Of jah, ik moet eigenlijk zeggen, zo gaat het gebeuren. Want er is niet iemand anders die dat bepaalt namelijk. Ik bepaal datquote:Op zondag 1 februari 2026 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat wel mijn voorkeur hebben ja
Als het goed is zal dat meer dan genoeg zijn om zowel iets stoms als iets verstandigs mee te doenquote:Op zondag 1 februari 2026 12:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de legitieme portie
En je zus dan?quote:Op zondag 1 februari 2026 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, ik moet eigenlijk zeggen, zo gaat het gebeuren. Want er is niet iemand anders die dat bepaalt namelijk. Ik bepaal dat
Juist!quote:Op zondag 1 februari 2026 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, ik moet eigenlijk zeggen, zo gaat het gebeuren. Want er is niet iemand anders die dat bepaalt namelijk. Ik bepaal dat
Zilver is flink in waarde gestegen. Vorig jaar kocht drie Wiener Philharmoniker voor ¤114 Nu kost eentje ¤95quote:Op zondag 1 februari 2026 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verheug me er al op om het zilveren bestek van mijn ouders te verkopen, mocht ik het ooit erven. Kinderarbeid![]()
De films zijn sowieso geweldig (behalve misschien de 3e) en het eten hadden ze ook heel leuk gedaan. Allemaal aan lange tafels en bij de lunch een tomatensoep en Italiaanse hapjes. Tijdens het diner antipasti en vele soorten pasta.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:01 schreef uniekhoorn het volgende:
@:Sarabi hebben jullie nog een mooie marathon gehad en was het eten wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |