die waren snel weg....quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga eerst even een prijsje van de Bankgiroloterij in FHF zetten en me daarna bezighouden met huishoudelijke taken.
mij goeie daad is dat ik stemmen ga tellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die waren snel weg....![]()
jou goeie daad is binnen voor vandaag, ik moet er nog eentje verzinnen
ik denk niet dat ik ga stemmen, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mij goeie daad is dat ik stemmen ga tellen
ik heb ook geen flauw benul hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ga stemmen, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen![]()
niet gevolgd ook
maar je gaat wel stemmen, of ga je alleen tellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ook geen flauw benul hoor
SGPquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ga stemmen, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen![]()
niet gevolgd ook
Ja, help die waanzinnigen nog een beetje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je gaat wel stemmen, of ga je alleen tellen?
ik zou nog altijd op de PvdD kunnen stemmen als ik er zin in heb, die kan altijd wel een stemmetje
gebruiken...
waarom vindt jij ze waanzinnig?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, help die waanzinnigen nog een beetje.
Kom ik als een SGP-er over? Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel gelovigen en religie in het algemeen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom ik als een SGP-er over? Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel gelovigen en religie in het algemeen..
AH... ik ook dus dat gaat hem dus niet wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom ik als een SGP-er over? Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel gelovigen en religie in het algemeen..
of niemand wil je antwoorden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef vaduz het volgende:
Kan iemand Karina een DM sturen, volgens mij komen mijn DM's namelijk niet aan.
In feite deugt geen enkele partij meer, vroeger was alles nog gewoon helder, je had links en rechts. Nu weten de mensen niet eens meer waar een partij nou precies voor staat. Principes zijn weg en verkiezingsretoriek gaat zodra het pluche bereikt is overboord.quote:
ik heb er eentje naar je verstuurd, heb je hem?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denk het niet, kijk eens of jou DM's wel aankomen.
Nee?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er eentje naar je verstuurd, heb je hem?
Bij de SGP mogen vrouwen niet eens in de politiek, die horen volgens hen achter het aanrecht. Mij lijkt dat dat niet is wat jij zou willen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
AH... ik ook dus dat gaat hem dus niet worden
Daar heb ik bij de PvdD nog niets van gemerktquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In feite deugt geen enkele partij meer, vroeger was alles nog gewoon helder, je had links en rechts. Nu weten de mensen niet eens meer waar een partij nou precies voor staat. Principes zijn weg en verkiezingsretoriek gaat zodra het pluche bereikt is overboord.
Voor mij als kind is het heel vervelend om steeds maar weer alles aan de volwassenen uit te moeten leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, en dat is de reden voor jouw hulpvaardigheid.
Komt omdat je in Liechtenstein woont. Duurt wat langer voordat het aankomt.quote:
Moet ik de boel eerst eens goed doornemen. Maar ik heb ook nog niet gestemd dus ik heb nog even.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik bij de PvdD nog niets van gemerkt![]()
en hun standpunten zie je hiero...
https://www.partijvoordedieren.nl/standpunten#
staat er iets tussen waar je het NIET mee eens bent?
Nou ja, áls ik de deur uit ga, doe ik die in elk geval...quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik de boel eerst eens goed doornemen. Maar ik heb ook nog niet gestemd dus ik heb nog even.
Verrek, het is de partij voor de dieren ik dacht PvdA.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, áls ik de deur uit ga, doe ik die in elk geval...
Ik zit erop te wachten.quote:Naast het streven de Tien Geboden strikt na te leven, ligt de nadruk van het kerkgenootschap ook meer op de zogeheten "wederkomst" (de profetie dat Jezus Christus elk moment terug kan komen naar de aarde) dan bij de gevestigde kerken het geval is.
Ja nou ja, iedereen heeft wel een vlekkie denk ik dan maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verrek, het is de partij voor de dieren ik dacht PvdA.
Die keuze vind ik nog niet zo slecht ware het niet dat Thieme een Zevendedagsadventist is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zevendedagsadventisten
Klopt, ik zou eerder op de PVVD stemmen dan SGP, want daarop zal ik namelijk nooit stemmen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou ja, iedereen heeft wel een vlekkie denk ik dan maaren je ziet het niet echt terug in de
standpunten van de partij, dus dan heb je d'r geen last van
gesjellig... krijgen jullie vast een koekje bij de theequote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het stemlokaal waar ik moet tellen zit in een SGPschool
Ik heb alleen mijn baard geschoren want die werd me te grijs.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar Jezus is toch al terug op aarde?![]()
Hij heet Mo en heeft nog steeds lang haar....
Ja, maar jij bent de oudere versie dus da's dan weer logischquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn baard geschoren want die werd me te grijs.
gelukkig ben ik er vanochtend niet, flashbacks naar mijn eigen lagere schooltijd kan ik missen als kiespijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
gesjellig... krijgen jullie vast een koekje bij de thee
Op zijn werk heeft mijn zoon de bijnaam 'Vader' of 'Heer', vanwege zijn uiterlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar Jezus is toch al terug op aarde?![]()
Hij heet Mo en heeft nog steeds lang haar....
was er geen topic over jeugdtrauma's in 40+?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig ben ik er vanochtend niet, flashbacks naar mijn eigen lagere schooltijd kan ik missen als kiespijn
ik vergeet het liever helemaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
was er geen topic over jeugdtrauma's in 40+?![]()
heb je die?
Ja, maar je vroeg of DDM een trauma heeft. Dat het topic er is weet ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nee je las het goed... en topic bestaat nog 40+ / Jeugdtrauma's
ik heb je daaro gekwoot, dus hij is weer boven waterquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar je vroeg of DDM een trauma heeft. Dat het topic er is weet ik.
Jij bent zeker van de NCPN?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar probleem met de PVDD is voor mij ook dat ze dus respect hebben voor geloof, dus ook voor de islam. Daar wringt bij mij de de schoen nogal, als ik geen last heb van gelovigen, en kerk en staat gescheiden zijn en blijven, zal het me mijn reet roesten. Achter je eigen voordeur, prima. Maar zodra ik er last van heb is het een andere kwestie.
En nee, ik ben geen PVV-er.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar probleem met de PVDD is voor mij ook dat ze dus respect hebben voor geloof, dus ook voor de islam. Daar wringt bij mij de de schoen nogal, als ik geen last heb van gelovigen, en kerk en staat gescheiden zijn en blijven, zal het me mijn reet roesten. Achter je eigen voordeur, prima. Maar zodra ik er last van heb is het een andere kwestie.
En nee, ik ben geen PVV-er.
Wat de PVDD betreft, ben ik het met ze eens omdat ik tegen halal slachten ben. En ik wil dus ook geen halal vlees eten.quote:
Waarom zou ik iets met die lui hebben dan? Oprecht antwoord.quote:
Jij deelt bepaalde denkbeelden met die lui.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets met die lui hebben dan? Oprecht antwoord.
Dan weet je blijkbaar meer dan ik. Dat is knap.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij deelt bepaalde denkbeelden met die lui.
Deze verkiezingen gaan niet over halal slachten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat de PVDD betreft, ben ik het met ze eens omdat ik tegen halal slachten ben. En ik wil dus ook geen halal vlees eten.
Ja, klopt. Maar er hangt de 1e kamer aan vast. Dat kan een reden zijn om toch te gaan. En het stembureau is hier om de hoek.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze verkiezingen gaan niet over halal slachten.Daar heeft een provincie niets mee van doen.
Flikker die stempas nou maar gewoon weg.
Beetje onzinnig ook, dacht je dat we in Nederland al die varkens en kippen zouden houden als ze niet voor de slacht waren? Gewoon voor de gezelligheid als huisdier.....Nee dus. Ik ben er wel voor dat die beesten op een beetje normale wijze het korte leven dat ze hebben kunnen leven en een beetje geciviliseerd geslacht worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:56 schreef FANN het volgende:
Kijk hier moet ik nou héél hard om lachen, al die mensen die roepen zo veel en zo goedkoop
mogelijk vlees te willen vreten, maar zodra ze er last van krijgen gaan ze janken![]()
NWS / Steeds meer megastallen op Brabantse land
Iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
In welke zin? Je DM? Daar heeft vaduz ook last van. Ik niet, ik DM nooit.
Doe je ze ook even terug?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik mezelf een DM stuur dan ontvang ik hem, ik heb mezelf even de groeten gedaan om te checken.
Nee hoor, hoeft niet, wil gewoon mijn sterren terug dus afmelden gaat niet werkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik je nog even afmelden voor je bezoek aan de AA?
Ik zou een nieuwe contactadvertentie plaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een of andere ouwe is er met de FOK!stok vandoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
géén fokker?![]()
Die Zeeuwen zijn niet te vertrouwen joh.quote:
Je moet er in zetten dat je van koken houdt en lange strandwandelingen in de manenschijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe contactadvertentie plaatsen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Zeeuwen zijn niet te vertrouwen joh.
Vertel over die joekel van een koelkast met inhoud, en dat je heerlijk kan koken. En vergeet die kinderwens even, dat schrikt mannen af.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet er in zetten dat je van koken houdt en lange strandwandelingen in de manenschijn
en een witte wijn bij de oen haard en al die shit
who knowsquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien heeft de jouwe ook wel kuren
Ja kinderwens beter effe achterwege laten, komt ie snel genoeg achterquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel over die joekel van een koelkast met inhoud, en dat je heerlijk kan koken. En vergeet die kinderwens even, dat schrikt mannen af.
he, het was de tekst van Kingstown. Maar het filtert wel meteen de 50+ers eruitquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kinderwens beter effe achterwege laten, komt ie snel genoeg achter
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, het was de tekst van Kingstown. Maar het filtert wel meteen de 50+ers eruit
Nou, een man als Rob De Nijs schrik je zelfs daarmee niet af.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, het was de tekst van Kingstown. Maar het filtert wel meteen de 50+ers eruit
ik ben export, woon inmiddels al langer in Utrecht als daarvoor in Zeelandquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zeg ook niet dat je Zeeuws bent, Blof is niet zo populair in de rest van nederland...
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, actief zaadlozingdiscrimininatie...
Misschien maar naar het moestuintopic dan?quote:
Ik had 2 winnaars in 1 wedstrijd ertussen zitten.quote:
Nu liggen ze alleen maar te watertrappelen denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had 2 winnaars ertussen zitten.
Bonuskindje extra!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had 2 winnaars in 1 wedstrijd ertussen zitten.
Ach, je wil niet weten hoe vrouwen op een tweeling reageren, als je als vent met die tweelingkinderwagen over de markt loopt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu liggen ze alleen maar te watertrappelen denk ik
ah... een Babe magnet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je wil niet weten hoe vrouwen op een tweeling reageren, als je als vent met die tweelingkinderwagen over de markt loopt.
Ik heb er net eentje op met advocado, aardbeien, beetje sinaasappel en Havermelkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |