Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?quote:
Ik had er ineens twee wakker hierquote:
Vast niet ....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?
aiaiaiquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had er ineens twee wakker hier
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen .. Vast ff plassen of zo..
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat deze te kijken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_s_roken_wiet.html
Heb je twee kinderen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het lekker roken, mengseltje op de plank en tussendoor kan ik eentje stoppen, ding is in 1 flinke teug leeg.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De frietboer op de hoek ging keer mee op stap wilde zoiets ook nog keer roken, heb 'm nog gewaarschuwd na veel bier maar hij zoog hele ding in zijn eentje leeg en daarna ging ie vliegen.
Na zijn landing heb ik 'm thuis gedumpt
Ik verwacht dan eigenlijk wel een update per minuut gewoon.quote:
niet als ik slaap denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je dat blijven doen tot het zo ver is?
Hoe oud?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ineens moesten ze plassen en hadden ze dorst. Eerste nacht in een nieuw huis, dat zal het wel zijnquote:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ineens moesten ze plassen en hadden ze dorst. Eerste nacht in een nieuw huis, dat zal het wel zijn
Je lijkt wel een klant van mequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwacht dan eigenlijk wel een update per minuut gewoon.
Nog onder de 10 als ik het goed onthouden heb, 6 en 8??quote:
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.
Koen feest gewoon 3 dgn door.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet gaan slapen joh. Je hebt nog maar zo weinig tijd voor dat je eh...jarig bent.
Die bong was goed vol gestopt om rond te gaan maar hij maakte 'm in zijn eentje op.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het lekker roken, mengseltje op de plank en tussendoor kan ik eentje stoppen, ding is in 1 flinke teug leeg.
Check it Suikerquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog onder de 10 als ik het goed onthouden heb, 6 en 8??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |