstens 4 keer zo duur. plus een vakantie er bij, best prima hoorWat een bedragen, bizar. Je kunt je toch niet voorstellen even bijna 20k uit te geven aan je gebitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vind ik bijna 5k voor iets wat in het basispakket hoort te zitten ook fors.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
oh.. dat snap ik wel.. dat van de logees en dat het lastig is om ze in huis te hebben. ik ben nog steeds SUPER blij met onze bnb in de achterkant van het huis waar men dus gewoon kan zijn zonder ons te hoeven storen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Logees. Het klinkt stil in huis dus ik vermoed van wel. Voor een paar dagen
mja 6 implantaten en 22 kronen.. is wel even wat werk naturlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat een bedragen, bizar. Je kunt je toch niet voorstellen even bijna 20k uit te geven aan je gebitAl vind ik bijna 5k voor iets wat in het basispakket hoort te zitten ook fors.
Uhu! Is dat een gevalletje te lang verwaarloosd omdat het duur is? Of andere omstandigheden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja 6 implantaten en 22 kronen.. is wel even wat werk naturlijk
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uhu! Is dat een gevalletje te lang verwaarloosd omdat het duur is? Of andere omstandigheden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]Oooo, dat helpt niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knap dat de boel nu zo ver omgedraaid is dat hij zich zelfs een nieuw gebit kan veroorloven! Al moet je er dan voor op vakantie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Jeutje, da’s een lange zit/lig en gaat dat dan in 1 sessie? Hopelijk onder narcose?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja 6 implantaten en 22 kronen.. is wel even wat werk naturlijk
narcosequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeutje, da’s een lange zit/lig en gaat dat dan in 1 sessie? Hopelijk onder narcose?
ja ik ben echt super trots op hemquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooo, dat helpt niet nee![]()
Knap dat de boel nu zo ver omgedraaid is dat hij zich zelfs een nieuw gebit kan veroorloven! Al moet je er dan voor op vakantie
Wat zal hij blij zijn wanneer straks alles in orde is na (waarschijnlijk) jaren pijn en ellende.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
narcose![]()
tanden trekken en implantaten zijn gedaan in januari.. dat was wel redelijk ellendig. deze keer alleen de overige tanden laten veilen en de bruggen en kronen er op zetten
Die vinden het zelf toch ook wel wat veel, maar de rest van de komende bezoeken in een hotel stoppen is blijkbaar onbespreekbaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh.. dat snap ik wel.. dat van de logees en dat het lastig is om ze in huis te hebben. ik ben nog steeds SUPER blij met onze bnb in de achterkant van het huis waar men dus gewoon kan zijn zonder ons te hoeven storen.
met de workawayers ook prima, twee keer per week samen eten, en verder ons eigen ding doen![]()
wat vinden de medebewoners er zelf van ? zien die het probleem ook , of hebben die vooral de @:hulp@ hard nodig ?
Kijk dat zijn de betere tipsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:06 schreef sigme het volgende:
Wat zou je rommelen met een septictank als je varkens hebt?
Sneller, schoner, spoorlozer.
-edit- en dan heb je er ook nog wat aan
O jee, hopelijk knap je op tijd op! Beterschapquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef AnneX het volgende:
Nu hoor ik ook bij de club van sloerig in de rakkert.
Zó sloerig, dat ik dokter vroeg om even naar de longen te luisteren.
Gelukkig schoon.en nauwelijks ontstekingswaarden.
Dan het bed weer in, uitzieken en als ik later vandaag ben opgeknapt de tas pakken voor een paar dagen Vlieland. Windkracht 7-8 .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |