quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]Gefeli met de brandweer autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben net de nieuwe auto opgehaald, en afscheid genomen van mijn Fordje
![]()
De diesel is vandaag weer met 10ct gestegen dus ik denk dat het wel een wijs besluit was![]()
🙊🙉🙈quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:18 schreef Candaasje het volgende:
Verder zit de wc verstopt. Dus die gaan we zo loshalen![]()
![]()
Dat was natuurlijk al gebeurdquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Shit happens. Of nou ja, dat moet nog even wachten
Als ie smeuïg genoeg was, was het waarschijnlijk geen verstopping geworden, wel?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk al gebeurd![]()
Smeuïg genoeg?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ie smeuïg genoeg was, was het waarschijnlijk geen verstopping geworden, wel?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:17 schreef derLudolf het volgende:
Hoe was dat laatst afgelopen met die date waarmee je in een smoezelig steegje was beland @:vlindertje89
Nu al zin in dinsdagavondquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:10 schreef Syrena het volgende:
Ew @:verstopping![]()
Geen vervolg op het verhaal, vandaag iedereen verplicht vrij.
Dinsdag teamdagdus wie weet.
Intussen zijn we sinds 2 uurtjes weer thuis met poes. Weer een operatie aan haar oor. Deze keer geen onderhuidse hechtingen. Dus een kap. Dat worden 14 heule lange dagen![]()
Er zat geen poliep, wel hele gehoorgang ontstoken en weefselresten. Hopen dat het nu wel klaar is met dat oor.
Mijn nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:18 schreef Candaasje het volgende:
Verder zit de wc verstopt. Dus die gaan we zo loshalen![]()
![]()
Ik weet niet hoe smeuïg het wordt van tofu en linzenquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk al gebeurd![]()
Smeuïg genoeg?
En @Vanyel 1 pilletje per dag ? Het doosje wat ik nu heb is houdbaar tot april 2027.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Klopt. 3 setjes is net te weinig. 4 setjes is gratis. MAW setje 4 voor 1 euro extra.
We blijven wel een Hollander.
Even snel na gekeken. Setje 4 is zelfs gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Vertel..quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
En @:Vanyel 1 pilletje per dag ? Het doosje wat ik nu heb is houdbaar tot april 2027.
Na een forse waarschuwing van @:Clubsoda ben ik er niet zo happig op om meds over de datum te gebruiken.
Hoe zo zou je honderden pilletjes op voorraad hebben voor de komende jaren?
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
En @:Vanyel 1 pilletje per dag ? Het doosje wat ik nu heb is houdbaar tot april 2027.
Waarschuwing?quote:Na een forse waarschuwing van @:Clubsoda ben ik er niet zo happig op om meds over de datum te gebruiken.
Voorraad? Jaren?quote:Hoe zo zou je honderden pilletjes op voorraad hebben voor de komende jaren?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Even wat anders @:Candaasje weet jij hoe ver virussen door de lucht kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |