Hij is al leeg, hij moet gevuld wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik haal hem straks wel leeg... doe jij maar vullen aanzetten dan..
taakverdeling enzo
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je aan de lijn ofzo met je water en halve pizza?
Hoe laat begint het ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik wil straks helemaal niet meer van de bank af
Heb je afgesproken daaro om te tellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik wil straks helemaal niet meer van de bank af
tuurlijk ga ik gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je afgesproken daaro om te tellen?
Dan moet je wel gaan eigenlijk ....
het was vorige keer gezellig, met ook de 2 eigenwijsjes die de halve dag met mij op het stembureau zaten. Deze keer met andere mensen, maar is ook leuk, ff organiseren en dan hup, ieder een taak. Het zijn alleen dus nu 2 verkiezingen, geen idee of het tellen veel langer gaat duren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte, ben wel blij dat ik het niet hoef te doen![]()
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was dus een juiste aanname van mij![]()
lukt het een beetje? ben je al afgevallen en hoeveel?
goed bezig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het wel
Je kan toch wel tellen.......quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte, ben wel blij dat ik het niet hoef te doen![]()
wat D. zegt...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was vorige keer gezellig, met ook de 2 eigenwijsjes die de halve dag met mij op het stembureau zaten. Deze keer met andere mensen, maar is ook leuk, ff organiseren en dan hup, ieder een taak. Het zijn alleen dus nu 2 verkiezingen, geen idee of het tellen veel langer gaat duren.
maar je moet effe van die bank afquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vast leuk, als je er eenmaal bent
Ik zag ook al steeds dat je aan de Smoothie's was dus toen dacht ik het al eigenlijk...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het wel
soms zegt hij best verstandige dingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
wat D. zegt...
[..]
maar je moet effe van die bank af
Zeker weten, komt goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag ook al steeds dat je aan de Smoothie's was dus toen dacht ik het al eigenlijk...
Maar je kon ook in één keer stoppen met roken, dus dan gaat dit ook wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |