SPOILER: MerlinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: flora & faunaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik herinner me dat wel ja, maar woon ook redelijk in de buurt natuurlijk. Ik vond het al bizar om te zien hoeveel bomen er afgelopen vrijdag zijn omgewaaid. Zeker vijf enorme lindebomen gezien die omgewaaid zijn, op huizen, een winkel, hele stukken fietspad opengetrokken. En enorme hoeveelheden dikke taken op straat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik hoef hier geen supercel hoor, als het even kanVorige week hield de conifeer naast het huis wel, maar boog ook al vrij ver door. En ik denk niet dat we nog een Valwind 2021 hoeven… dat is echt nog trauma voor velen hier merk ik, de schade was enorm. Enorme stukken bos platgeslagen (wat ook weer veel biodiversiteit heeft opgeleverd, dat dan weer wel) maar ook veel bomen in wijken plat en door huizen, leidingen kapot, etc.
( Wij zijn hier een jaar later komen wonen, maar er zijn wel iets van 4 bomen omgegaan in wat nu onze tuin is…)
Het is toen wat minder in het nieuws geweest omdat het tegelijkertijd met die heftige overstromingen in Limburg was.
Ik lees nu al drie keer darmwandenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toen ik opeens pop-up damwanden op mijn woon-werkroute vond.
En ik snap wel dat jullie geen herhaling van de schrik en schade van jullie eigen natuurkracht willen ja
Ik snap datquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |