met zorg van de buren....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Klinkt wat hard misschien maar mensen met een stoornis zijn speelbal geworden.
Er komen steeds meer dementen, hoe gaan we dat regelen? Op zichzelf laten wonen?
Welkom in mijn buurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met zorg van de buren....
Er zijn ook veel mensen met een lichte verstandelijke beperking en wat bijkomende psychiatrische problematiek en die komen met de nieuwe indicaties nergens meer binnen en moeten het dus zelf uitzoeken. Vaak ook uit sociaal zwakke omgeving, dus daar valt niet altijd goede hulp en ondersteuning te halen. Uiteindelijk raken die mensen zo ver in de vernieling dat de maatschappij er nog veel meer last van gaat krijgen. Korte termijnvisie, zo'n prettig iets
he, zo onnozel ben ik nou ook weer niet hoor. Message receivedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn opmerking goed weet te plaatsen...
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, zo onnozel ben ik nou ook weer niet hoor. Message received
ik mag straks zelfs gaan werken. Tot die tijd beetje vaag op de bank hangen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet jij bijkomen van het inrichten van je koelkast zeker?
Kun jij je voorstellen, de situatie die jij zojuist beschreef, daar woon ik dus middenin. Ben zelf de enige enigszins normale, maar het kan ook zijn dat ik een vertekend zelfbeeld heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag straks zelfs gaan werken. Tot die tijd beetje vaag op de bank hangen enzo
in het land der blinden....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen, de situatie die jij zojuist beschreef, daar woon ik dus middenin. Ben zelf de enige enigszins normale, maar het kan ook zijn dat ij een vertekend zelfbeeld heb.
Je wil niet weten wat je hier allemaal om je heen hebt wonen. In dat opzicht val ik echt nog reuze mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in het land der blinden....
Nee, ik snap je heel goed.
zo'n onrustige omgeving lijkt me echt zo waardeloos. Ik heb een tijdje een buurvrouw een paar huizen verderop gehad die regelmatig doordraaide. De communicatie met haar thuiswonende dochters ging altijd al schreeuwend en regelmatig ging het zo mis dat haar volwassen zoons erbij gehaald werden om haar weer te kalmeren. Een keer zelfs ambulance erbij, ik dacht dat ze aan haar hysterie zou bezwijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat je hier allemaal om je heen hebt wonen. In dat opzicht val ik echt nog reuze mee.
Ik zit in een buurt die de politiek alleen van papier kent en waar ze maatregelen voor nemen die totaal niet werken, inkrimping van broodnodige zorg en begeleiding. Ik zou willen dat Rutte hier eens een week kwam wonen, dat zou een type als hij niet eens overleven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo'n onrustige omgeving lijkt me echt zo waardeloos. Ik heb een tijdje een buurvrouw een paar huizen verderop gehad die regelmatig doordraaide. De communicatie met haar thuiswonende dochters ging altijd al schreeuwend en regelmatig ging het zo mis dat haar volwassen zoons erbij gehaald werden om haar weer te kalmeren. Een keer zelfs ambulance erbij, ik dacht dat ze aan haar hysterie zou bezwijken.
Euh...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die 2 waren niet meer samen want die vader woont hier.
Ja, in dezelfde flat als ik dus, niet in mijn woning. Hij is een vroegere buurjongen van mij. Een Antilliaan.quote:
Nou, dat valt wel mee, er zijn ergere plaatsen, en zelf spreek ik geen dialect, nooit geleerd. Ik versta het uiteraard wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh Mo, jij woont echt in een stukje Limbabwe waar ze compleet onverstaanbaar praten. Heb kort een huisgenoot gehad die er vandaan kwam.
hihiquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallee zit ff mobiel nu op een feun en ga zo ff knallen.
Ik heb nooit zoveel afwas en ik was normaal ook al af terwijl ik dingen aan het bereiden ben, dus ik kan goed zonder vaatwasser. En ik heb de hele dag de tijd ervoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij dat ik al heel lang een vaatwasser heb
Ik heb onlangs een avondje de muziek verzorgd via 2 iPad's, waar geen muziek opstond.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallee zit ff mobiel nu op een feun en ga zo ff knallen.
ah, het feestje is al geweest?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een avondje de muziek verzorgd via 2 iPad's, waar geen muziek opstond.
Ideaal!![]()
Ja, dan kan makkelijk met youtube.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een avondje de muziek verzorgd via 2 iPad's, waar geen muziek opstond.
Ideaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |