Dit. Al die stadse kut kakkers die ineens rustiger willen gaan wonenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Die tering Westerlingen die dan ineens op het platteland gaan wonen omdat het daar lekker rustig is en het schijnbaar status is, maar dan wel janken en zeiken op de stank, de grote voertuigen of het lawaai van landbouwvoertuigen. Die mensen verdienen echt een pijnlijke dood.
Dat zijn dezelfde mensen als de mensen die 5 jaar geleden nog provincialen ' boeren' noemden en nooooooit uit de stad weg te willen. En dan krijgt vaders een burn-out en dan moeten ze ineens een oud boerderijtje gaan opknappenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dit. Al die stadse kut kakkers die ineens rustiger willen gaan wonen
Aha, je hebt er verstand van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef Hyaenidae het volgende:
in een propvolle stinkstal zonder beweging en daglicht te vertoeven?
En de gemeentes maar klagen dat de jongeren weg gaan. Ja niet zo gek ook met zulks soort mensen die naast je komen wonenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen als de mensen die 5 jaar geleden nog provincialen ' boeren' noemden en nooooooit uit de stad weg te willen. En dan krijgt vaders een burn-out en dan moeten ze ineens een oud boerderijtje gaan opknappen![]()
Als ik 's morgens naar mijn werk fiets kom ik langs een weiland waar de varkens gewoon buiten rondhuppelen, da's pas een leuk gezichtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef Goedzooi het volgende:
Denken dat varkens het slechter hebben in een megastal dan in een normale stal.
Rustig wonen in Brabantquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dit. Al die stadse kut kakkers die ineens rustiger willen gaan wonen
Kom weleens vrachtwagens volgepropt met varkens tegen, respectloos,dus kan me niet voorstellen dat in een stal beter worden behandeld. Tranen schieten dan in m'n ogen en het liefste zou ik die chauffeur dan levend willen verbranden, al doe ik dat dan niet want wil niet opgesloten worden. Hopelijk sterven zulke figuren allemaal aan een trage pijnlijke dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, je hebt er verstand van.
Misschien moet je gewoon eens gaan kijken in zo'n stal
Die chauffeur heeft dat niet verzonnen hoor. Vermoord dan de boer of de slager.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kom weleens vrachtwagens volgepropt met varkens tegen, respectloos,dus kan me niet voorstellen dat in een stal beter worden behandeld. Tranen schieten dan in m'n ogen en het liefste zou ik die chauffeur dan levend willen verbranden, al doe ik dat dan niet want wil niet opgesloten worden. Hopelijk sterven zulke figuren allemaal aan een trage pijnlijke dood.
Hopelijk sterf jij aan een nog pijnlijkere dood, idioot.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kom weleens vrachtwagens volgepropt met varkens tegen, respectloos,dus kan me niet voorstellen dat in een stal beter worden behandeld. Tranen schieten dan in m'n ogen en het liefste zou ik die chauffeur dan levend willen verbranden, al doe ik dat dan niet want wil niet opgesloten worden. Hopelijk sterven zulke figuren allemaal aan een trage pijnlijke dood.
Gelukkig woon ik niet on Brabantquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rustig wonen in Brabant
Brabant
Carnavalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet on Brabant![]()
Brabant![]()
Brabanders![]()
Houw doeee
Fixedquote:
Dat is waar, het kan altijd beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik 's morgens naar mijn werk fiets kom ik langs een weiland waar de varkens gewoon buiten rondhuppelen, da's pas een leuk gezicht
Maar zijn die beesten er voor de fun of worden die ook veranderd in een frikandel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik 's morgens naar mijn werk fiets kom ik langs een weiland waar de varkens gewoon buiten rondhuppelen, da's pas een leuk gezicht
Dat staat er niet bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Maar zijn die beesten er voor de fun of worden die ook veranderd in een frikandel?
Ga het vragenquote:
Maar niet zo goed voor de volksgezondheidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je ruikt ze niet. De varkensstal een paar kilometer verderop ruik je wel helaasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar niet zo goed voor de volksgezondheid en de stank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |