Nou ja, in je eentje in een SC is zo ongezellig..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:54 schreef FANN het volgende: [..] nah is toch goed
speciale reden?
of gewoon gezellig?
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hoi zeggen is wel zo aardig dan hè
met je dikke dijenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker braaf naast elkaar op de bank
Neh... bij het voorstellen n ik geloof ook bij het weggaan, zoveel had ik niet gedronken hoorquote:
het gaat in ieder geval slowquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, in je eentje in een SC is zo ongezellig..
ja, da's waarquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij 40+ zijn vaak langer wakker .. de 50+ers dan meestl... maar dat is een detailquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er waren zat tijden dat KSC ook tot 3:00 druk wasquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij 40+ zijn vaak langer wakker .. de 50+ers dan meestl... maar dat is een detail
Ik voel me ineens weer jongquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij 40+ zijn vaak langer wakker .. de 50+ers dan meestl... maar dat is een detail
paar dagen terug zei je wel wat andersquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voel me ineens weer jong
Ik vond het een aangename ervaring..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
met je dikke dijen
[..]
Neh... bij het voorstellen n ik geloof ook bij het weggaan, zoveel had ik niet gedronken hoor
2 biertjes ofzo....
Het is allemaal relatief, hm?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar dagen terug zei je wel wat anders
Hoi.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hoi zeggen is wel zo aardig dan hè
Hier vreten ze alles wat 18+ isquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Suikertaartje moet nog ff wachten voordat ze echt 40+ materiaal is
age is just a numberquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief, hm?
ik ook hoor Chufquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het een aangename ervaring..
Da's een hoer.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tailfox hangt hier ook wel eens rond
Kijk hoe therapeutisch we zijnquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voel me ineens weer jong
Hee hoi!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi.
Tering, wat gaan jullie hard...
Dat heb ik inmiddels wel gehaald hoorquote:
acht, het doet geen pijnquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels al wel achter..![]()
EN nee Koen
Jij switched ook maar van hot naar her....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi.
Tering, wat gaan jullie hard...
waar zat ie net?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij switched ook maar van hot naar her....
Neuh, ik ben met andere dingen bezig, en toevallig ben ik hier half, omdat ik mot hakken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij switched ook maar van hot naar her....
niet aan het draaien op R'49?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben met andere dingen bezig, en toevallig ben ik hier half, omdat ik mot hakken.
Nergens, thuis hobbymatig te kloten en met een linker oog lurken.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankzij je move en de openlijke melding daar op de KSC..
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt aantrekkingskracht aan je hangen Koen...
Waterpijp.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Aan zn bong of hoe dat ding ook heet
Heb je nog iets in elkaar gekloot ? Of krijgen we dat nooit te horen ?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nergens, thuis hobbymatig te kloten en met een linker oog lurken.
Wie weet....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog iets in elkaar gekloot ? Of krijgen we dat nooit te horen ?
Je moet inmiddels een hele studio hebben staan .. Of ben je daar met baardaap bezig om dingetjes te doen ...quote:
als zondag morgen is dan dus morgenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt je te druk Koen..
Is er nu vandaag een feestje of morgen ?
Zondag dus..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als zondag morgen is dan dus morgen
De frietboer op de hoek ging keer mee op stap wilde zoiets ook nog keer roken, heb 'm nog gewaarschuwd na veel bier maar hij zoog hele ding in zijn eentje leeg en daarna ging ie vliegen.quote:
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?quote:
Ik had er ineens twee wakker hierquote:
Vast niet ....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?
aiaiaiquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had er ineens twee wakker hier
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen .. Vast ff plassen of zo..
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat deze te kijken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_s_roken_wiet.html
Heb je twee kinderen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het lekker roken, mengseltje op de plank en tussendoor kan ik eentje stoppen, ding is in 1 flinke teug leeg.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De frietboer op de hoek ging keer mee op stap wilde zoiets ook nog keer roken, heb 'm nog gewaarschuwd na veel bier maar hij zoog hele ding in zijn eentje leeg en daarna ging ie vliegen.
Na zijn landing heb ik 'm thuis gedumpt
Ik verwacht dan eigenlijk wel een update per minuut gewoon.quote:
niet als ik slaap denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?
Hoe oud?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ineens moesten ze plassen en hadden ze dorst. Eerste nacht in een nieuw huis, dat zal het wel zijnquote:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ineens moesten ze plassen en hadden ze dorst. Eerste nacht in een nieuw huis, dat zal het wel zijn
Je lijkt wel een klant van mequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwacht dan eigenlijk wel een update per minuut gewoon.
Nog onder de 10 als ik het goed onthouden heb, 6 en 8??quote:
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.
Koen feest gewoon 3 dgn door.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.
Die bong was goed vol gestopt om rond te gaan maar hij maakte 'm in zijn eentje op.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het lekker roken, mengseltje op de plank en tussendoor kan ik eentje stoppen, ding is in 1 flinke teug leeg.
Check it Suikerquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog onder de 10 als ik het goed onthouden heb, 6 en 8??
Misschien ben ik dat ook welquote:
Ik checkte het, maar nee, nog steeds 8 en 3.quote:
Een bong rook je in je eentje.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bong was goed vol gestopt om rond te gaan maar hij maakte 'm in zijn eentje op.
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook wel
Doe maar een dm danquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier niet
Was het stuk dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of mijn werk maandag nog iets doet
Vroeger niet in de gekraakte garage.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bong rook je in je eentje.
ik heb een paar portjes weggewerktquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb alweer 3 achter de kiezen![]()
Maar ik had nog geen alcohol, nu mag ik wel een biertje.
3 bongs 1 bier.. Ober .. Ja komt er aanquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had echt overal slingers en opblaas-vijftigs opgehangen voor je. Met zo'n prachtig kopietje van je hoofd boven een verkeersbord op alle deurenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt iemand aan m'n verjaardag denkt
Ik las poffertjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een paar portjes weggewerkt
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had echt overal slingers en opblaas-vijftigs opgehangen voor je. Met zo'n prachtig kopietje van je hoofd boven een verkeersbord op alle deuren
Ben nog compleet helder hoor, wel relaxt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
3 bongs 1 bier.. Ober .. Ja komt er aan
Mooi tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog compleet helder hoor, wel relaxt.
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.quote:
Dan geef je ze toch hun lekkernijtje... Heb jezelf al gegeten?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.
Ja opeens weer iedereen daar...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Koen66 het volgende:
's nachts zouden er gewoon wat SCs moeten sluiten, al die versnippering
Wanneer je niet gaat lallen dan is er geen probleem.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh is dat het! Ik vroeg me al af waarom ik zo fanatiek werd gemolken netquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch hun lekkernijtje... Heb jezelf al gegeten?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh is dat het! Ik vroeg me al af waarom ik zo fanatiek werd gemolken net
Kom daar zelden, drink bijna nooit koffie.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Koen66 het volgende:
*heeft in KSC een bordje gezet dat hier naartoe wijst
Ik lal nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je niet gaat lallen dan is er geen probleem.
Door een kitten dus dan hèquote:
Doen die van mij ook, en die zijn nu 2 jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door een kitten dus dan hè
owwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door een kitten dus dan hè
Nee dat geloof ik best dat je die beestjes prima verzorgd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.
Worstenbrood is geniaal spul, bak ze zelf nu ik niet meer in Brabant woon.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.
Je hebt al kat zijnde mazzel met mij als baas, daar kan je vanuit gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik best dat je die beestjes prima verzorgd..
ze verkopen buiten Brabant ook worstenbroodjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Worstenbrood is geniaal spul, bak ze zelf nu ik niet meer in Brabant woon.
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen die van mij ook, en die zijn nu 2 jaar.
mijn ma had ook een kater die dat tot z'n dood deed.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.
Ze waren 11 weken toen ik ze bij de moeder weghaalde.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.
Dat fabrieksspul is bagger.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verkopen buiten Brabant ook worstenbroodjes
Ahwquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na Sopje onze 19 jarige poes die op was door zware leven buiten heb ik nooit meer andere in huis genomen.
Ok beter toch.. Want als alle moeder poezen hun kids bij zich zouden houden ...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze waren 11 weken toen ik ze bij de moeder weghaalde.
Deze was hooguit 5 weken toen ik haar kreeg als pleegkitten. Duurde even voordat ze begreep dat ik best lief was, maar nu zit ze het liefst de hele dag op mijn schouderquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze waren 11 weken toen ik ze bij de moeder weghaalde.
Op commando ook?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was een bijzondere, die kon pootjes geven.
19 jaar is mooie leeftijd toch? We hadden die vanaf dochter haar 4e jaar, die 2 was paar apart.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn Wendy werd 18 jaar, daarna Nada werd 15 jaar en nu Iggy & Pixie, die zijn, en heb ik 2 jaar.
Die van mij zijn zusjes, de een is een ondeugd en de ander is superlief, die ander is ook lief en veel guitiger, maar wel ondeugender, en dat is ook fun.quote:
Turks is behoorlijk zoet..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nog tussen Turks of Portugees eten. Als jij komt mag jij kiezen
(Portugese toetjes zijn wel beter, hint)
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Koen lokt me hierheen en dan gaat het over fucking kutkatten? Not helping.....
Shit net te laaatquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Mijn kinderen groeiden op met Wendy en Nada.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
19 jaar is mooie leeftijd toch? We hadden die vanaf dochter haar 4e jaar, die 2 was paar apart.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Ik met een Bert Visscher en ene Wim Pijbes...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn kinderen groeiden op met Wendy en Nada.
Hoe gaat het met die kleine jankende broekschijter?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Kattenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn zusjes, de een is een ondeugd en de ander is superlief, die ander is ook lief en veel guitiger, maar wel ondeugender, en dat is ook fun.
En kinderen....quote:
dat ben ik ook, maar me niet uitquote:
die is rustig aan het tukken nu. Waarschijnlijk wel in een vieze luier, want die ben ik vergeten te verschonen voor ik haar op bed miktequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die kleine jankende broekschijter?
smoothquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
dat je zo tot je elleboog weg zakt bij het afsteunenquote:
tenzij je er je katten mee bedoeltquote:
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
Nah, het is wel zo, ik vond haar schattig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee, dat zijn katten, mensen die hun huisdier hun kindje noemen.quote:
Gemist denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
OK dan komt het wel goed idd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!
Mijn kleinzoon is binnenkort 3 en die wil niet meer op de pot maar met opstapje en pot op de WC onder de bril met de grote mensen mee doen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:48 schreef Molo het volgende:
[..]
die is rustig aan het tukken nu. Waarschijnlijk wel in een vieze luier, want die ben ik vergeten te verschonen voor ik haar op bed mikte
maar ze is lief en leuk, eigenlijk nog steeds een bovengemiddeld normaal kind. Kind of freaks me out, dat kan toch heul niet man, mijn kind
Als ik het kind mooi vind, ben kritisch hoor.quote:
lolwhutquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!
Ja, leuk is dat, mijn dochter doet de opvoeding, ik leer 'm verkeerde dingen en smeer 'm weer.quote:
Het blijft moeilijk om al zo vroeg te zeggen dat een kind mooi of lelijk is...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik het kind mooi vind, ben kritisch hoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het is wel zo, ik vond haar schattig.
Niet lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was gisteren wel bij een kind wat er "lief" uit zag
maar ik vind haar ook wel goed gelukt ja, bijzonder wel... misschien toch omgewisseld. Want dat heeft ze echt niet van Koos of mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat ik geloof dat je een mooi kind hebtquote:
3 is mooie leeftijd man, lekker bijdehand enzo, klein mannekequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is binnenkort 3 en die wil niet meer op de pot maar met opstapje en pot op de WC onder de bril met de grote mensen mee doen.
ik twijfel om haar mee te nemen naar de Zaagmansquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, heb larf nog niet irl gezien
Ik heb die van mij nooit 'verkeerde' dingen geleerd, maar wat wil je met mij als voorbeeld...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat, mijn dochter doet de opvoeding, ik leer 'm verkeerde dingen en smeer 'm weer.
zeur niet mens, jij bent kei leukquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
maar ik vind haar ook wel goed gelukt ja, bijzonder wel... misschien toch omgewisseld. Want dat heeft ze echt niet van Koos of mij
Ik heb er wel oog voor.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk om al zo vroeg te zeggen dat een kind mooi of lelijk is...
ah dank u, al verwonderde ik me ook wel over dat andere stukjequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik geloof dat je een mooi kind hebt
welke?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef chufi het volgende:
Ik zit ondertussen ff wat series aan het bijkijken ...
Ja, vertelde je.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hij had toch een eigen taaltje.. Verstaan jullie hem inmiddels?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is binnenkort 3 en die wil niet meer op de pot maar met opstapje en pot op de WC onder de bril met de grote mensen mee doen.
Was aardig lang kaal, nu niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk om al zo vroeg te zeggen dat een kind mooi of lelijk is...
dit was geen vissen naar complimenten, maar ze heeft ene poppengezichtje, dat heeft ze echt niet van mij. Ik heb zo'n Germaans grofvolkoren hoofdquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeur niet mens, jij bent kei leuk
Hij kan ook Engels inmiddels en verstaat alles.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had toch een eigen taaltje.. Verstaan jullie hem inmiddels?
Masters of Sex en Westworld.. for now... misschien mis ik er nog wel een paar.. maar ik heb geen tijd meer..quote:
wie vindt zichzelf wel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:56 schreef Molo het volgende:
[..]
dit was geen vissen naar complimenten, maar ze heeft ene poppengezichtje, dat heeft ze echt niet van mij. Ik heb zo'n Germaans grofvolkoren hoofd
Oh ja, Masters of Sex was wel aardig. Mooie vrouw zit daarinquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Masters of Sex en Westworld.. for now... misschien mis ik er nog wel een paar.. maar ik heb geen tijd meer..
Vinnikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ah dank u, al verwonderde ik me ook wel over dat andere stukje
Klaag jij?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie vindt zichzelf wel aantrekkelijk
ook weer waar, ja narcisten, maar daat wordt ook niemand blij vanquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen heeft een leuk hoofd en mooie ogenquote:
3 is echt zo hilarisch leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niemand is perfect, maar iedereen heeft mooie 'features'.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ook weer waar, ja narcisten, maar daat wordt ook niemand blij van
Ja dat hebben we eerder besproken.. Je haakte afquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, Masters of Sex was wel aardig. Mooie vrouw zit daarin
(heb ik ook al eerder gezegd)
Ik ken Koen zijn verschijning, niet irl, maar wel het beeld.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Koen heeft een leuk hoofd en mooie ogen
quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hebben we eerder besproken.. Je haakte af
Met de jaren worden sommige mannen aantrekkelijker. Hangt beetje af van het hoofd en lichaam.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja elke zondag gaan we samen houten treinbaan bouwen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
3 is echt zo hilarisch leuk!
haar oude huis, nieuwe nog niet geweestquote:
handig tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verbaasde me daar ook mn collegas mee vandaag in een evaluatie gesprek..
Mooi, dat is fijn om te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt samen, of zegt hij hoe het moet en doe jij mee?quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja elke zondag gaan we samen houten treinbaan bouwen.
waarom las ik nu eerst ovulatie gesprekquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop dat kind veel Lego, en schaf instrumenten aan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleinzoon gaat binnenkort op de rug van een paard, hij loopt zo de stal in al.
Ja ging om een onzinnig all ompany mailtje... maar ik wist mn collega daar op te pinpointen.. Van : Ah dat was jij !!quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef Molo het volgende:
[..]
handig toch
ik onthoud meestal alleen nutteloze feiten
quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleinzoon gaat binnenkort op de rug van een paard, hij loopt zo de stal in al.
Heeft ie ook maar hij is dol op beesten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koop dat kind veel Lego, en schaf instrumenten aan.
Ja ..?? Ik type nog wel eens verkeerd, maar de o heb ik niet aangeraaktquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom las ik nu eerst ovulatie gesprek
het is ook meer dat ik raar leesquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ..?? Ik type nog wel eens verkeerd, maar de o heb ik niet aangeraakt
We beginnen op oude merrie van 27, die is helemaal top met kleine kinderen en zet geen stap verkeerd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel body protector om he als hij echt gaat rijden
Daarom.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik bij Banggood altijd van die rare bijgedachtes
Ja wie niet Koenquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
samequote:Op zaterdag 19 november 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
leuk hoor, heerlijk, kindjes met knollenquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We beginnen op oude merrie van 27, die is helemaal top met kleine kinderen en zet geen stap verkeerd.
ja hoorquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog ? Wie wil je er allemaal bij hebben?
om de hoek? Is half uur rijden ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont om de hoek.. Kunnen jullie niet langskomen en Koen op zn mond pakken?
gewoon eens wat nieuws proberen johquote:
goed plan eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Koen ga slapen man.. weeekend wordt al zwaar genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |