Gevonden, het zijn Jehova's:quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... nee hier zijn ze meestal wel luidruchtig....
In een rollator zelfsquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik er weleens eentje tegen
Vorige maand nog, in een rollator
Tijdje stond hier wel een jonge knul achter het station, zijn verhaal was een exacte kopie van een jehova uit zuid duitsland. Dus zelf nadenken kunnen ze niet eens.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden, het zijn Jehova's:
[ afbeelding ]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ova-s-Getuigen.dhtml
die zijn hardnekkigquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden, het zijn Jehova's:
[ afbeelding ]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ova-s-Getuigen.dhtml
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn hardnekkigen als dat meisje een Jehova getuige is dan zou mijn broertje haar
zéker binnenlaten
Waarom laat hij haar binnen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn hardnekkigen als dat meisje een Jehova getuige is dan zou mijn broertje haar
zéker binnenlaten
Arnol Kox oftwel Nollekequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
In Eindhoven was er altijd zo'n kerel
Mwa.... was in een slechte tijd voor hem, scheiding, zuipen, blowen, eenzaam...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom laat hij haar binnen?
Omdat ze een meisje is of omdat ze Jehova is?
Sommige ouwetjes gaan er ook wel eens op zitten om even uit te rusten.quote:
ja die! Ik kwam vroeger vrij regelmatig in Eindhoven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arnol Kox oftwel Nolleke
[ afbeelding ]
Ik ben daar niet zo in thuisquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg dan meteen wat je bedoelt. Vage dingen
Hij is er overigens nog steedsquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arnol Kox oftwel Nolleke
[ afbeelding ]
Volgens mij komen Jehova's niet voor dat soort activiteiten aan de deur.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Mwa.... was in een slechte tijd voor hem, scheiding, zuipen, blowen, eenzaam...
dus ik denk omdat ze een meisje was, dat zei hij trouwens ook toen![]()
vandaar dat ''mokkeltje''...
Ik bijna elke week, heb er niets tegen maar hij maakt zoveel lawaaiquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja die! Ik kwam vroeger vrij regelmatig in Eindhoven.
Ja, zo'n ding dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arnol Kox oftwel Nolleke
[ afbeelding ]
Ja, precies, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige ouwetjes gaan er ook wel eens op zitten om even uit te rusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |