Heb ik nou een foto gemist van doediemaar op crocs?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocs
👡
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nou een foto gemist van doediemaar op crocs?
ik heb hem helaas niet, mijn autokwoot stond uit en ik ben te moe om hem vandaag aan te zetten....quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb hem helaas niet, mijn autokwoot stond uit en ik ben te moe om hem vandaag aan te zetten....
Zo is het leven aldus Robert Long, maar iemand zal hem wel hebben, DDM zelf zeker wel.quote:
Oh die wil ze vast nog wel even in mijn DM gooienquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo is het leven aldus Robert Long, maar iemand zal hem wel hebben, DDM zelf zeker wel.
ik ga ook maar even de zon trotseren, want ik moet een kaartje posten voor broer en de fuckingquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens fietsen. Ik heb kans op 2 dingen, of ik word er wakker van, of ik val op de fiets in slaap en daardoor op mijn wafel.
gisteren een dode muis in de tuinquote:
ja, helemaal engquote:
Ik moet bekennen: Ik ben het dit keer eens met Mo...quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij waren het ook gewoon sandalen, ik heb geen opzichtig kleurtje gezien.
niet zo vloeken heel de tijd allemaalquote:
Goeiemorgen dan maarquote:
Gaat ie er anders vandoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik moet de kliko maar eens van de straat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |