Misschien ben ik dat ook welquote:
Ik checkte het, maar nee, nog steeds 8 en 3.quote:
Een bong rook je in je eentje.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bong was goed vol gestopt om rond te gaan maar hij maakte 'm in zijn eentje op.
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook wel
Doe maar een dm danquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier niet
Was het stuk dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of mijn werk maandag nog iets doet
Vroeger niet in de gekraakte garage.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bong rook je in je eentje.
ik heb een paar portjes weggewerktquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb alweer 3 achter de kiezen![]()
Maar ik had nog geen alcohol, nu mag ik wel een biertje.
3 bongs 1 bier.. Ober .. Ja komt er aanquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had echt overal slingers en opblaas-vijftigs opgehangen voor je. Met zo'n prachtig kopietje van je hoofd boven een verkeersbord op alle deurenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt iemand aan m'n verjaardag denkt
Ik las poffertjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een paar portjes weggewerkt
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had echt overal slingers en opblaas-vijftigs opgehangen voor je. Met zo'n prachtig kopietje van je hoofd boven een verkeersbord op alle deuren
Ben nog compleet helder hoor, wel relaxt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
3 bongs 1 bier.. Ober .. Ja komt er aan
Mooi tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog compleet helder hoor, wel relaxt.
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.quote:
Dan geef je ze toch hun lekkernijtje... Heb jezelf al gegeten?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.
Ja opeens weer iedereen daar...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Koen66 het volgende:
's nachts zouden er gewoon wat SCs moeten sluiten, al die versnippering
Wanneer je niet gaat lallen dan is er geen probleem.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh is dat het! Ik vroeg me al af waarom ik zo fanatiek werd gemolken netquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch hun lekkernijtje... Heb jezelf al gegeten?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh is dat het! Ik vroeg me al af waarom ik zo fanatiek werd gemolken net
Kom daar zelden, drink bijna nooit koffie.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Koen66 het volgende:
*heeft in KSC een bordje gezet dat hier naartoe wijst
Ik lal nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je niet gaat lallen dan is er geen probleem.
Door een kitten dus dan hèquote:
Doen die van mij ook, en die zijn nu 2 jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door een kitten dus dan hè
owwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door een kitten dus dan hè
Nee dat geloof ik best dat je die beestjes prima verzorgd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.
Worstenbrood is geniaal spul, bak ze zelf nu ik niet meer in Brabant woon.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.
Je hebt al kat zijnde mazzel met mij als baas, daar kan je vanuit gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik best dat je die beestjes prima verzorgd..
ze verkopen buiten Brabant ook worstenbroodjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Worstenbrood is geniaal spul, bak ze zelf nu ik niet meer in Brabant woon.
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen die van mij ook, en die zijn nu 2 jaar.
mijn ma had ook een kater die dat tot z'n dood deed.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.
Ze waren 11 weken toen ik ze bij de moeder weghaalde.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.
Dat fabrieksspul is bagger.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze verkopen buiten Brabant ook worstenbroodjes
Ahwquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na Sopje onze 19 jarige poes die op was door zware leven buiten heb ik nooit meer andere in huis genomen.
Ok beter toch.. Want als alle moeder poezen hun kids bij zich zouden houden ...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze waren 11 weken toen ik ze bij de moeder weghaalde.
Deze was hooguit 5 weken toen ik haar kreeg als pleegkitten. Duurde even voordat ze begreep dat ik best lief was, maar nu zit ze het liefst de hele dag op mijn schouderquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze waren 11 weken toen ik ze bij de moeder weghaalde.
Op commando ook?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was een bijzondere, die kon pootjes geven.
19 jaar is mooie leeftijd toch? We hadden die vanaf dochter haar 4e jaar, die 2 was paar apart.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn Wendy werd 18 jaar, daarna Nada werd 15 jaar en nu Iggy & Pixie, die zijn, en heb ik 2 jaar.
Die van mij zijn zusjes, de een is een ondeugd en de ander is superlief, die ander is ook lief en veel guitiger, maar wel ondeugender, en dat is ook fun.quote:
Turks is behoorlijk zoet..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nog tussen Turks of Portugees eten. Als jij komt mag jij kiezen
(Portugese toetjes zijn wel beter, hint)
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Koen lokt me hierheen en dan gaat het over fucking kutkatten? Not helping.....
Shit net te laaatquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Mijn kinderen groeiden op met Wendy en Nada.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
19 jaar is mooie leeftijd toch? We hadden die vanaf dochter haar 4e jaar, die 2 was paar apart.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Ik met een Bert Visscher en ene Wim Pijbes...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn kinderen groeiden op met Wendy en Nada.
Hoe gaat het met die kleine jankende broekschijter?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Molo het volgende:
Kattenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn zusjes, de een is een ondeugd en de ander is superlief, die ander is ook lief en veel guitiger, maar wel ondeugender, en dat is ook fun.
En kinderen....quote:
dat ben ik ook, maar me niet uitquote:
die is rustig aan het tukken nu. Waarschijnlijk wel in een vieze luier, want die ben ik vergeten te verschonen voor ik haar op bed miktequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die kleine jankende broekschijter?
smoothquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
dat je zo tot je elleboog weg zakt bij het afsteunenquote:
tenzij je er je katten mee bedoeltquote:
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
Nah, het is wel zo, ik vond haar schattig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee, dat zijn katten, mensen die hun huisdier hun kindje noemen.quote:
Gemist denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En kinderen....
Die van Molo is mooi.
OK dan komt het wel goed idd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!
Mijn kleinzoon is binnenkort 3 en die wil niet meer op de pot maar met opstapje en pot op de WC onder de bril met de grote mensen mee doen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:48 schreef Molo het volgende:
[..]
die is rustig aan het tukken nu. Waarschijnlijk wel in een vieze luier, want die ben ik vergeten te verschonen voor ik haar op bed mikte
maar ze is lief en leuk, eigenlijk nog steeds een bovengemiddeld normaal kind. Kind of freaks me out, dat kan toch heul niet man, mijn kind
Als ik het kind mooi vind, ben kritisch hoor.quote:
lolwhutquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Molo is dat zelf ook, dus dat verbaast me niets!
Ja, leuk is dat, mijn dochter doet de opvoeding, ik leer 'm verkeerde dingen en smeer 'm weer.quote:
Het blijft moeilijk om al zo vroeg te zeggen dat een kind mooi of lelijk is...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik het kind mooi vind, ben kritisch hoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het is wel zo, ik vond haar schattig.
Niet lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was gisteren wel bij een kind wat er "lief" uit zag
maar ik vind haar ook wel goed gelukt ja, bijzonder wel... misschien toch omgewisseld. Want dat heeft ze echt niet van Koos of mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat ik geloof dat je een mooi kind hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |