Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef drakin het volgende:
Tijdje stond hier wel een jonge knul achter het station

Voor een beetje geld...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.
Mijn excuses voor deze teleurstelling.

En vrouwen van middelbare leeftijd zoeken ook geen jongens op die achter het station staan...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jonge knullen die achter het station staan, die zijn niet op zoek naar vrouwen van middelbare leeftijd.

Het was mijn overbuurjongen, zie hem nu nooit meer, ook niet thuis bedenk ik me nu, nooit gemist dus ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]

Die naast mij woont?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was mijn overbuurjongen, zie hem nu nooit meer, ook niet thuis bedenk ik me nu, nooit gemist dus ook.

Ik sprak met Sas daarom de eerste keer ook voor het station afquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vrouwen van middelbare leeftijd zoeken ook geen jongens op die achter het station staan...

Daar staan wel jongens die je zoekt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik sprak met Sas daarom de eerste keer ook voor het station af

Niet meer, o daar woon je dus.quote:

Ik zocht niet, maar werd wel gevondenquote:

Zo gaat dat vakerquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht niet, maar werd wel gevonden

Op iedere pan past een deksel...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht niet, maar werd wel gevonden

Gordijnen zijn nog dichtquote:

Ze kwamen ook niet omdat ze dat wisten natuurlijk, ze kwamen gewoon voor hen op het juistequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij komen Jehova's niet voor dat soort activiteiten aan de deur.
Maar op het moment dat ze hun voet tussen de deur duwen, kan je altijd nog zeggen dat je iemand niet wilde blesseren en dat je haar noodgedwongen binnen moest laten...

Pot was het toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op iedere pan past een deksel...

Daarom moeten we mannenbesnijdenis ook niet willen gaan verbieden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef MadMaster het volgende:
'Piercing in vagina is vrouwenbesnijdenis'
Dames, opgepast!!

welke gemeenschap zou dat zijn dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef MadMaster het volgende:
'Piercing in vagina is vrouwenbesnijdenis'
Dames, opgepast!!
besnijdenis weet ik wel, maar gedwongen piercings heb ik nog nooit van gehoord...quote:„Hoewel volwassen vrouwen een genitale piercing kunnen nemen, zijn er gemeenschappen waarin meisjes daartoe worden gedwongen”, verklaart een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid tegen de krant The Evening Standard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |