quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die waren snel weg....![]()
jou goeie daad is binnen voor vandaag, ik moet er nog eentje verzinnen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mij goeie daad is dat ik stemmen ga tellen
en ik maar denken dat je stemmen ging tellen uit de goedheid van je hart enzo...quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gemeentes mogen het zelf bepalen en wij kunnen zelf ook aangeven of we de vergoeding accepteren of juist weigeren. Ik weet dat je soms niks krijgt, soms worden er verenigingen aangewezen die tellers moeten leveren en dan krijgt de vereniging er geld voor en vaak worden er ook leden van partijen ingezet. Zo zat ik vorig jaar met een voormalig gemeenteraadslid. De voorzitters van de stembureau's zijn vaak beleidsmedewerkers etc van de gemeente.
Wij moesten trouwens hertellen, er miste 1 stem en die vonden we. Bij de andere groep miste er ook 1 stem en nadat we met z'n allen de boel herteld hadden kwamen we er niet uit en dat wordt dan 's nachts op het gemeentehuis nogmaals geteld.
in de kast?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn verstopplekje raadt iedereen zo
Ik ben ouderwets en hou het op de billyquote:
Turf?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en hou het op de billy
zit ik wel stevigquote:
¤25 voor een paar uur in rare houdingen stembiljetten openvouwen, verdelen en tellen ( en natellen en hertellen) is een schijntje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:39 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
en ik maar denken dat je stemmen ging tellen uit de goedheid van je hart enzo...
Ja, maar een goeie daad doe je voor nopquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
¤25 voor een paar uur in rare houdingen stembiljetten openvouwen, verdelen en tellen ( en natellen en hertellen) is een schijntje.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:48 schreef just me het volgende:
Ik was niet zo'n ijverige leerling, vond leren niets en haalde liever kattekwaad uit...
het was 1 april op school, de absenten werden opgenomen, "is ze er weer niet" en toen deed ik de kast open waar ik me verstopt had... werd niet op prijs gesteld
Vergeet de werktijden niet. 's avonds zou dubbel betaald moeten worden. Ben het trouwens wel met je eens dat het erg karig is. Wat is trouwens jouw motief om teller te willen zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
¤25 voor een paar uur in rare houdingen stembiljetten openvouwen, verdelen en tellen ( en natellen en hertellen) is een schijntje.
ik wilde stembureaulid zijn, maar die hadden ze nu genoeg. En daarvoor heb ik me vorig jaar opgegeven omdat ik iets wilde doen in mijn nieuwe woonplaats, beetje integreren enzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet de werktijden niet. 's avonds zou dubbel betaald moeten worden. Ben het trouwens wel met je eens dat het erg karig is. Wat is trouwens jouw motief om teller te willen zijn?
Wat een luxeproblemenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Werd tijdens het doezelen gebeld, snel met de telefoon mijn bed weer ingedoken, maar nu zit ik dan toch aan het ontbijt.
Je zei dat ie dood was?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:45 schreef FANN het volgende:
Ik heb vanmorgen een dame en een heer moeten teleurstellen die over Jezus Christus
wilde vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |