Ik ga iets bestellen.... Kreeg net een call from de States voor weer een andere job waar ik eergisteren op gereageerd heb...quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga koken![]()
Ik weet nog niet wat, iets met gebakken aardappeltjes ofzo
ah, er zit in elk geval weer beweging inquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen.... Kreeg net een call from de States voor weer een andere job waar ik eergisteren op gereageerd heb...
oh, had hier helemaal overheen gelezen. Tuurlijk betaalt een man!quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak er misbruik van:
http://www.nu.nl/overig/4(...)rste-afspraakje.html
Ik kwam hier ff langs toen Mo 40+ noemdequote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he Koen. Zag ik je daarstraks hier over het hoofd?
ah, jij woont daar echt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff langs toen Mo 40+ noemde![]()
En nu zie ik wat onaardigheden over mijn thuishonk
en heb het hier overigens ook regelmatig naar m'n zin (net als R&P, Radio49, ADO, etc etc)quote:
Ik noemde niks, D. zei dat ik niet hier was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff langs toen Mo 40+ noemde![]()
En nu zie ik wat onaardigheden over mijn thuishonk
Mijn excuses nog daarvoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben bij mijn 2e poging na de laatste Top2000 hier blijven plakken
De doorslaggevende reden was omdat je zo liefdevol over Eska sprak.quote:
Neilquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De doorslaggevende reden was omdat je zo liefdevol over Eska sprak.
Dan moet het wel goed volk zijn dacht ik en zie ik zelfs de Neil Diamond adoratie door de vingers.
Succes Chufquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen.... Kreeg net een call from de States voor weer een andere job waar ik eergisteren op gereageerd heb...
Een heel album van ND, dat zou ik niet trekken.quote:
Ahhhh dan las ik scheefquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik noemde niks, D. zei dat ik niet hier was.
En toen zei ik nee ik kom even bij jullie kijken, want het is stil daar.
Geen probleem, maar zo ging het. Hij vroeg waarom ik niet hier was.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een heel album van ND, dat zou ik niet trekken.
Hij schijnt ook hoofdzakelijk vrouwelijke fans aan te trekken.
Jeetje, doe je zeker om mij te pesten.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, doe je zeker om mij te pesten.
Ga weg joh, in mijn muziekkeuze ben ik heel helder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
misschien neem je deze ook in je overwegingen mee
ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg joh, in mijn muziekkeuze ben ik heel helder.
Ja opnieuw moeten gaan zoeken is nooit leuk... En tegenwoordig in mn branche beginnen ze meestal sowieso op contractbasis, hetgeen goed betaald, maar vaak is het voor bepaalde tijd en kun je daarna weer opnieuw beginnen..quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mijn eennalaatste kantoorbaan werd ik er vrij lullig uitgewerkt, kreeg nog paar maanden doorbetaald en hulp bij sollicitaties, maar die hulp stelde niet veel voor en met politieke spelletjes kreeg ik bij interne vacatures geen kans. Tegen het einde van de periode ging ik me wel zorgen maken en kwam toen bij mijn laatste baan bij een andere faculteit terecht. Nieuwe leidinggevende vroeg expliciet waarom ik bij de andere plek weg was en hij zei meteen dat er met die man ook niet te werken valt, dus hij begreep me. Maar ik heb er wel slapeloze nachten van gehad of ik wel op tijd een nieuwe baan zou vinden.
Maar gelukkig heb je weer een baanquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mijn eennalaatste kantoorbaan werd ik er vrij lullig uitgewerkt, kreeg nog paar maanden doorbetaald en hulp bij sollicitaties, maar die hulp stelde niet veel voor en met politieke spelletjes kreeg ik bij interne vacatures geen kans. Tegen het einde van de periode ging ik me wel zorgen maken en kwam toen bij mijn laatste baan bij een andere faculteit terecht. Nieuwe leidinggevende vroeg expliciet waarom ik bij de andere plek weg was en hij zei meteen dat er met die man ook niet te werken valt, dus hij begreep me. Maar ik heb er wel slapeloze nachten van gehad of ik wel op tijd een nieuwe baan zou vinden.
whut?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
FANN gaat ook glijden van fijne stemmen
Spannend chufi, ik duim voor je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wil je nou eerst eten of wil je eerst koffie?
[..]
eten eerst, koffie moet ff wachtenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wil je nou eerst eten of wil je eerst koffie?
[..]
Dank je .... We gaan het zien of horen .... Eerste gesprek was wel relaxed... Die gast begon over zn ouders die in 1912 vanuit Duitsland naar de States waren gemigreerd, dit alles om zn achternaam te verklarenquote:
Hij is al leeg, hij moet gevuld wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik haal hem straks wel leeg... doe jij maar vullen aanzetten dan..
taakverdeling enzo
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je aan de lijn ofzo met je water en halve pizza?
Hoe laat begint het ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik wil straks helemaal niet meer van de bank af
Heb je afgesproken daaro om te tellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik wil straks helemaal niet meer van de bank af
tuurlijk ga ik gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je afgesproken daaro om te tellen?
Dan moet je wel gaan eigenlijk ....
het was vorige keer gezellig, met ook de 2 eigenwijsjes die de halve dag met mij op het stembureau zaten. Deze keer met andere mensen, maar is ook leuk, ff organiseren en dan hup, ieder een taak. Het zijn alleen dus nu 2 verkiezingen, geen idee of het tellen veel langer gaat duren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte, ben wel blij dat ik het niet hoef te doen![]()
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was dus een juiste aanname van mij![]()
lukt het een beetje? ben je al afgevallen en hoeveel?
goed bezig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het wel
Je kan toch wel tellen.......quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte, ben wel blij dat ik het niet hoef te doen![]()
wat D. zegt...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was vorige keer gezellig, met ook de 2 eigenwijsjes die de halve dag met mij op het stembureau zaten. Deze keer met andere mensen, maar is ook leuk, ff organiseren en dan hup, ieder een taak. Het zijn alleen dus nu 2 verkiezingen, geen idee of het tellen veel langer gaat duren.
maar je moet effe van die bank afquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vast leuk, als je er eenmaal bent
Ik zag ook al steeds dat je aan de Smoothie's was dus toen dacht ik het al eigenlijk...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het wel
soms zegt hij best verstandige dingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
wat D. zegt...
[..]
maar je moet effe van die bank af
Zeker weten, komt goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag ook al steeds dat je aan de Smoothie's was dus toen dacht ik het al eigenlijk...
Maar je kon ook in één keer stoppen met roken, dus dan gaat dit ook wel lukken
nee, die hoeven van mij ook niet zo, ik ken wel een mooie maar die is niet samen met Neilquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dit kan ik wel waarderen.
Die kleffe ballads met Barbara en zo niet...
geen last meer van, dus ik ga het gewoon niet meer kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan dat![]()
hoest met jou chocolade verslaving?
Barbra met Barry?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, die hoeven van mij ook niet zo, ik ken wel een mooie maar die is niet samen met Neil![]()
tenminste ik vind de clip ook zo leuk misschien komt het daardoor
is lief die clipquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Barry in de seventiesMaar deze clip is ook lief en sexy
Was jij zo'n discobeest?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
is lief die clip![]()
ik denk dat het hierdoor kwam dat ik fan van de BeeGees was![]()
Jaquote:
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
is lief die clip![]()
ik denk dat het hierdoor kwam dat ik fan van de BeeGees was![]()
ja dan komt het wel goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.
Zo ben ik al vaak een avondje muziek draaien begonnen...
En nu zijn ze doodquote:
Zag ik het verkeerd... Sorry.. Ik zie nu dat ie met Bruce was toeren afgelopen jaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Barry nog niet, die treedt nog op
de andere 2 en broertje Andy zijn wel doodquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik het verkeerd... Sorry.. Ik zie nu dat ie met Bruce was toeren afgelopen jaar
De Nederlandse versie:quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de andere 2 en broertje Andy zijn wel dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |