Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef drakin het volgende:
Tijdje stond hier wel een jonge knul achter het station
Voor een beetje geld...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.
Mijn excuses voor deze teleurstelling.
En vrouwen van middelbare leeftijd zoeken ook geen jongens op die achter het station staan...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.
Het was mijn overbuurjongen, zie hem nu nooit meer, ook niet thuis bedenk ik me nu, nooit gemist dus ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die naast mij woont?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was mijn overbuurjongen, zie hem nu nooit meer, ook niet thuis bedenk ik me nu, nooit gemist dus ook.
Ik sprak met Sas daarom de eerste keer ook voor het station afquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vrouwen van middelbare leeftijd zoeken ook geen jongens op die achter het station staan...
Daar staan wel jongens die je zoekt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik sprak met Sas daarom de eerste keer ook voor het station af
Niet meer, o daar woon je dus.quote:
Ik zocht niet, maar werd wel gevondenquote:
Zo gaat dat vakerquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht niet, maar werd wel gevonden
Op iedere pan past een deksel...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht niet, maar werd wel gevonden
Gordijnen zijn nog dichtquote:
Ze kwamen ook niet omdat ze dat wisten natuurlijk, ze kwamen gewoon voor hen op het juistequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij komen Jehova's niet voor dat soort activiteiten aan de deur.
Maar op het moment dat ze hun voet tussen de deur duwen, kan je altijd nog zeggen dat je iemand niet wilde blesseren en dat je haar noodgedwongen binnen moest laten...
Pot was het toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op iedere pan past een deksel...
Daarom moeten we mannenbesnijdenis ook niet willen gaan verbieden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef MadMaster het volgende:
'Piercing in vagina is vrouwenbesnijdenis'
Dames, opgepast!!
welke gemeenschap zou dat zijn dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef MadMaster het volgende:
'Piercing in vagina is vrouwenbesnijdenis'
Dames, opgepast!!
besnijdenis weet ik wel, maar gedwongen piercings heb ik nog nooit van gehoord...quote:„Hoewel volwassen vrouwen een genitale piercing kunnen nemen, zijn er gemeenschappen waarin meisjes daartoe worden gedwongen”, verklaart een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid tegen de krant The Evening Standard.
Ik wil het met liefde voor je doen hoor, gratis en voor niksquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik iig nog legaal een piercing door m'n eikel heenjagen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil het met liefde voor je doen hoor, gratis en voor niks
Jouw liefde voor KT gaat wel verquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit 100% bluf is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelfquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je dat dit 100% bluf is...
Vertel...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelf
omdat sommige dingen voor mij ongewoon zijn ben ik dat welquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het gewoon is, hoef je niet verbaasd te zijn...
Dus toch nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat sommige dingen voor mij ongewoon zijn ben ik dat wel
quote:
ik vind dat die wel teltquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou mijn goede daad voor vandaag kunnen zijn
Nee, ik ben gewoon benieuwd waarom je verbaasd bent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
jij moet gewoon altijd het laatste woord hebben....
Ik ben o.a. verbaasd over dingen waarvan ik dacht dat ik zou instorten en dat is niet gebeurt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon benieuwd waarom je verbaasd bent.
Dat meldt je namelijk zelf en vervolgens zeg je niks...
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben o.a. verbaasd over dingen waarvan ik dacht dat ik zou instorten en dat is niet gebeurt.
Nee, dat zal ik niet vragen, dus dat scheelt weer...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
en als je nu gaat vragen, welke dingen? Dan zeg ik dat ik daar verder niet over wil
praten
mooi zoquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
We zijn er uit na een paar posts heen en weer...
[..]
Nee, dat zal ik niet vragen, dus dat scheelt weer...
dank jequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee gun ik je het laatste woord, argwanend Aagje...
Zo, ik heb mijn ontbijt net achter de kiezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ontbijt is meestal de maaltijd waar je je dag mee begint, dus als je straks een 2e ontbijt hebt....
En ik mijn lunchquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo, ik heb mijn ontbijt net achter de kiezen
Graag gedaan, hier alsjeblieftquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Als iemand mijn broodje nou even uit de oven haalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Kingstown het volgende:
De maandelijkse valse paspoorten verkoper meneer is er weer!
Die belt nooit bij mij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doedezemaar...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Kingstown het volgende:
De maandelijkse valse paspoorten verkoper meneer is er weer!![]()
kopen nep USA (Verenigde Staten) paspoorten,
kopen nep-Duits (Duitsland) paspoorten,
kopen nep Nederlands (Nederland / Holland) paspoorten,
kopen nep Israël paspoorten,
kopen nep Nederlands (Nederland / Holland) rijbewijzen,
kopen nep-Duits (Duitsland) rijbewijzen,
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocsquote:
Je snapt toch hopelijk wel dat er niemand naar de crocs kijkt op die pic.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocs
He de Ramblasquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je snapt toch hopelijk wel dat ik alles inzet om het imago van crocs te verbeteren?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat er niemand naar de crocs kijkt op die pic.
Waar?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je snapt toch hopelijk wel dat ik alles inzet om het imago van crocs te verbeteren?
nou jaaaaaquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef chufi het volgende:
Krijg ik een link naar en job om te reageren, met als eis dat je 70 lbs moet kunnen tillen... dat is 31.75 kilo... http://www.startbedrijf.n(...)st-arbo-wetgeving-ni
Dat is nog wel te doen, maar een dikke router ..... zit je gauw tegen de 100...quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat weegt een beetje server vandaag de dag?
Heb ik nou een foto gemist van doediemaar op crocs?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
👡
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nou een foto gemist van doediemaar op crocs?
ik heb hem helaas niet, mijn autokwoot stond uit en ik ben te moe om hem vandaag aan te zetten....quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb hem helaas niet, mijn autokwoot stond uit en ik ben te moe om hem vandaag aan te zetten....
Zo is het leven aldus Robert Long, maar iemand zal hem wel hebben, DDM zelf zeker wel.quote:
Oh die wil ze vast nog wel even in mijn DM gooienquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo is het leven aldus Robert Long, maar iemand zal hem wel hebben, DDM zelf zeker wel.
ik ga ook maar even de zon trotseren, want ik moet een kaartje posten voor broer en de fuckingquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens fietsen. Ik heb kans op 2 dingen, of ik word er wakker van, of ik val op de fiets in slaap en daardoor op mijn wafel.
gisteren een dode muis in de tuinquote:
ja, helemaal engquote:
Ik moet bekennen: Ik ben het dit keer eens met Mo...quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij waren het ook gewoon sandalen, ik heb geen opzichtig kleurtje gezien.
niet zo vloeken heel de tijd allemaalquote:
Goeiemorgen dan maarquote:
Gaat ie er anders vandoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik moet de kliko maar eens van de straat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |