Je hebt van die families waar ze het kussen tot kunst hebben verheven, moet daar zelf niets van hebben.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik smak mijn familie altijd plat op de bek
ik had het over mijn familiequote:
Oei Koen...quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alhoewel, ik heb een 'schoonzusje'
Bahquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alhoewel, ik heb een 'schoonzusje'
hey, het is 0:50, heb een paar glazen port in m'n mik intussenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had het over mijn familie![]()
dat ik die altijd plat op de bek smak
maar niet tongen natuurlijk...
wel opletten Koen
ik denk dat ze, net als Mevr Koen ook, niet eens weet wat dat isquote:
jij bent geen familiequote:Op zaterdag 19 november 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok vooruit met jouw doe ik niet moeilijk
SCs zijn tegenwoordig sowieso uitwisselbaar, meesten die hier zitten komen ook wel in KSCquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi trouwens, ik ben Koen en chufi even gevolgd
nah is toch goedquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Makkelijke prooi Koenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ze, net als Mevr Koen ook, niet eens weet wat dat is
je wist het niet?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb keer per ongeluk nicht versiert.
Dat mag hoor..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ja lekker braaf naast elkaar op de bankquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent geen familie![]()
volgens mij hebben we het keurig bij een wangkusje gehouden
of zelfs dat niet? weet ik niet eens meer
Heb er 50 zoiets.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wist het niet?
Als kind was ik best wel verliefd op m'n nichtje
Ja, maar hoi zeggen is wel zo aardig dan hèquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SCs zijn tegenwoordig sowieso uitwisselbaar, meesten die hier zitten komen ook wel in KSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |