quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die waren snel weg....![]()
jou goeie daad is binnen voor vandaag, ik moet er nog eentje verzinnen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mij goeie daad is dat ik stemmen ga tellen
en ik maar denken dat je stemmen ging tellen uit de goedheid van je hart enzo...quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gemeentes mogen het zelf bepalen en wij kunnen zelf ook aangeven of we de vergoeding accepteren of juist weigeren. Ik weet dat je soms niks krijgt, soms worden er verenigingen aangewezen die tellers moeten leveren en dan krijgt de vereniging er geld voor en vaak worden er ook leden van partijen ingezet. Zo zat ik vorig jaar met een voormalig gemeenteraadslid. De voorzitters van de stembureau's zijn vaak beleidsmedewerkers etc van de gemeente.
Wij moesten trouwens hertellen, er miste 1 stem en die vonden we. Bij de andere groep miste er ook 1 stem en nadat we met z'n allen de boel herteld hadden kwamen we er niet uit en dat wordt dan 's nachts op het gemeentehuis nogmaals geteld.
in de kast?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn verstopplekje raadt iedereen zo
Ik ben ouderwets en hou het op de billyquote:
Turf?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en hou het op de billy
zit ik wel stevigquote:
¤25 voor een paar uur in rare houdingen stembiljetten openvouwen, verdelen en tellen ( en natellen en hertellen) is een schijntje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
en ik maar denken dat je stemmen ging tellen uit de goedheid van je hart enzo...
Ja, maar een goeie daad doe je voor nopquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
¤25 voor een paar uur in rare houdingen stembiljetten openvouwen, verdelen en tellen ( en natellen en hertellen) is een schijntje.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:48 schreef just me het volgende:
Ik was niet zo'n ijverige leerling, vond leren niets en haalde liever kattekwaad uit...
het was 1 april op school, de absenten werden opgenomen, "is ze er weer niet" en toen deed ik de kast open waar ik me verstopt had... werd niet op prijs gesteld
Vergeet de werktijden niet. 's avonds zou dubbel betaald moeten worden. Ben het trouwens wel met je eens dat het erg karig is. Wat is trouwens jouw motief om teller te willen zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
¤25 voor een paar uur in rare houdingen stembiljetten openvouwen, verdelen en tellen ( en natellen en hertellen) is een schijntje.
ik wilde stembureaulid zijn, maar die hadden ze nu genoeg. En daarvoor heb ik me vorig jaar opgegeven omdat ik iets wilde doen in mijn nieuwe woonplaats, beetje integreren enzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet de werktijden niet. 's avonds zou dubbel betaald moeten worden. Ben het trouwens wel met je eens dat het erg karig is. Wat is trouwens jouw motief om teller te willen zijn?
Wat een luxeproblemenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Werd tijdens het doezelen gebeld, snel met de telefoon mijn bed weer ingedoken, maar nu zit ik dan toch aan het ontbijt.
Je zei dat ie dood was?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:45 schreef FANN het volgende:
Ik heb vanmorgen een dame en een heer moeten teleurstellen die over Jezus Christus
wilde vertellen
dan ga ik maar even snel douchen en stap ik in de autoquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef D. het volgende:
Over luxeproblemen gesproken; ik ben alweer klaar met werken en heb net brood klaargelegd om dadelijk wentelteefjes te maken
Dan zijn ze allang opquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan ga ik maar even snel douchen en stap ik in de auto
Ow, da's erg mild, geloof nooit dat ze erg teleurgesteld warenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Nee, ik zei, dank u vriendelijk, maar nee bedankt
Ik blijf altijd beleefdquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's erg mild, geloof nooit dat ze erg teleurgesteld waren
Ik heb ooit een heel gesprek met die mensen gehadquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik blijf altijd beleefddie mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze erin zijn getrapt denk ik dan maar
én?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit een heel gesprek met die mensen gehad
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Toen kwamen ze een tijd later weer terug
Ik heb ze de 2e netjes gezegd dat dit natuurlijk niet de bedoeling wasquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]ja dat krijg je dan, had mijn broertje ooit een keer gedaan met 2 Jehova gasten, die zijn
bijna een jaar lang aan het stalken geweest
nee joh, ik reageerde weer eens zonder te quoten, rare gewoonte van mij. Was reactie op je broerquote:
Hij ging zich op het laatst verstoppen totdat ze weg warenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze de 2e netjes gezegd dat dit natuurlijk niet de bedoeling was
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij ging zich op het laatst verstoppen totdat ze weg waren
Had ik wel door hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, ik reageerde weer eens zonder te quoten, rare gewoonte van mij. Was reactie op je broer
De eerste keer had ie ze uitgebreid koffie en koek gegeven want hij vond dat ''mokkeltje''quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik wel door hoorik was je aan het pesten
Ik had 2 oudere mannen, en ik heb ze niet binnengelatenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste keer had ie ze uitgebreid koffie en koek gegeven want hij vond dat ''mokkeltje''
wel leuk zei ie tegen mijtja en toen stond dat mokkeltje iedere maand voor zijn deur,
maar ze had wel altijd die vent mee
quote:
Nog zo eentjequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Het werd wel eens tijd voor ontbijt
Ja het werd gister laatquote:
die zou ik ook niet binnenlatenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 2 oudere mannen, en ik heb ze niet binnengelaten
Eerst mijn 2e ontbijtquote:
Als ik een 'mokkel' aan de deur had gehad, dan uiteraard welquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zou ik ook niet binnenlaten
Nee, waarom zou ik dat doen? Heb lang genoeg gelegen en kleding gepast en opgeruimd.quote:
Nouja, ontbijt is meestal de maaltijd waar je je dag mee begint, dus als je straks een 2e ontbijt hebt....quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen? Heb lang genoeg gelegen en kleding gepast en opgeruimd.
Dus het werd tijd om eens beneden te komen.
Tussendoortje kun je het ook noemen, maar ik noem het vaak 2e ontbijt omdat door het 1e ontbijt de stofwisseling in gang gezet is en ik dan pas de echte ontbijttrek krijg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ontbijt is meestal de maaltijd waar je je dag mee begint, dus als je straks een 2e ontbijt hebt....
Nee die ken ik nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie die types die in de buurt van een karretje met 'Jezus redt'-achtige boekjes staan, pseudo quasi met elkaar keuvelend, maar zodra iemand naar het karretje met boekjes kijkt er boven op springen?
Ze staan hier vaak bij stations e.d. en zelfs in Berlijn ben ik ze tegengekomen.
nopequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie die types die in de buurt van een karretje met 'Jezus redt'-achtige boekjes staan, pseudo quasi met elkaar keuvelend, maar zodra iemand naar het karretje met boekjes kijkt er boven op springen?
Ze staan hier vaak bij stations e.d. en zelfs in Berlijn ben ik ze tegengekomen.
Bij het CS in Amsterdam staan er altijd wel een paar van dit soort slachtoffersquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:58 schreef MadMaster het volgende:
deze zie ik wel eensquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:09 schreef drakin het volgende:
Ik ga niet klikken, zoiets hoef ik dus niet te zien
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij het CS in Amsterdam staan er altijd wel een paar van dit soort slachtoffers![]()
Heb ik toch niet gefilmd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:12 schreef drakin het volgende:
Het lijkt alsof je het allemaal erg leuk vind Fann, wie filmt nou ook die aandachtshoeren?
Ah... nee hier zijn ze meestal wel luidruchtig....quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet.
Het zijn keurig geklede mensen en ze spreken je niet aan.
Totdat je naar dat karretje kijkt, dan komen ze op je af...
Ik zal wel eens proberen een foto van ze te maken, hier staan ze vaak wel.
Daar kom ik er weleens eentje tegenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
In Eindhoven was er altijd zo'n kerel
Ik weet niet wie het filmt, misschien doen ze het zelf wel zodat er nog meer gekkies naar ze kunnen kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik toch niet gefilmd?![]()
Nah... leuk, ik ben er aan gewend eigenlijk, ik stoor me er ook niet aan ....
Gevonden, het zijn Jehova's:quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... nee hier zijn ze meestal wel luidruchtig....
In een rollator zelfsquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik er weleens eentje tegen
Vorige maand nog, in een rollator
Tijdje stond hier wel een jonge knul achter het station, zijn verhaal was een exacte kopie van een jehova uit zuid duitsland. Dus zelf nadenken kunnen ze niet eens.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden, het zijn Jehova's:
[ afbeelding ]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ova-s-Getuigen.dhtml
die zijn hardnekkigquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden, het zijn Jehova's:
[ afbeelding ]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ova-s-Getuigen.dhtml
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn hardnekkigen als dat meisje een Jehova getuige is dan zou mijn broertje haar
zéker binnenlaten
Waarom laat hij haar binnen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn hardnekkigen als dat meisje een Jehova getuige is dan zou mijn broertje haar
zéker binnenlaten
Arnol Kox oftwel Nollekequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
In Eindhoven was er altijd zo'n kerel
Mwa.... was in een slechte tijd voor hem, scheiding, zuipen, blowen, eenzaam...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom laat hij haar binnen?
Omdat ze een meisje is of omdat ze Jehova is?
Sommige ouwetjes gaan er ook wel eens op zitten om even uit te rusten.quote:
ja die! Ik kwam vroeger vrij regelmatig in Eindhoven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arnol Kox oftwel Nolleke
[ afbeelding ]
Ik ben daar niet zo in thuisquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg dan meteen wat je bedoelt. Vage dingen
Hij is er overigens nog steedsquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arnol Kox oftwel Nolleke
[ afbeelding ]
Volgens mij komen Jehova's niet voor dat soort activiteiten aan de deur.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Mwa.... was in een slechte tijd voor hem, scheiding, zuipen, blowen, eenzaam...
dus ik denk omdat ze een meisje was, dat zei hij trouwens ook toen![]()
vandaar dat ''mokkeltje''...
Ik bijna elke week, heb er niets tegen maar hij maakt zoveel lawaaiquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja die! Ik kwam vroeger vrij regelmatig in Eindhoven.
Ja, zo'n ding dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arnol Kox oftwel Nolleke
[ afbeelding ]
Ja, precies, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes gaan er ook wel eens op zitten om even uit te rusten.
Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef drakin het volgende:
Tijdje stond hier wel een jonge knul achter het station
Voor een beetje geld...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.
Mijn excuses voor deze teleurstelling.
En vrouwen van middelbare leeftijd zoeken ook geen jongens op die achter het station staan...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.
Het was mijn overbuurjongen, zie hem nu nooit meer, ook niet thuis bedenk ik me nu, nooit gemist dus ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die naast mij woont?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was mijn overbuurjongen, zie hem nu nooit meer, ook niet thuis bedenk ik me nu, nooit gemist dus ook.
Ik sprak met Sas daarom de eerste keer ook voor het station afquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vrouwen van middelbare leeftijd zoeken ook geen jongens op die achter het station staan...
Daar staan wel jongens die je zoekt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik sprak met Sas daarom de eerste keer ook voor het station af
Niet meer, o daar woon je dus.quote:
Ik zocht niet, maar werd wel gevondenquote:
Zo gaat dat vakerquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht niet, maar werd wel gevonden
Op iedere pan past een deksel...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht niet, maar werd wel gevonden
Gordijnen zijn nog dichtquote:
Ze kwamen ook niet omdat ze dat wisten natuurlijk, ze kwamen gewoon voor hen op het juistequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij komen Jehova's niet voor dat soort activiteiten aan de deur.
Maar op het moment dat ze hun voet tussen de deur duwen, kan je altijd nog zeggen dat je iemand niet wilde blesseren en dat je haar noodgedwongen binnen moest laten...
Pot was het toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op iedere pan past een deksel...
Daarom moeten we mannenbesnijdenis ook niet willen gaan verbieden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef MadMaster het volgende:
'Piercing in vagina is vrouwenbesnijdenis'
Dames, opgepast!!
welke gemeenschap zou dat zijn dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef MadMaster het volgende:
'Piercing in vagina is vrouwenbesnijdenis'
Dames, opgepast!!
besnijdenis weet ik wel, maar gedwongen piercings heb ik nog nooit van gehoord...quote:„Hoewel volwassen vrouwen een genitale piercing kunnen nemen, zijn er gemeenschappen waarin meisjes daartoe worden gedwongen”, verklaart een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid tegen de krant The Evening Standard.
Ik wil het met liefde voor je doen hoor, gratis en voor niksquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik iig nog legaal een piercing door m'n eikel heenjagen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil het met liefde voor je doen hoor, gratis en voor niks
Jouw liefde voor KT gaat wel verquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit 100% bluf is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelfquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je dat dit 100% bluf is...
Vertel...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelf
omdat sommige dingen voor mij ongewoon zijn ben ik dat welquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het gewoon is, hoef je niet verbaasd te zijn...
Dus toch nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat sommige dingen voor mij ongewoon zijn ben ik dat wel
quote:
ik vind dat die wel teltquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou mijn goede daad voor vandaag kunnen zijn
Nee, ik ben gewoon benieuwd waarom je verbaasd bent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
jij moet gewoon altijd het laatste woord hebben....
Ik ben o.a. verbaasd over dingen waarvan ik dacht dat ik zou instorten en dat is niet gebeurt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon benieuwd waarom je verbaasd bent.
Dat meldt je namelijk zelf en vervolgens zeg je niks...
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben o.a. verbaasd over dingen waarvan ik dacht dat ik zou instorten en dat is niet gebeurt.
Nee, dat zal ik niet vragen, dus dat scheelt weer...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
en als je nu gaat vragen, welke dingen? Dan zeg ik dat ik daar verder niet over wil
praten
mooi zoquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
We zijn er uit na een paar posts heen en weer...
[..]
Nee, dat zal ik niet vragen, dus dat scheelt weer...
dank jequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee gun ik je het laatste woord, argwanend Aagje...
Zo, ik heb mijn ontbijt net achter de kiezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ontbijt is meestal de maaltijd waar je je dag mee begint, dus als je straks een 2e ontbijt hebt....
En ik mijn lunchquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo, ik heb mijn ontbijt net achter de kiezen
Graag gedaan, hier alsjeblieftquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Als iemand mijn broodje nou even uit de oven haalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Kingstown het volgende:
De maandelijkse valse paspoorten verkoper meneer is er weer!
Die belt nooit bij mij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doedezemaar...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Kingstown het volgende:
De maandelijkse valse paspoorten verkoper meneer is er weer!![]()
kopen nep USA (Verenigde Staten) paspoorten,
kopen nep-Duits (Duitsland) paspoorten,
kopen nep Nederlands (Nederland / Holland) paspoorten,
kopen nep Israël paspoorten,
kopen nep Nederlands (Nederland / Holland) rijbewijzen,
kopen nep-Duits (Duitsland) rijbewijzen,
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocsquote:
Je snapt toch hopelijk wel dat er niemand naar de crocs kijkt op die pic.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocs
He de Ramblasquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je snapt toch hopelijk wel dat ik alles inzet om het imago van crocs te verbeteren?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat er niemand naar de crocs kijkt op die pic.
Waar?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je snapt toch hopelijk wel dat ik alles inzet om het imago van crocs te verbeteren?
nou jaaaaaquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef chufi het volgende:
Krijg ik een link naar en job om te reageren, met als eis dat je 70 lbs moet kunnen tillen... dat is 31.75 kilo... http://www.startbedrijf.n(...)st-arbo-wetgeving-ni
Dat is nog wel te doen, maar een dikke router ..... zit je gauw tegen de 100...quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat weegt een beetje server vandaag de dag?
Heb ik nou een foto gemist van doediemaar op crocs?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
👡
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nou een foto gemist van doediemaar op crocs?
ik heb hem helaas niet, mijn autokwoot stond uit en ik ben te moe om hem vandaag aan te zetten....quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb hem helaas niet, mijn autokwoot stond uit en ik ben te moe om hem vandaag aan te zetten....
Zo is het leven aldus Robert Long, maar iemand zal hem wel hebben, DDM zelf zeker wel.quote:
Oh die wil ze vast nog wel even in mijn DM gooienquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo is het leven aldus Robert Long, maar iemand zal hem wel hebben, DDM zelf zeker wel.
ik ga ook maar even de zon trotseren, want ik moet een kaartje posten voor broer en de fuckingquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens fietsen. Ik heb kans op 2 dingen, of ik word er wakker van, of ik val op de fiets in slaap en daardoor op mijn wafel.
gisteren een dode muis in de tuinquote:
ja, helemaal engquote:
Ik moet bekennen: Ik ben het dit keer eens met Mo...quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij waren het ook gewoon sandalen, ik heb geen opzichtig kleurtje gezien.
niet zo vloeken heel de tijd allemaalquote:
Goeiemorgen dan maarquote:
Gaat ie er anders vandoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik moet de kliko maar eens van de straat halen
Frapant, dat had ik gisteren met deze opmerking.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet bekennen: Ik ben het dit keer eens met Mo...
We moeten het niet te vaak met elkaar eens zijn, want dat zou te gek worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.
Zo ben ik al vaak een avondje muziek draaien begonnen...
Nog even en jij knipt je haar af en ik laat het groeien...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Frapant, dat had ik gisteren met deze opmerking.
[..]
We moeten het niet te vaak met elkaar eens zijn, want dat zou te gek worden.
Groeit het nog dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en jij knipt je haar af en ik laat het groeien...
Wat had je in de aanbieding?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef drakin het volgende:
pfff geef je iets gratis weg, meteen weet ik veel hoeveel reacties
Een stoelmassage, vorige week ook 1 gratis weggegeven.quote:
ohquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Een stoelmassage, vorige week ook 1 gratis weggegeven.
excuses....quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet zo vloeken heel de tijd allemaal
Hmmm tis alweer een tijd geleden ....quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom misschien as zondag 1 in Amstelveen langsbrengen, maar krijg er dan gelukkig ook 1 terugquote:
Voor 30 euro wil ik je best een stoelmassage geven hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm tis alweer een tijd geleden ....
ah... dus het is ruilhandel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom misschien as zondag 1 in Amstelveen langsbrengen, maar krijg er dan gelukkig ook 1 terug
Oh dan hoef je vast ook geen B&J ijsje meer..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor 30 euro wil ik je best een stoelmassage geven hoor
Liever 30 euro natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan hoef je vast ook geen B&J ijsje meer..
en neem je de stoel dan mee?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever 30 euro natuurlijk![]()
Wat trouwens een heel normaal tarief is voor een masseur aan de deur
Ik had ze vroeger gratis op mn werk, om de 2 week... Maar 30 E is niets idd gezien de reiskosten die je maakt..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil best 30 Euro aan je overmaken. Zolang je maar niet aan de deur komt met een massagestoel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
Jij woont toch in Zuis?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ze vroeger gratis op mn werk, om de 2 week... Maar 30 E is niets idd gezien de reiskosten die je maakt..
Nee ik woon niet in Zuid Fannquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij woont toch in Zuis?
hier is ut 35 euro![]()
http://www.jiskmassage.nl/contact-jiskmassage/
daar waar ze onschuldigen van balkons af schieten, daar woont hijquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ohook niet in Noord, dus dan zal het wel Oost zijn of West... ik weet het al niet meer
dat moet West zijn danquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar waar ze onschuldigen van balkons af schieten, daar woont hij
O ja die moet ook mee, maar ik denk eerder een buro opzetding mee te nemen, is wat beter mee te sjouwen. Mijn stoel is niet echt lichtgewicht en ook niet zo'n beste.quote:
Prima, ik kom niet dan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil best 30 Euro aan je overmaken. Zolang je maar niet aan de deur komt met een massagestoel.
Je hebt zelf zo'n stoel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die moet ook mee, maar ik denk eerder een buro opzetding mee te nemen, is wat beter mee te sjouwen. Mijn stoel is niet echt lichtgewicht en ook niet zo'n beste.
Blufquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deal. Stuur maar een DM met je rekeningnummer, dan maak ik die 30 Euro direct over.
Wel makkelijk verdiend..quote:
Ik ga niet betalen als je langs wil komenquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel makkelijk verdiend..
Ik heb ook een stoel staan Zal ik langskomen voor 35 E? Voor 28 E kom ik niet
welke dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er staat ook nog een blufactie van jou open
Was maar een voorbeeld.. Bij jou kom ik gratis langsquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen als je langs wil komen
dacht ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld.. Bij jou kom ik gratis langs
Op dit moment een gratis stoelmassage weggeven verdien ik niet zoveel aan. Laten we het maar op hobby achtig iets houden voorlopig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt zelf zo'n stoel?
Is dat je werk dan?
Euh... waarom geef je die gratis weg?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat ik dat kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... waarom geef je die gratis weg?
WELKE DAN????quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er staat ook nog een blufactie van jou open
Ik heb ook wel eens iets van zo'n groep gekregen en ben altijd al van ruilacties geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook heel veel, maar dat betekent nog niet meteen een gratis weggeef actie...
maar ruilen is iets anders dan weggeven....quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iets van zo'n groep gekregen en ben altijd al van ruilacties geweest.
Ik krijg nu meteen ook leuke ruilaanbiedingen.
Ik heb zo al een horoscoop gekregen(had er dan geen behoefte aan, maar was wel grappig) Een NLP oefening, een Reiki behandeling en iemand die hoesjes voor me maakt voor de hoofdsteun van de stoel.
iets met Kingstownquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja la maar zitten dan. gewoon zeggen of niet, want ik weet het niet meer
Ik wacht nog steeds op je DM.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
Euh... OK...quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iets van zo'n groep gekregen en ben altijd al van ruilacties geweest.
Ik heb zo al een horoscoop gekregen(had er dan geen behoefte aan, maar was wel grappig) Een NLP oefening, een Reiki behandeling en iemand die hoesjes voor me maakt voor de hoofdsteun van de stoel.
jaaaaaaahaaaaaaaaa ik weet het alquote:
En toch krijg ik er wat voor terug, een glimlach en een bedankje is toch ook wat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ruilen is iets anders dan weggeven....
zéker... maar je wil er ook iets voor terug, dus is het geen weggeven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En toch krijg ik er wat voor terug, een glimlach en een bedankje is toch ook wat.
Die krijg ik gewoon zonder dat ik er om vraag. Ik heb ook wel eens een klein bedragje gekregen als bedankje voor een massage. Vrijwilligersbijdrage noem ik het dan maar gewoon.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker... maar je wil er ook iets voor terug, dus is het geen weggeven.
okéquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die krijg ik gewoon zonder dat ik er om vraag. Ik heb ook wel eens een klein bedragje gekregen als bedankje voor een massage. Vrijwilligersbijdrage noem ik het dan maar gewoon.
quote:
Kwootquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan kan ze m'n crocs in de herhaling zien
ja, in Spanje. Heb ze ook nog in bruin. Kan er een hele dag op lopen en dat lukt me in de zomer verder alleen met Birkenstocks.quote:
Ik ga Wolky's kopen, of ik laat apart maken... moet steunzool in..quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, in Spanje. Heb ze ook nog in bruin. Kan er een hele dag op lopen en dat lukt me in de zomer verder alleen met Birkenstocks.
ah, dan wordt het iets lastiger ja. Maar het was dus om te demonstreren dat er meer modellen Crocs zijn, ik heb er zelfs een soort ballerina's van.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga Wolky's kopen, of ik laat apart maken... moet steunzool in..
ah... het merk is wel Crocs? Dat wist ik niet dat ze dat soort schoenen hadden, ik dacht alleen van die lelijke plastic dingen ...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, dan wordt het iets lastiger ja. Maar het was dus om te demonstreren dat er meer modellen Crocs zijn, ik heb er zelfs een soort ballerina's van.
dat is zo, haalde ze ff door elkaar met Uggsquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon een sandaal, is toch niks mis mee?
uggs heeft ook andere modellenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, haalde ze ff door elkaar met Uggs
ja, ik heb ooit wel een mooi lang model gezien, niet op die pantoffels, was ook geen suède volgens mij. Die gebreide varianten vind ik trouwens ook afgrijselijk.quote:
mja... sommige vallen best meequote:Op donderdag 19 maart 2015 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen charmante modelletjes gezien
Omdat je anders omvalt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga Wolky's kopen, of ik laat apart maken... moet steunzool in..
Ach ja, typisch iets voor vrouwen, die doen aan de meest rare hype's mee.quote:
Ja die zijn écht lelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Die gebreide varianten vind ik trouwens ook afgrijselijk.
👢quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:24 schreef drakin het volgende:
Heb ik nu DDM's Crocdalen voor de 2e keer gemist?
Je wordt van achteren genomenquote:
Hier gaat het vooral om de uggly prijsquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... sommige vallen best mee![]()
http://www.uggaustralia.n(...)9&cgid=dames-laarzen
Ja, is misschien zo, ik weet het niet, ik heb wel nep ugs als sloffen, voor de winter dan, nu zijn ze te warmquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier gaat het vooral om de uggly prijs
Volgens mij heeft nou iedereen die link wel, kunnen we verder met ons leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |