Frapant, dat had ik gisteren met deze opmerking.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet bekennen: Ik ben het dit keer eens met Mo...
We moeten het niet te vaak met elkaar eens zijn, want dat zou te gek worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.
Zo ben ik al vaak een avondje muziek draaien begonnen...
Nog even en jij knipt je haar af en ik laat het groeien...quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Frapant, dat had ik gisteren met deze opmerking.
[..]
We moeten het niet te vaak met elkaar eens zijn, want dat zou te gek worden.
Groeit het nog dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en jij knipt je haar af en ik laat het groeien...
Wat had je in de aanbieding?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef drakin het volgende:
pfff geef je iets gratis weg, meteen weet ik veel hoeveel reacties
Een stoelmassage, vorige week ook 1 gratis weggegeven.quote:
ohquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Een stoelmassage, vorige week ook 1 gratis weggegeven.
excuses....quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet zo vloeken heel de tijd allemaal
Hmmm tis alweer een tijd geleden ....quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Een stoelmassage, vorige week ook 1 gratis weggegeven.
Ik kom misschien as zondag 1 in Amstelveen langsbrengen, maar krijg er dan gelukkig ook 1 terugquote:
Voor 30 euro wil ik je best een stoelmassage geven hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm tis alweer een tijd geleden ....
ah... dus het is ruilhandel?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom misschien as zondag 1 in Amstelveen langsbrengen, maar krijg er dan gelukkig ook 1 terug
Oh dan hoef je vast ook geen B&J ijsje meer..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor 30 euro wil ik je best een stoelmassage geven hoor
Liever 30 euro natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan hoef je vast ook geen B&J ijsje meer..
en neem je de stoel dan mee?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever 30 euro natuurlijk![]()
Wat trouwens een heel normaal tarief is voor een masseur aan de deur
Ik had ze vroeger gratis op mn werk, om de 2 week... Maar 30 E is niets idd gezien de reiskosten die je maakt..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil best 30 Euro aan je overmaken. Zolang je maar niet aan de deur komt met een massagestoel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef drakin het volgende:
Jij woont toch in Zuis?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ze vroeger gratis op mn werk, om de 2 week... Maar 30 E is niets idd gezien de reiskosten die je maakt..
Nee ik woon niet in Zuid Fannquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij woont toch in Zuis?
hier is ut 35 euro![]()
http://www.jiskmassage.nl/contact-jiskmassage/
daar waar ze onschuldigen van balkons af schieten, daar woont hijquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ohook niet in Noord, dus dan zal het wel Oost zijn of West... ik weet het al niet meer
dat moet West zijn danquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar waar ze onschuldigen van balkons af schieten, daar woont hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |