SPOILER: EguisheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door fietsie op 18-07-2026 22:42:46 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ook beter voor je schokbrekersquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Coevorden was overigens een handigere grensovergang dan die showvertoning op de A37 zeg...
Ergens heb ik het idee dat die controles echt alleen op de D-NL grens zijn, want ik was 2 weken in de Frans - Duitse grensregio, en echt 0 controles.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook beter voor je schokbrekers![]()
Ik rij meestal parallel aan de A37. Soms ga ik via Schoonebeek naar Emlicheim.
Jup.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Ging je over de Autobahn Duitsland in dan, op kleinere wegen staan ze minder natuurlijk.
Heb denk nog wel een gezellige prent gereden; stukje waar ene Bahn vloeiend overliep in de volgende, met een nauwelijks aanwezige bocht ineens een bordje 100 daarna 80 en gelijk erna weer 100.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Ging je over de Autobahn Duitsland in dan, op kleinere wegen staan ze minder natuurlijk.
Gewoon terecht toch? Je moet 80 rijden waar het bord begint.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb denk nog wel een gezellige prent gereden; stukje waar ene Bahn vloeiend overliep in de volgende, met een nauwelijks aanwezige bocht ineens een bordje 100 daarna 80 en gelijk erna weer 100.
En precies voor dat bord "100" een mobiele flitsbak die die 80 controleerde....
Ah de trol komt ook weer onder zijn steen vandaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gewoon terecht toch? Je moet 80 rijden waar het bord begint.
Het is niet dat ik me er enorm aan erger maar het zijn vooral de Nederlanders die de snelheid in Duitsland niet respecteren. Meestal bij dit soort gevallen. En je weet dat ze er zo maar kunnen staan, juist op plekken waar je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah de trol komt ook weer onder zijn steen vandaan.
Ja, zo aan de snelheid houden is wel handig in D...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb denk nog wel een gezellige prent gereden; stukje waar ene Bahn vloeiend overliep in de volgende, met een nauwelijks aanwezige bocht ineens een bordje 100 daarna 80 en gelijk erna weer 100.
En precies voor dat bord "100" een mobiele flitsbak die die 80 controleerde....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |