Nou ja, in je eentje in een SC is zo ongezellig..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:54 schreef FANN het volgende: [..] nah is toch goed
speciale reden?
of gewoon gezellig?
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hoi zeggen is wel zo aardig dan hè
met je dikke dijenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker braaf naast elkaar op de bank
Neh... bij het voorstellen n ik geloof ook bij het weggaan, zoveel had ik niet gedronken hoorquote:
het gaat in ieder geval slowquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, in je eentje in een SC is zo ongezellig..
ja, da's waarquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij 40+ zijn vaak langer wakker .. de 50+ers dan meestl... maar dat is een detailquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er waren zat tijden dat KSC ook tot 3:00 druk wasquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij 40+ zijn vaak langer wakker .. de 50+ers dan meestl... maar dat is een detail
Ik voel me ineens weer jongquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij 40+ zijn vaak langer wakker .. de 50+ers dan meestl... maar dat is een detail
paar dagen terug zei je wel wat andersquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voel me ineens weer jong
Ik vond het een aangename ervaring..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
met je dikke dijen
[..]
Neh... bij het voorstellen n ik geloof ook bij het weggaan, zoveel had ik niet gedronken hoor
2 biertjes ofzo....
Het is allemaal relatief, hm?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar dagen terug zei je wel wat anders
Hoi.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hoi zeggen is wel zo aardig dan hè
Hier vreten ze alles wat 18+ isquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Suikertaartje moet nog ff wachten voordat ze echt 40+ materiaal is
age is just a numberquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief, hm?
ik ook hoor Chufquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het een aangename ervaring..
Da's een hoer.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tailfox hangt hier ook wel eens rond
Kijk hoe therapeutisch we zijnquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voel me ineens weer jong
Hee hoi!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi.
Tering, wat gaan jullie hard...
Dat heb ik inmiddels wel gehaald hoorquote:
acht, het doet geen pijnquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels al wel achter..![]()
EN nee Koen
Jij switched ook maar van hot naar her....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi.
Tering, wat gaan jullie hard...
waar zat ie net?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij switched ook maar van hot naar her....
Neuh, ik ben met andere dingen bezig, en toevallig ben ik hier half, omdat ik mot hakken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij switched ook maar van hot naar her....
niet aan het draaien op R'49?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben met andere dingen bezig, en toevallig ben ik hier half, omdat ik mot hakken.
Nergens, thuis hobbymatig te kloten en met een linker oog lurken.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dankzij je move en de openlijke melding daar op de KSC..
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt aantrekkingskracht aan je hangen Koen...
Waterpijp.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Aan zn bong of hoe dat ding ook heet
Heb je nog iets in elkaar gekloot ? Of krijgen we dat nooit te horen ?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nergens, thuis hobbymatig te kloten en met een linker oog lurken.
Wie weet....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog iets in elkaar gekloot ? Of krijgen we dat nooit te horen ?
Je moet inmiddels een hele studio hebben staan .. Of ben je daar met baardaap bezig om dingetjes te doen ...quote:
als zondag morgen is dan dus morgenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt je te druk Koen..
Is er nu vandaag een feestje of morgen ?
Zondag dus..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als zondag morgen is dan dus morgen
De frietboer op de hoek ging keer mee op stap wilde zoiets ook nog keer roken, heb 'm nog gewaarschuwd na veel bier maar hij zoog hele ding in zijn eentje leeg en daarna ging ie vliegen.quote:
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?quote:
Ik had er ineens twee wakker hierquote:
Vast niet ....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?
aiaiaiquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had er ineens twee wakker hier
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen .. Vast ff plassen of zo..
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat deze te kijken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_s_roken_wiet.html
Heb je twee kinderen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het lekker roken, mengseltje op de plank en tussendoor kan ik eentje stoppen, ding is in 1 flinke teug leeg.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De frietboer op de hoek ging keer mee op stap wilde zoiets ook nog keer roken, heb 'm nog gewaarschuwd na veel bier maar hij zoog hele ding in zijn eentje leeg en daarna ging ie vliegen.
Na zijn landing heb ik 'm thuis gedumpt
Ik verwacht dan eigenlijk wel een update per minuut gewoon.quote:
niet als ik slaap denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?
Hoe oud?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ineens moesten ze plassen en hadden ze dorst. Eerste nacht in een nieuw huis, dat zal het wel zijnquote:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ineens moesten ze plassen en hadden ze dorst. Eerste nacht in een nieuw huis, dat zal het wel zijn
Je lijkt wel een klant van mequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwacht dan eigenlijk wel een update per minuut gewoon.
Nog onder de 10 als ik het goed onthouden heb, 6 en 8??quote:
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.
Koen feest gewoon 3 dgn door.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.
Die bong was goed vol gestopt om rond te gaan maar hij maakte 'm in zijn eentje op.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het lekker roken, mengseltje op de plank en tussendoor kan ik eentje stoppen, ding is in 1 flinke teug leeg.
Check it Suikerquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog onder de 10 als ik het goed onthouden heb, 6 en 8??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |