Frapant, dat had ik gisteren met deze opmerking.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet bekennen: Ik ben het dit keer eens met Mo...
We moeten het niet te vaak met elkaar eens zijn, want dat zou te gek worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.
Zo ben ik al vaak een avondje muziek draaien begonnen...
Nog even en jij knipt je haar af en ik laat het groeien...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Frapant, dat had ik gisteren met deze opmerking.
[..]
We moeten het niet te vaak met elkaar eens zijn, want dat zou te gek worden.
Groeit het nog dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en jij knipt je haar af en ik laat het groeien...
Wat had je in de aanbieding?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef drakin het volgende:
pfff geef je iets gratis weg, meteen weet ik veel hoeveel reacties
Een stoelmassage, vorige week ook 1 gratis weggegeven.quote:
ohquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Een stoelmassage, vorige week ook 1 gratis weggegeven.
excuses....quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet zo vloeken heel de tijd allemaal
Hmmm tis alweer een tijd geleden ....quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom misschien as zondag 1 in Amstelveen langsbrengen, maar krijg er dan gelukkig ook 1 terugquote:
Voor 30 euro wil ik je best een stoelmassage geven hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm tis alweer een tijd geleden ....
ah... dus het is ruilhandel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom misschien as zondag 1 in Amstelveen langsbrengen, maar krijg er dan gelukkig ook 1 terug
Oh dan hoef je vast ook geen B&J ijsje meer..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor 30 euro wil ik je best een stoelmassage geven hoor
Liever 30 euro natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan hoef je vast ook geen B&J ijsje meer..
en neem je de stoel dan mee?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever 30 euro natuurlijk![]()
Wat trouwens een heel normaal tarief is voor een masseur aan de deur
Ik had ze vroeger gratis op mn werk, om de 2 week... Maar 30 E is niets idd gezien de reiskosten die je maakt..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil best 30 Euro aan je overmaken. Zolang je maar niet aan de deur komt met een massagestoel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
Jij woont toch in Zuis?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ze vroeger gratis op mn werk, om de 2 week... Maar 30 E is niets idd gezien de reiskosten die je maakt..
Nee ik woon niet in Zuid Fannquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij woont toch in Zuis?
hier is ut 35 euro![]()
http://www.jiskmassage.nl/contact-jiskmassage/
daar waar ze onschuldigen van balkons af schieten, daar woont hijquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ohook niet in Noord, dus dan zal het wel Oost zijn of West... ik weet het al niet meer
dat moet West zijn danquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar waar ze onschuldigen van balkons af schieten, daar woont hij
O ja die moet ook mee, maar ik denk eerder een buro opzetding mee te nemen, is wat beter mee te sjouwen. Mijn stoel is niet echt lichtgewicht en ook niet zo'n beste.quote:
Prima, ik kom niet dan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil best 30 Euro aan je overmaken. Zolang je maar niet aan de deur komt met een massagestoel.
Je hebt zelf zo'n stoel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die moet ook mee, maar ik denk eerder een buro opzetding mee te nemen, is wat beter mee te sjouwen. Mijn stoel is niet echt lichtgewicht en ook niet zo'n beste.
Blufquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deal. Stuur maar een DM met je rekeningnummer, dan maak ik die 30 Euro direct over.
Wel makkelijk verdiend..quote:
Ik ga niet betalen als je langs wil komenquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel makkelijk verdiend..
Ik heb ook een stoel staan Zal ik langskomen voor 35 E? Voor 28 E kom ik niet
welke dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er staat ook nog een blufactie van jou open
Was maar een voorbeeld.. Bij jou kom ik gratis langsquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen als je langs wil komen
dacht ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld.. Bij jou kom ik gratis langs
Op dit moment een gratis stoelmassage weggeven verdien ik niet zoveel aan. Laten we het maar op hobby achtig iets houden voorlopig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt zelf zo'n stoel?
Is dat je werk dan?
Euh... waarom geef je die gratis weg?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat ik dat kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... waarom geef je die gratis weg?
WELKE DAN????quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er staat ook nog een blufactie van jou open
Ik heb ook wel eens iets van zo'n groep gekregen en ben altijd al van ruilacties geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook heel veel, maar dat betekent nog niet meteen een gratis weggeef actie...
maar ruilen is iets anders dan weggeven....quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iets van zo'n groep gekregen en ben altijd al van ruilacties geweest.
Ik krijg nu meteen ook leuke ruilaanbiedingen.
Ik heb zo al een horoscoop gekregen(had er dan geen behoefte aan, maar was wel grappig) Een NLP oefening, een Reiki behandeling en iemand die hoesjes voor me maakt voor de hoofdsteun van de stoel.
iets met Kingstownquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja la maar zitten dan. gewoon zeggen of niet, want ik weet het niet meer
Ik wacht nog steeds op je DM.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
Euh... OK...quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iets van zo'n groep gekregen en ben altijd al van ruilacties geweest.
Ik heb zo al een horoscoop gekregen(had er dan geen behoefte aan, maar was wel grappig) Een NLP oefening, een Reiki behandeling en iemand die hoesjes voor me maakt voor de hoofdsteun van de stoel.
jaaaaaaahaaaaaaaaa ik weet het alquote:
En toch krijg ik er wat voor terug, een glimlach en een bedankje is toch ook wat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ruilen is iets anders dan weggeven....
zéker... maar je wil er ook iets voor terug, dus is het geen weggeven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En toch krijg ik er wat voor terug, een glimlach en een bedankje is toch ook wat.
Die krijg ik gewoon zonder dat ik er om vraag. Ik heb ook wel eens een klein bedragje gekregen als bedankje voor een massage. Vrijwilligersbijdrage noem ik het dan maar gewoon.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker... maar je wil er ook iets voor terug, dus is het geen weggeven.
okéquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die krijg ik gewoon zonder dat ik er om vraag. Ik heb ook wel eens een klein bedragje gekregen als bedankje voor een massage. Vrijwilligersbijdrage noem ik het dan maar gewoon.
quote:
Kwootquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan kan ze m'n crocs in de herhaling zien
ja, in Spanje. Heb ze ook nog in bruin. Kan er een hele dag op lopen en dat lukt me in de zomer verder alleen met Birkenstocks.quote:
Ik ga Wolky's kopen, of ik laat apart maken... moet steunzool in..quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, in Spanje. Heb ze ook nog in bruin. Kan er een hele dag op lopen en dat lukt me in de zomer verder alleen met Birkenstocks.
ah, dan wordt het iets lastiger ja. Maar het was dus om te demonstreren dat er meer modellen Crocs zijn, ik heb er zelfs een soort ballerina's van.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga Wolky's kopen, of ik laat apart maken... moet steunzool in..
ah... het merk is wel Crocs? Dat wist ik niet dat ze dat soort schoenen hadden, ik dacht alleen van die lelijke plastic dingen ...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, dan wordt het iets lastiger ja. Maar het was dus om te demonstreren dat er meer modellen Crocs zijn, ik heb er zelfs een soort ballerina's van.
dat is zo, haalde ze ff door elkaar met Uggsquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon een sandaal, is toch niks mis mee?
uggs heeft ook andere modellenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, haalde ze ff door elkaar met Uggs
ja, ik heb ooit wel een mooi lang model gezien, niet op die pantoffels, was ook geen suède volgens mij. Die gebreide varianten vind ik trouwens ook afgrijselijk.quote:
mja... sommige vallen best meequote:Op donderdag 19 maart 2015 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen charmante modelletjes gezien
Omdat je anders omvalt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga Wolky's kopen, of ik laat apart maken... moet steunzool in..
Ach ja, typisch iets voor vrouwen, die doen aan de meest rare hype's mee.quote:
Ja die zijn écht lelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Die gebreide varianten vind ik trouwens ook afgrijselijk.
👢quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:24 schreef drakin het volgende:
Heb ik nu DDM's Crocdalen voor de 2e keer gemist?
Je wordt van achteren genomenquote:
Hier gaat het vooral om de uggly prijsquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... sommige vallen best mee![]()
http://www.uggaustralia.n(...)9&cgid=dames-laarzen
Ja, is misschien zo, ik weet het niet, ik heb wel nep ugs als sloffen, voor de winter dan, nu zijn ze te warmquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier gaat het vooral om de uggly prijs
Volgens mij heeft nou iedereen die link wel, kunnen we verder met ons leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |