Waarom zou ik iets met die lui hebben dan? Oprecht antwoord.quote:
Jij deelt bepaalde denkbeelden met die lui.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets met die lui hebben dan? Oprecht antwoord.
Dan weet je blijkbaar meer dan ik. Dat is knap.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij deelt bepaalde denkbeelden met die lui.
Deze verkiezingen gaan niet over halal slachten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat de PVDD betreft, ben ik het met ze eens omdat ik tegen halal slachten ben. En ik wil dus ook geen halal vlees eten.
Ja, klopt. Maar er hangt de 1e kamer aan vast. Dat kan een reden zijn om toch te gaan. En het stembureau is hier om de hoek.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze verkiezingen gaan niet over halal slachten.Daar heeft een provincie niets mee van doen.
Flikker die stempas nou maar gewoon weg.
Beetje onzinnig ook, dacht je dat we in Nederland al die varkens en kippen zouden houden als ze niet voor de slacht waren? Gewoon voor de gezelligheid als huisdier.....Nee dus. Ik ben er wel voor dat die beesten op een beetje normale wijze het korte leven dat ze hebben kunnen leven en een beetje geciviliseerd geslacht worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:56 schreef FANN het volgende:
Kijk hier moet ik nou héél hard om lachen, al die mensen die roepen zo veel en zo goedkoop
mogelijk vlees te willen vreten, maar zodra ze er last van krijgen gaan ze janken![]()
NWS / Steeds meer megastallen op Brabantse land
Iddquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
In welke zin? Je DM? Daar heeft vaduz ook last van. Ik niet, ik DM nooit.
Doe je ze ook even terug?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik mezelf een DM stuur dan ontvang ik hem, ik heb mezelf even de groeten gedaan om te checken.
Nee hoor, hoeft niet, wil gewoon mijn sterren terug dus afmelden gaat niet werkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik je nog even afmelden voor je bezoek aan de AA?
Ik zou een nieuwe contactadvertentie plaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een of andere ouwe is er met de FOK!stok vandoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
géén fokker?![]()
Die Zeeuwen zijn niet te vertrouwen joh.quote:
Je moet er in zetten dat je van koken houdt en lange strandwandelingen in de manenschijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe contactadvertentie plaatsen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Zeeuwen zijn niet te vertrouwen joh.
Vertel over die joekel van een koelkast met inhoud, en dat je heerlijk kan koken. En vergeet die kinderwens even, dat schrikt mannen af.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet er in zetten dat je van koken houdt en lange strandwandelingen in de manenschijn
en een witte wijn bij de oen haard en al die shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |