dat ben ik ook, maar me niet uitquote:
die is rustig aan het tukken nu. Waarschijnlijk wel in een vieze luier, want die ben ik vergeten te verschonen voor ik haar op bed miktequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die kleine jankende broekschijter?
smoothquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
dat je zo tot je elleboog weg zakt bij het afsteunenquote:
tenzij je er je katten mee bedoeltquote:
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
Nah, het is wel zo, ik vond haar schattig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee, dat zijn katten, mensen die hun huisdier hun kindje noemen.quote:
Gemist denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
OK dan komt het wel goed idd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!
Mijn kleinzoon is binnenkort 3 en die wil niet meer op de pot maar met opstapje en pot op de WC onder de bril met de grote mensen mee doen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:48 schreef Molo het volgende:
[..]
die is rustig aan het tukken nu. Waarschijnlijk wel in een vieze luier, want die ben ik vergeten te verschonen voor ik haar op bed mikte
maar ze is lief en leuk, eigenlijk nog steeds een bovengemiddeld normaal kind. Kind of freaks me out, dat kan toch heul niet man, mijn kind
Als ik het kind mooi vind, ben kritisch hoor.quote:
lolwhutquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!
Ja, leuk is dat, mijn dochter doet de opvoeding, ik leer 'm verkeerde dingen en smeer 'm weer.quote:
Het blijft moeilijk om al zo vroeg te zeggen dat een kind mooi of lelijk is...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik het kind mooi vind, ben kritisch hoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het is wel zo, ik vond haar schattig.
Niet lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was gisteren wel bij een kind wat er "lief" uit zag
maar ik vind haar ook wel goed gelukt ja, bijzonder wel... misschien toch omgewisseld. Want dat heeft ze echt niet van Koos of mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat ik geloof dat je een mooi kind hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |