Nou veel plezier met kijken dan, ik fok gewoon doorquote:
We hebben geen wolken hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zit de zon wel achter de wolken.
doe dat maar, anders herken ik je niet natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou veel plezier met kijken dan, ik fok gewoon door
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige kerels zijn wat betweterig in hun communicatie. Daar kunnen ze niks aan doen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie zitten allemaal in die andere SC zag ik ineens
Ja, maar hier ook wel hoorquote:
Ja, Fann opende nieuwe gespreksstof, het kont kapsel.quote:
volg je mijn lokquote niet?quote:
o, post boven je kun je de link misschien wel zien danquote:
ja gevonden, er werd over me geluldquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
o, post boven je kun je de link misschien wel zien dan
Hopelijk geen slechte dingen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja gevonden, er werd over me geluld
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja gevonden, er werd over me geluld
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!
Sterkte Fann!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga koken![]()
Ik weet nog niet wat, iets met gebakken aardappeltjes ofzo
Smakelijk, ik ga zo maar even stemmen, en straks heb ik een verjaardag, ik werd zojuist uitgenodigd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga koken![]()
Ik weet nog niet wat, iets met gebakken aardappeltjes ofzo
Have Fun!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga zo maar even stemmen, en straks heb ik een verjaardag, ik werd zojuist uitgenodigd.
Ik vind ook dat je die apart moet houden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij ging daarheen en iedereen volgde de rattenvanger van Hamelen
ah, gelukkig nog een trouwe zielquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er even weerDie koffie-SC is enorme treurnis. Daar kom ik niet.
Dat is zo'n SC met een vaste OP en plakplaatjes. En als iemand daar iets aan veranderd dan gaan ze huilen.quote:
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is zo'n SC met een vaste OP en plakplaatjes. En als iemand daar iets aan veranderd dan gaan ze huilen.![]()
Ik zag onze vriend vaduz daar laatst een topic openen. De reacties waren priceless.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:08 schreef D. het volgende:
Klopt
Ik heb er al 3 keer ingestaan, en toen moest ik huilen
Hij had zeker de lapo nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag onze vriend vaduz daar laatst een topic openen. De reacties waren priceless.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er even weerDie koffie-SC is enorme treurnis. Daar kom ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |