abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220969988
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:39 schreef derLudolf het volgende:
Gezien de vergrijzing is dat opzich niet heel erg natuurlijk.
We hebben de handen ook vol aan de vergroening hoor :D (een deel van het gebied wat ons ziekenhuis bedient valt onder de bible belt. Deels Veluwe en deel oud vissersdorp. Dat zie je wel in de demografie).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220969990
Ik ben overigens remonstrants gedoopt. Doe ik heel weinig mee :+
pi_220970059
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:39 schreef derLudolf het volgende:
Gezien de vergrijzing is dat opzich niet heel erg natuurlijk.
Hmmmm...
Gezien de vergrijzing is dat opzich niet heel erg natuurlijk

Gezien de vergrijzing is dat opzich niet heel erg natuurlijk

Hoe bedoel je hem? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220970075
Ik ga me maar eens in het zwart en verborgen wit hijsen. En blauw inpakken.
Ter plekke bedenken hoe ik, met 5 minuten pauze, zonder omkleedruimte, van zwart naar blauwwit ga transformeren /tweekorenstruggles
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 juni 2026 @ 10:10:26 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220970136
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ter plekke bedenken hoe ik, met 5 minuten pauze, zonder omkleedruimte, van zwart naar blauwwit ga transformeren /tweekorenstruggles
Laagjes.

En een cat-schaaf :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220970148
quote:
84s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Laagjes.

En een cat-schaaf :P
Ik ben niet van de lange rokken(kerk) dus aan de onderkant houden de laagjes snel op ;(
  zaterdag 6 juni 2026 @ 10:22:37 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220970217
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ben niet van de lange rokken(kerk) dus aan de onderkant houden de laagjes snel op ;(
Oh nou dan wordt het ook nog frips aan de vips :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220970531
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Potloodventerkleren *G* Succes!
pi_220970536
Gister filmpje gezien van kleinzoonJ. Optreden op school, hij speelt werkelijk fantastisch piano en nu zong hij er ook nog bij (met een nog niet zolang geleden verkregen baardje in den keel O+ ) ik kreeg een traantje van ontroering :D #oma's :')
pi_220970563
Over een half uurtje lunch ophalen bij Oscar's in het dorp. Mijn zus komt lunchen en er stonden gister zulke lekkere belegde baquettes op het bord buiten dat ik dacht, waarom moeilijk doen :9 daarna een pasteis de nata en mijn eigen madeleines met door g gemaakte yuzu-sake sabayon als toet!

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 06-06-2026 11:15:35 ]
pi_220970575
@Tele6 er zijn ook wel zachte taarten te maken toch? Cheesecake met een zachte bodem of zo? En wat naar voor Oma ;(
pi_220970576
5 *G*
pi_220970675
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
We hebben de handen ook vol aan de vergroening hoor :D (een deel van het gebied wat ons ziekenhuis bedient valt onder de bible belt. Deels Veluwe en deel oud vissersdorp. Dat zie je wel in de demografie).
Ik heb op mijn werk zelfs een enkele keer dat ze niet verzekerd zijn ivm geloofsovertuiging.

Ooit gehad en dat kind bleek kanker te hebben. Moest echt uitgestippeld worden wat er aan behandeling wel en niet gedaan werd om kosten te besparen.
Of dat een kind kwam te overlijden en werd gezegd Gods oordeel dat hij niet mocht blijven leven

Ik denk altijd nog onze lieve heer heeft ons hersenen en dokters gegeven. Gebruik die dan ook!
pi_220970723
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Goedemorgen! O+

Ik ga naar een picknick van m'n collega. We gaan Prideboten kijken. M'n regenboogshirt is al uit de was ^O^

Morgen m'n verjaardag vieren bij oma. Gisteravond belde m'n moeder dat oma blijkbaar sinds vorige week een halve aangezichtsverlamming heeft, mogelijk een bijwerking van medicatie. (Tia etc is al onderzocht en uitgesloten) dus misschien kan ik beter pudding maken dan taart... :{
Ik ben er nog niet over uit maar moet vandaag wel boodschappen doen. :X
Kwarktaart of cheesecake ofzo is misschien een optie of iets met een cake bodem ofzo
pi_220970925
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:12 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik heb op mijn werk zelfs een enkele keer dat ze niet verzekerd zijn ivm geloofsovertuiging.

Ooit gehad en dat kind bleek kanker te hebben. Moest echt uitgestippeld worden wat er aan behandeling wel en niet gedaan werd om kosten te besparen.
Of dat een kind kwam te overlijden en werd gezegd Gods oordeel dat hij niet mocht blijven leven

Ik denk altijd nog onze lieve heer heeft ons hersenen en dokters gegeven. Gebruik die dan ook!
Oh ja hoor, hebben wij ook. Of Jehovah's die geen bloedtransfusie willen. Die laten zich dan uit de ouderlijke macht zetten om hun kritieke kind toch bloed te kunnen laten krijgen. Zo kan Onze Lieve Heer het toch niet bedoeld hebben, lijkt me.
pi_220971078
Jeetje wat triest en ingewikkeld.

Mijn trainer is op vakantie en ik heb slechts voor eens per week een zelftrainschema dus in plaats van een beetje aanrommelen ben ik maar verder gegaan met het opbouwen van mijn hardloop/jog afstand. 6x1,5 minuut.

Nu verse mango in de zon.
pi_220971212
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja hoor, hebben wij ook. Of Jehovah's die geen bloedtransfusie willen. Die laten zich dan uit de ouderlijke macht zetten om hun kritieke kind toch bloed te kunnen laten krijgen. Zo kan Onze Lieve Heer het toch niet bedoeld hebben, lijkt me.
Ja die hebben wij ook dat ik denk wat is die nou weer. Je laat je uit de ouderlijke macht zetten zodat het wel mag en dan wel weer ouderlijke macht

Maja ik kom zelf ook uit een debiel gezien als kind waar er aparte ideeën op na werden gehouden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')