Ik kan dus makkelijk deze bak leeg eten. En het doet me niks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ook periodes gehad waarin ik echt moeite moest doen om op krachten blijven, kreeg niks naar binnen. En als puber alles wat los en vast zat naar binnen werken en nog een spriet blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homemade by Mo.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan dus makkelijk deze bak leeg eten. En het doet me niks.Ik blijf wel bij mw. MM...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homemade by Mo.![]()
Ja, ik ben meer dan een mooie man alleen, ik heb ook nog aardig wat skills. Even zonder gekheid, ik heb een mapje met baksels en foto's van mijn PC op mijn laptoppie gedumpt. En ik maak foto's van eten, dat is een of andere verknipte gewoonte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat ben je aan het patsen met je baksels
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan dus makkelijk deze bak leeg eten. En het doet me niks.Heb je nu vandaag en appelflappen en een marmercake en wafels gebakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homemade by Mo.![]()
Strak plan. Ik loop niet warm voor homo-erotische relaties. En ben tevens geen huishouder voor anderen.quote:
Nee joh, ha ha, ik heb gewoon veel foto's van eten dat ik ooit gemaakt heb. Deze waren van afgelopen december dus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu vandaag en appelflappen en een marmercake en wafels gebakken?
Ah OK, dan trek ik me weer terug uit mn eigen keukenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ha ha, ik heb gewoon veel foto's van eten dat ik ooit gemaakt heb. Deze waren van afgelopen december dus.
Neuh, ik vind het nu eenmaal leuk om te bakken, een beetje te koken en te fotograferen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg een beetje het idee dat er een Pauw zijn staart opzette
Geheel wederzijds...quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan. Ik loop niet warm voor homo-erotische relaties. En ben tevens geen huishouder voor anderen.
Bedankt.quote:
zo dat is ook weer de wereld uitquote:
nee want dan....quote:
Iedereen kan koken als hij dat wilt, Madmaster heeft er gewoon geen zin in en zijn vrouw wel, zo simpel is het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je kunt het niet, dat zou ook kunnen.
komT jij uit Rotterdam?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan koken als hij dat wilt, Madmaster heeft er gewoon geen zin in en zijn vrouw wel, zo simpel is het.
Mijn man zegt ook dat hij niet kan koken, maar hij bedoelt dat hij het niet wilt, dus doe ik het, want ik vind het wel leuk.
Het begon een gesprek over eten, en wiens taak het is om te koken. Volgens Fann is dat niet alleen haar taak, en MM denkt daar weer heel anders over.quote:
eten, daten, wetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het begon een gesprek over eten, en wiens taak het is om te koken. Volgens Fann is dat niet alleen haar taak, en MM denkt daar weer heel anders over.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan koken als hij dat wilt, Madmaster heeft er gewoon geen zin in en zijn vrouw wel, zo simpel is het.
Mijn man zegt ook dat hij niet kan koken, maar hij bedoelt dat hij het niet wilt, dus doe ik het, want ik vind het wel leuk.
Dat klopt iedere idioot kan koken, sommigen zijn er wel iets handiger in dan anderen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |