We hebben de handen ook vol aan de vergroening hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:39 schreef derLudolf het volgende:
Gezien de vergrijzing is dat opzich niet heel erg natuurlijk.
Hmmmm...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:39 schreef derLudolf het volgende:
Gezien de vergrijzing is dat opzich niet heel erg natuurlijk.
Laagjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga me maar eens in het zwart en verborgen wit hijsen. En blauw inpakken.
Ter plekke bedenken hoe ik, met 5 minuten pauze, zonder omkleedruimte, van zwart naar blauwwit ga transformeren /tweekorenstruggles
Ik ben niet van de lange rokken(kerk) dus aan de onderkant houden de laagjes snel opquote:
Oh nou dan wordt het ook nog frips aan de vipsquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben niet van de lange rokken(kerk) dus aan de onderkant houden de laagjes snel op
Potloodventerklerenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga me maar eens in het zwart en verborgen wit hijsen. En blauw inpakken.
Ter plekke bedenken hoe ik, met 5 minuten pauze, zonder omkleedruimte, van zwart naar blauwwit ga transformeren /tweekorenstruggles
Ik heb op mijn werk zelfs een enkele keer dat ze niet verzekerd zijn ivm geloofsovertuiging.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We hebben de handen ook vol aan de vergroening hoor(een deel van het gebied wat ons ziekenhuis bedient valt onder de bible belt. Deels Veluwe en deel oud vissersdorp. Dat zie je wel in de demografie).
Kwarktaart of cheesecake ofzo is misschien een optie of iets met een cake bodem ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ga naar een picknick van m'n collega. We gaan Prideboten kijken. M'n regenboogshirt is al uit de was
Morgen m'n verjaardag vieren bij oma. Gisteravond belde m'n moeder dat oma blijkbaar sinds vorige week een halve aangezichtsverlamming heeft, mogelijk een bijwerking van medicatie. (Tia etc is al onderzocht en uitgesloten) dus misschien kan ik beter pudding maken dan taart...
Ik ben er nog niet over uit maar moet vandaag wel boodschappen doen.
Oh ja hoor, hebben wij ook. Of Jehovah's die geen bloedtransfusie willen. Die laten zich dan uit de ouderlijke macht zetten om hun kritieke kind toch bloed te kunnen laten krijgen. Zo kan Onze Lieve Heer het toch niet bedoeld hebben, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk zelfs een enkele keer dat ze niet verzekerd zijn ivm geloofsovertuiging.
Ooit gehad en dat kind bleek kanker te hebben. Moest echt uitgestippeld worden wat er aan behandeling wel en niet gedaan werd om kosten te besparen.
Of dat een kind kwam te overlijden en werd gezegd Gods oordeel dat hij niet mocht blijven leven
Ik denk altijd nog onze lieve heer heeft ons hersenen en dokters gegeven. Gebruik die dan ook!
Ja die hebben wij ook dat ik denk wat is die nou weer. Je laat je uit de ouderlijke macht zetten zodat het wel mag en dan wel weer ouderlijke machtquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja hoor, hebben wij ook. Of Jehovah's die geen bloedtransfusie willen. Die laten zich dan uit de ouderlijke macht zetten om hun kritieke kind toch bloed te kunnen laten krijgen. Zo kan Onze Lieve Heer het toch niet bedoeld hebben, lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |