abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221162997
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon een plantenspuit meenemen toch.
Dat was een buisje formaat deodorant, plantenspuit was ook een idee geweest
We have far more in common than that which devides us..
pi_221163023
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat had een mede reizigster in Egypte ook al, was wel lekker
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt psssssstttt O+

Iets langer dan mijn handpalm. Met draagkoord.
Nog steeds blij mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221163048
Minder blij met tennis elleboog }:|

Oefeningen meegekregen (voor nu 3*20 sec een gewichtje van 0.5 kg vasthouden). En nadenken hoe ik werk en privé kan aanpassen op handelingen die klachten geven.

Typen is een grote, dus wat ik nu doe is al niet goed.
Handig ook, ik ben de schrijver op kantoor. Dus ik ga eens in speech to text duiken. Iemand tips?

Enige voordeel is dat ik er (heel) vroeg bij ben. Meeste mensen blijken niet al na anderhalve week richting fysio te gaan.

Daarna nog een goede boom opgezet met therapeut want hij blijkt nu psychologie te studeren op mijn alma mater ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 27 juni 2026 @ 12:37:51 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221163078
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:58 schreef derLudolf het volgende:
De DM in Duitsland heeft wat nieuws, water in een spuitbus (net als een bus deodorant). Meerdere mensen in de trein gezien met zo'n ding, wat een verspilling :')
Dat halen we al jaren bij de DM, die lichtblauwe bussen.
Verspilling of niet, wel ideaal.

Zo'n handpomp variant zoals Cat-astrophe beschrijft hebben we ook, maar daar blijft het water niet koel in…

Net 3 druppels regen gehad, druppel op een gloeiende plaat…
pi_221163123
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Minder blij met tennis elleboog }:|

Oefeningen meegekregen (voor nu 3*20 sec een gewichtje van 0.5 kg vasthouden). En nadenken hoe ik werk en privé kan aanpassen op handelingen die klachten geven.

Typen is een grote, dus wat ik nu doe is al niet goed.
Handig ook, ik ben de schrijver op kantoor. Dus ik ga eens in speech to text duiken. Iemand tips?

Enige voordeel is dat ik er (heel) vroeg bij ben. Meeste mensen blijken niet al na anderhalve week richting fysio te gaan.

Daarna nog een goede boom opgezet met therapeut want hij blijkt nu psychologie te studeren op mijn alma mater ^O^
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_221163146
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Steekt vinger op, altijd te laat of eigenlijk nooit meer hiervoor naar fysio. Zo vaak tennis of golf elleboog gehad dat ik al vaak automatisch de oefeningen doen
Ik hoop het bij eentje te houden eigk :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:11:23 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221163403
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik had een hervulbaar spuitflesje. Met pompje dus je kon echt psssssstttt O+

Iets langer dan mijn handpalm. Met draagkoord.
Nog steeds blij mee.
Waar koop je dat? Dit moet ik ook.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:13:30 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221163429
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar koop je dat? Dit moet ik ook.
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…

Deze:
pi_221163441
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik hoop het bij eentje te houden eigk :D
Is ook zeer aan te raden
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:17:19 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221163481
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.

Jullie weten vast nog niet dat het warm is dus dat kwam ik even zeggen.
Dankjewel.

Hier de 1e dag dat ik de warmte ook echt 'meemaak' buiten een gekoeld kantoor. Het mag minder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221163542
Wat was het lekker in de auto met airco en in de supermarkt O+ Heb heeeeeeeeeel lang over een paar kleine boodschapjes gedaan :D
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:23:18 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221163549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:21 schreef Blues het volgende:
Wat was het lekker in de auto met airco en in de supermarkt O+ Heb heeeeeeeeeel lang over een paar kleine boodschapjes gedaan :D
zo gingen wij vorige week zaterdag naar de Hanos, en moest ik -alle- labels lezen in de zuivel-koelcel. Da's hun koudste plekkie....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:28:25 #88
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221163596
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…

Deze:
[ afbeelding ]
Zal er eens langs lopen vandaag of morgen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221163601
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb ze onlangs nog bij de Action gezien, voor 2 euro…

Deze:
[ afbeelding ]
Daar kocht ik ze. Toen hadden ze ook nog zwart.
Doe er al jaren mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:30:43 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221163617
Kannievinde. Wel deze: https://www.action.com/nl-nl/p/3222348/drinkfles-met-verstuiver/ Zal ook wel goed zijn :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:37:16 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221163714
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kannievinde. Wel deze: https://www.action.com/nl-nl/p/3222348/drinkfles-met-verstuiver/ Zal ook wel goed zijn :)
Online is alles wat verkoeling biedt uitverkocht.
En misschien in de winkels ook. Vanmorgen was er bij de Action geen ventilator meer te vinden, terwijl het vorige week nog vol stond met die dingen, in allerlei soorten en maten…
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:39:33 #92
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221163736
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:37 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Online is alles wat verkoeling biedt uitverkocht.
En misschien in de winkels ook. Vanmorgen was er bij de Action geen ventilator meer te vinden, terwijl het vorige week nog vol stond met die dingen, in allerlei soorten en maten…
Ja ach, ik heb er ook geen haast mee hoor. Maar voor een volgende keer is het handig om bij de hand te hebben. Nou loop ik iedere keer met een waterflesje te klooien. "klein straaltje in mijn nek zou wel lekker zijn..." kantelen, niks.. nog wat verder, niks... nog wat verder... halve fles in je nek :')

Kei handig persoon ikke *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221164752
quote:
81s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja ach, ik heb er ook geen haast mee hoor. Maar voor een volgende keer is het handig om bij de hand te hebben. Nou loop ik iedere keer met een waterflesje te klooien. "klein straaltje in mijn nek zou wel lekker zijn..." kantelen, niks.. nog wat verder, niks... nog wat verder... halve fles in je nek :')

Kei handig persoon ikke *)
Ik zie het voor me 😂
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')