En ik mijn lunchquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo, ik heb mijn ontbijt net achter de kiezen
Graag gedaan, hier alsjeblieftquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Als iemand mijn broodje nou even uit de oven haalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Kingstown het volgende:
De maandelijkse valse paspoorten verkoper meneer is er weer!
Die belt nooit bij mij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doedezemaar...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Kingstown het volgende:
De maandelijkse valse paspoorten verkoper meneer is er weer!![]()
kopen nep USA (Verenigde Staten) paspoorten,
kopen nep-Duits (Duitsland) paspoorten,
kopen nep Nederlands (Nederland / Holland) paspoorten,
kopen nep Israël paspoorten,
kopen nep Nederlands (Nederland / Holland) rijbewijzen,
kopen nep-Duits (Duitsland) rijbewijzen,
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocsquote:
Je snapt toch hopelijk wel dat er niemand naar de crocs kijkt op die pic.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocs
He de Ramblasquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, speciaal voor jou een foto van mijn crocs
je snapt toch hopelijk wel dat ik alles inzet om het imago van crocs te verbeteren?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat er niemand naar de crocs kijkt op die pic.
Waar?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je snapt toch hopelijk wel dat ik alles inzet om het imago van crocs te verbeteren?
nou jaaaaaquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef chufi het volgende:
Krijg ik een link naar en job om te reageren, met als eis dat je 70 lbs moet kunnen tillen... dat is 31.75 kilo... http://www.startbedrijf.n(...)st-arbo-wetgeving-ni
Dat is nog wel te doen, maar een dikke router ..... zit je gauw tegen de 100...quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat weegt een beetje server vandaag de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |