Ik red me wel, maak je geen zorgen.quote:
Dat weet ik nog niet. Ik besluit altijd vrij laat.quote:
De eerste keer dat die Griek dat aan mij vroeg. ik was op mijn werk en hij belde me. was ik kwáádquote:
Geloof me nou maar dat ik beter kan koken dan mijn ex. Ik heb niet voor niks 3 jaar kookles gehad van '83 tot '86. En ik ben geen vegetariër.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste keer dat die Griek dat aan mij vroeg. ik was op mijn werk en hij belde me. was ik kwáád
kwáád![]()
Grootste heibel gehadheeft ie nooit meer gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waarom word je daarom kwaad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste keer dat die Griek dat aan mij vroeg. ik was op mijn werk en hij belde me. was ik kwáád
kwáád![]()
Grootste heibel gehadheeft ie nooit meer gedaan
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe vinden jullie mijn appelflapjes?die zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren ook lekker en gewoon gemaakt van diepvries bladerdeeg uit de winkel, met stukjes appel en appelmoes, rum en kaneel. 20 minuutjes werk, nou ja werk, de oven doet het werk eigenlijk. 1 x draaien is voldoende.quote:
Ik werd kwaad omdat ik 8 uur per dag, 5 dagen in de week werkte, dus ik vond dat een stommequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe vinden jullie mijn appelflapjes?mooi geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik duik weg onder de tafel. Fann wordt nu fel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik werd kwaad omdat ik 8 uur per dag, 5 dagen in de week werkte, dus ik vond dat een stomme
vraagbedenk zelf anders effe wat je wil eten denk ik dan, ik zat midden in een stapel werk
en ik was pas getrouwd, dus ik was begin 20, niet het soort vragen waar ik op zat te wachten dus.
Nee daarom, en 10 plakjes kosten een drol.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bladerdeeg moet je ook niet zelf gaan maken. Mijn oma deed altijd nog wat custardpoeder er in, ook lekker.
Ja, maar is toch zo?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik duik weg onder de tafel. Fann wordt nu fel.
groot gelijk hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar is toch zo?![]()
Ik moest ook nog 2x per week naar avondschool dus ik heb wel wat anders aan mijn hoofd op
zo'n moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je was net getrouwd, zeg je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik werd kwaad omdat ik 8 uur per dag, 5 dagen in de week werkte, dus ik vond dat een stomme
vraagbedenk zelf anders effe wat je wil eten denk ik dan, ik zat midden in een stapel werk
en ik was pas getrouwd, dus ik was begin 20, niet het soort vragen waar ik op zat te wachten dus.
Gelijk had je hoor... Altijd die zeikende mannen over het etenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar is toch zo?![]()
Ik moest ook nog 2x per week naar avondschool dus ik heb wel wat anders aan mijn hoofd op
zo'n moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |