Jij bent toch 1 van die 2.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM en ik denken daar heel anders over...
Jij bent het zonnetje in deze SC.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het vandaag mooi weer zou worden, maar het is koud buiten en ik heb nog geen zon gezien.
Waar rook is, is er waarschijnlijk iets aangebrand.quote:
Dat zie ik zelf heel andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent het zonnetje in deze SC.
quote:K3 stopt in de huidige bezetting. De drie zangeressen Karen Damen, Josje Huisman en Kristel Verbeke gaan dit jaar in een Vlaams-Nederlandse tv-show op SBS6 op zoek naar hun drie opvolgers, maakten ze woensdag bekend.
Ben jij de nieuwe Karen, Kristel of Josje en wil jij meedoen, geef je dan hier op!
Aansluitend op de talentenjacht volgt nog een laatste K3-tour door Vlaanderen en Nederland met niet drie, maar zes zangeressen. Tijdens deze tournee, die zal lopen tot het voorjaar van 2016, geven de huidige zangeressen de fakkel door aan de drie winnaressen van het tv-programma K3 zoekt K3.
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.
Dat geloof ik ook wel, Fok! is dus toch een beetje Facebook, we doen ons anders voor dan we in werkelijkheid zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.
Moest jij niet tellen vandaag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb bijna nooit weekend, maar zoals het er nu uitziet heb ik komend weekend vrij
Moet je niet koffie drinken?quote:
Ik kan natuurlijk ook daar komenquote:
quote:
en ik mis de PvdDquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis in deze poll nog veel meer...
Waar zijn de CPN, Centrumdemocraten, Lijst Pim Fortuijn, PPR, Centrumpartij en de Tegenpartij, om er een paar te noemen?
Ik heb net gewandeld want geen zon te zienquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had graag willen gaan wandelen, maar dan ga ik morgenmiddag wel
Klopt, die is hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net gewandeld want geen zon te zien
Zal ik wel vragen.quote:
Sommige kerels zijn wat stug in de taakverdeling. Daar kunnen ze niks aan doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik mis de PvdD![]()
en nog even over die taakverdeling...dat is dus bij iedereen anders, zo blijf ik lekker weg van alles
wat technisch is, en hij weet niet hoe de wasmachine werkt etc. etc..
en ik kook ook, ik kan het ook, maar leuk écht leuk vind ik het niet, maar nu ik thuis ben zorg
ik heus wel dat er wat te eten is als ie thuiskomt, vanmorgen een omeletje kaas tomaat, dat kan JIJ
zelfs als je wil, dus je hoeft niet bang te zijn dat ie iets tekort komt hoor
Nee, zal wel in de genen zittenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige kerels zijn wat stug in de taakverdeling. Daar kunnen ze niks aan doen.
Helpt niet, ik zit binnen of je moet de overbuurman ziijnquote:
Ik ben een overbuurmanquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Helpt niet, ik zit binnen of je moet de overbuurman ziijn
Nou veel plezier met kijken dan, ik fok gewoon doorquote:
We hebben geen wolken hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zit de zon wel achter de wolken.
doe dat maar, anders herken ik je niet natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou veel plezier met kijken dan, ik fok gewoon door
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige kerels zijn wat betweterig in hun communicatie. Daar kunnen ze niks aan doen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie zitten allemaal in die andere SC zag ik ineens
Ja, maar hier ook wel hoorquote:
Ja, Fann opende nieuwe gespreksstof, het kont kapsel.quote:
volg je mijn lokquote niet?quote:
o, post boven je kun je de link misschien wel zien danquote:
ja gevonden, er werd over me geluldquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
o, post boven je kun je de link misschien wel zien dan
Hopelijk geen slechte dingen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja gevonden, er werd over me geluld
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja gevonden, er werd over me geluld
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!
Sterkte Fann!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga koken![]()
Ik weet nog niet wat, iets met gebakken aardappeltjes ofzo
Smakelijk, ik ga zo maar even stemmen, en straks heb ik een verjaardag, ik werd zojuist uitgenodigd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga koken![]()
Ik weet nog niet wat, iets met gebakken aardappeltjes ofzo
Have Fun!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga zo maar even stemmen, en straks heb ik een verjaardag, ik werd zojuist uitgenodigd.
Ik vind ook dat je die apart moet houden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij ging daarheen en iedereen volgde de rattenvanger van Hamelen
ah, gelukkig nog een trouwe zielquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er even weerDie koffie-SC is enorme treurnis. Daar kom ik niet.
Dat is zo'n SC met een vaste OP en plakplaatjes. En als iemand daar iets aan veranderd dan gaan ze huilen.quote:
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is zo'n SC met een vaste OP en plakplaatjes. En als iemand daar iets aan veranderd dan gaan ze huilen.![]()
Ik zag onze vriend vaduz daar laatst een topic openen. De reacties waren priceless.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:08 schreef D. het volgende:
Klopt
Ik heb er al 3 keer ingestaan, en toen moest ik huilen
Hij had zeker de lapo nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag onze vriend vaduz daar laatst een topic openen. De reacties waren priceless.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er even weerDie koffie-SC is enorme treurnis. Daar kom ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |