oh... twee-eiigquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn ene dochter is nogal gehaaid, ze zijn twee-eiige lijken dus niet 100% op elkaar. Dan ging ze wedden op school voor ¤ 5,- dat ze een tweeling waren. En ze wonnen altijd.
Ik heb mijn brood op. Kan niet altijd vloeibaar spul tot me nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje op met advocado, aardbeien, beetje sinaasappel en Havermelk![]()
welke ga jij maken?
Ja, een blonde en een bruinharige.quote:
Ik had vanmorgen al 2 Vezelrijke crackers met kaas bij de koffiequote:Op woensdag 18 maart 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn brood op. Kan niet altijd vloeibaar spul tot me nemen.
geinig, maar wel druk als ze klein zijn denk ik?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, een blonde en een bruinharige.
Mijn zoon is geboren in '92 en de tweeling in '93, ik was de huisman. Misschien heb je dan een indruk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
geinig, maar wel druk als ze klein zijn denk ik?
banaan, kiwi, radijs, rode biet en multivitamine drankquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje op met advocado, aardbeien, beetje sinaasappel en Havermelk![]()
welke ga jij maken?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
banaan, kiwi, radijs, rode biet en multivitamine drank
pffffffffffffffffquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon is geboren in '92 en de tweeling in '93, ik was de huisman. Misschien heb je dan een indruk.
Ik was 3-voudig vader in 2 jaar tijd.
Ja ik probeer meestal wat...quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
is dat lekker? ja zal wel, anders zou je het niet maken natuurlijk, rode biet en radijs heb ik nog nooit
in een smoothie gegooid, multivitaminedrank ook niet trouwens![]()
Heb je dat zelf vezonnen?
Kwam zo uit, ik werd ontslagen en ex wilde helemaal geen kinderen en blijven werken. Dus dat was de deal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffffffffff
ik zou gek worden denk ik![]()
Waarom werd jij huisman trouwens? Heb je vast al wel verteld maar weet ik niet meer...
Geen kinderen willen en toch kindjes krijgen, aparte combiquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwam zo uit, ik werd ontslagen en ex wilde helemaal geen kinderen en blijven werken. Dus dat was de deal.
dus ze heeft echt kinderen genomen voor jou?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwam zo uit, ik werd ontslagen en ex wilde helemaal geen kinderen en blijven werken. Dus dat was de deal.
En nee, ik werd niet gek, ik was streng en heb er van genoten.
Ja, ik heb haar 3 st. 'aangenaaid'.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
Geen kinderen willen en toch kindjes krijgen, aparte combi
Ze wilde gewoon niet ophouden met werken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dus ze heeft echt kinderen genomen voor jou?![]()
da's best heel wat dan....
en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar 3 st. 'aangenaaid'.Maar nu is ze er ook blij mee. Want het zijn goede en lieve kinderen.
Kreeg jij ook alimentatie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon niet ophouden met werken.
Wat denk je zelf? Ik heb ook rechten.quote:
nah... da's mooiquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar 3 st. 'aangenaaid'.Maar nu is ze er ook blij mee. Want het zijn goede en lieve kinderen.
is ook zo... hadden jullie best goed geregeld danquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon niet ophouden met werken.
En iemand moet ze toch opvoeden, uitbesteden is niks.
schortje om en achter het aanrechtquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik heb ook rechten.
Ze zijn alle drie goed terecht gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... da's mooi
[..]
is ook zo... hadden jullie best goed geregeld dan
Nu jij nogquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie goed terecht gekomen.
Mijn afwas is gedaan hoor. En de was ook.quote:
en wat eten we vandaag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn afwas is gedaan hoor. En de was ook.
Ik red me wel, maak je geen zorgen.quote:
Dat weet ik nog niet. Ik besluit altijd vrij laat.quote:
De eerste keer dat die Griek dat aan mij vroeg. ik was op mijn werk en hij belde me. was ik kwáádquote:
Geloof me nou maar dat ik beter kan koken dan mijn ex. Ik heb niet voor niks 3 jaar kookles gehad van '83 tot '86. En ik ben geen vegetariër.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste keer dat die Griek dat aan mij vroeg. ik was op mijn werk en hij belde me. was ik kwáád
kwáád![]()
Grootste heibel gehadheeft ie nooit meer gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waarom word je daarom kwaad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste keer dat die Griek dat aan mij vroeg. ik was op mijn werk en hij belde me. was ik kwáád
kwáád![]()
Grootste heibel gehadheeft ie nooit meer gedaan
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe vinden jullie mijn appelflapjes?die zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren ook lekker en gewoon gemaakt van diepvries bladerdeeg uit de winkel, met stukjes appel en appelmoes, rum en kaneel. 20 minuutjes werk, nou ja werk, de oven doet het werk eigenlijk. 1 x draaien is voldoende.quote:
Ik werd kwaad omdat ik 8 uur per dag, 5 dagen in de week werkte, dus ik vond dat een stommequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe vinden jullie mijn appelflapjes?mooi geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik duik weg onder de tafel. Fann wordt nu fel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik werd kwaad omdat ik 8 uur per dag, 5 dagen in de week werkte, dus ik vond dat een stomme
vraagbedenk zelf anders effe wat je wil eten denk ik dan, ik zat midden in een stapel werk
en ik was pas getrouwd, dus ik was begin 20, niet het soort vragen waar ik op zat te wachten dus.
Nee daarom, en 10 plakjes kosten een drol.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bladerdeeg moet je ook niet zelf gaan maken. Mijn oma deed altijd nog wat custardpoeder er in, ook lekker.
Ja, maar is toch zo?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik duik weg onder de tafel. Fann wordt nu fel.
groot gelijk hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar is toch zo?![]()
Ik moest ook nog 2x per week naar avondschool dus ik heb wel wat anders aan mijn hoofd op
zo'n moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je was net getrouwd, zeg je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik werd kwaad omdat ik 8 uur per dag, 5 dagen in de week werkte, dus ik vond dat een stomme
vraagbedenk zelf anders effe wat je wil eten denk ik dan, ik zat midden in een stapel werk
en ik was pas getrouwd, dus ik was begin 20, niet het soort vragen waar ik op zat te wachten dus.
Gelijk had je hoor... Altijd die zeikende mannen over het etenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar is toch zo?![]()
Ik moest ook nog 2x per week naar avondschool dus ik heb wel wat anders aan mijn hoofd op
zo'n moment
Nee, ik ben zijn moeder nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was net getrouwd, zeg je.
Mag je man dan niet vragen wat de pot schaft?
Mw. MM en ik werken allebei, zijn getrouwd en ik kook nooit...
Ik moet die Griek toch eens ontmoeten...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ben zijn moeder niet![]()
En hij kookte toen ook nooit, sterker nog hij deed helemaal geen reet in het huishouden.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet die Griek toch eens ontmoeten...
Juist, altijd die typische mannen- en vrouwentaakverdeling, dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ben zijn moeder niet![]()
En hij kookte toen ook nooit, sterker nog hij deed helemaal geen reet in het huishouden.
Nee hoor, ik kook gewoon niet...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, altijd die typische mannen- en vrouwentaakverdeling, dat moet maar eens afgelopen zijn.![]()
Of stoot ik nu de macho's voor de kop?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet die Griek toch eens ontmoeten...
Of je kunt het niet, dat zou ook kunnen.quote:
Dat zou kunnen, maar ik heb een keukenprinses en dus is dat haar taak...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je kunt het niet, dat zou ook kunnen.
Zoiets dus...quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ooit met mijn ene huisgenoot ook de afspraak dat ik zijn knopen aanzette en hij mijn banden plakte.
goede reden om bij elkaar te blijvenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets dus...![]()
Ik ben gek op eten, ken vrijwel alle recepten en ingrediënten van alle gerechten, kijk zelfs regelmatig kookprogramma's, maar koken vind ik in de praktijk niet leuk.
Als ik een tijd alleen ben, dan haal ik eten en meer dan de magnetron gebruik ik dan niet.
Mochten mw. MM en ik ooit uit elkaar gaan, dan heb ik een mega probleem wat dit betreft...
Kan jij een beetje koken?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goede reden om bij elkaar te blijven
Ze bestelt iig nooit eten, dus als jij dat taakje nou op je neemt, dan komt dat 40+ huwelijk er wel.quote:
ah, king stelt z'n wensen bij, die 40+ baby is van de baan *zweet van het voorhoofd wist*quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze bestelt iig nooit eten, dus als jij dat taakje nou op je neemt, dan komt dat 40+ huwelijk er wel.
Wat goed.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, ik ben in anderhalve week al 2 kg kwijt
Gefeliciteerd, maar jij liever dan ik, want ik moet moeite doen om op gewicht te blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, ik ben in anderhalve week al 2 kg kwijt
ik heb ook periodes gehad waarin ik echt moeite moest doen om op krachten blijven, kreeg niks naar binnen. En als puber alles wat los en vast zat naar binnen werken en nog een spriet blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar jij liever dan ik, want ik moet moeite doen om op gewicht te blijven.
Ik heb geen idee of je dat mazzel kan noemen of pech.
Ik kan dus makkelijk deze bak leeg eten. En het doet me niks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ook periodes gehad waarin ik echt moeite moest doen om op krachten blijven, kreeg niks naar binnen. En als puber alles wat los en vast zat naar binnen werken en nog een spriet blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homemade by Mo.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan dus makkelijk deze bak leeg eten. En het doet me niks.Ik blijf wel bij mw. MM...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homemade by Mo.![]()
Ja, ik ben meer dan een mooie man alleen, ik heb ook nog aardig wat skills. Even zonder gekheid, ik heb een mapje met baksels en foto's van mijn PC op mijn laptoppie gedumpt. En ik maak foto's van eten, dat is een of andere verknipte gewoonte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat ben je aan het patsen met je baksels
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan dus makkelijk deze bak leeg eten. En het doet me niks.Heb je nu vandaag en appelflappen en een marmercake en wafels gebakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homemade by Mo.![]()
Strak plan. Ik loop niet warm voor homo-erotische relaties. En ben tevens geen huishouder voor anderen.quote:
Nee joh, ha ha, ik heb gewoon veel foto's van eten dat ik ooit gemaakt heb. Deze waren van afgelopen december dus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu vandaag en appelflappen en een marmercake en wafels gebakken?
Ah OK, dan trek ik me weer terug uit mn eigen keukenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ha ha, ik heb gewoon veel foto's van eten dat ik ooit gemaakt heb. Deze waren van afgelopen december dus.
Neuh, ik vind het nu eenmaal leuk om te bakken, een beetje te koken en te fotograferen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg een beetje het idee dat er een Pauw zijn staart opzette
Geheel wederzijds...quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan. Ik loop niet warm voor homo-erotische relaties. En ben tevens geen huishouder voor anderen.
Bedankt.quote:
zo dat is ook weer de wereld uitquote:
nee want dan....quote:
Iedereen kan koken als hij dat wilt, Madmaster heeft er gewoon geen zin in en zijn vrouw wel, zo simpel is het.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je kunt het niet, dat zou ook kunnen.
komT jij uit Rotterdam?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan koken als hij dat wilt, Madmaster heeft er gewoon geen zin in en zijn vrouw wel, zo simpel is het.
Mijn man zegt ook dat hij niet kan koken, maar hij bedoelt dat hij het niet wilt, dus doe ik het, want ik vind het wel leuk.
Het begon een gesprek over eten, en wiens taak het is om te koken. Volgens Fann is dat niet alleen haar taak, en MM denkt daar weer heel anders over.quote:
eten, daten, wetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het begon een gesprek over eten, en wiens taak het is om te koken. Volgens Fann is dat niet alleen haar taak, en MM denkt daar weer heel anders over.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan koken als hij dat wilt, Madmaster heeft er gewoon geen zin in en zijn vrouw wel, zo simpel is het.
Mijn man zegt ook dat hij niet kan koken, maar hij bedoelt dat hij het niet wilt, dus doe ik het, want ik vind het wel leuk.
Dat klopt iedere idioot kan koken, sommigen zijn er wel iets handiger in dan anderen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |