nee, die hoeven van mij ook niet zo, ik ken wel een mooie maar die is niet samen met Neilquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dit kan ik wel waarderen.
Die kleffe ballads met Barbara en zo niet...
geen last meer van, dus ik ga het gewoon niet meer kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan dat![]()
hoest met jou chocolade verslaving?
Barbra met Barry?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, die hoeven van mij ook niet zo, ik ken wel een mooie maar die is niet samen met Neil![]()
tenminste ik vind de clip ook zo leuk misschien komt het daardoor
is lief die clipquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Barry in de seventiesMaar deze clip is ook lief en sexy
Was jij zo'n discobeest?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
is lief die clip![]()
ik denk dat het hierdoor kwam dat ik fan van de BeeGees was![]()
Jaquote:
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
is lief die clip![]()
ik denk dat het hierdoor kwam dat ik fan van de BeeGees was![]()
ja dan komt het wel goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.
Zo ben ik al vaak een avondje muziek draaien begonnen...
En nu zijn ze doodquote:
Zag ik het verkeerd... Sorry.. Ik zie nu dat ie met Bruce was toeren afgelopen jaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Barry nog niet, die treedt nog op
de andere 2 en broertje Andy zijn wel doodquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik het verkeerd... Sorry.. Ik zie nu dat ie met Bruce was toeren afgelopen jaar
De Nederlandse versie:quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de andere 2 en broertje Andy zijn wel dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |