Ik wil het met liefde voor je doen hoor, gratis en voor niksquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik iig nog legaal een piercing door m'n eikel heenjagen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil het met liefde voor je doen hoor, gratis en voor niks
Jouw liefde voor KT gaat wel verquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dit 100% bluf is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelfquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je dat dit 100% bluf is...
Vertel...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, ik ben de laatste tijd af en toe best verbaasd over mezelf
omdat sommige dingen voor mij ongewoon zijn ben ik dat welquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het gewoon is, hoef je niet verbaasd te zijn...
Dus toch nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat sommige dingen voor mij ongewoon zijn ben ik dat wel
quote:
ik vind dat die wel teltquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou mijn goede daad voor vandaag kunnen zijn
Nee, ik ben gewoon benieuwd waarom je verbaasd bent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
jij moet gewoon altijd het laatste woord hebben....
Ik ben o.a. verbaasd over dingen waarvan ik dacht dat ik zou instorten en dat is niet gebeurt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon benieuwd waarom je verbaasd bent.
Dat meldt je namelijk zelf en vervolgens zeg je niks...
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben o.a. verbaasd over dingen waarvan ik dacht dat ik zou instorten en dat is niet gebeurt.
Nee, dat zal ik niet vragen, dus dat scheelt weer...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
en als je nu gaat vragen, welke dingen? Dan zeg ik dat ik daar verder niet over wil
praten
mooi zoquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
We zijn er uit na een paar posts heen en weer...
[..]
Nee, dat zal ik niet vragen, dus dat scheelt weer...
dank jequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee gun ik je het laatste woord, argwanend Aagje...
Zo, ik heb mijn ontbijt net achter de kiezenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ontbijt is meestal de maaltijd waar je je dag mee begint, dus als je straks een 2e ontbijt hebt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |