Misschien ben ik dat ook welquote:
Ik checkte het, maar nee, nog steeds 8 en 3.quote:
Een bong rook je in je eentje.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bong was goed vol gestopt om rond te gaan maar hij maakte 'm in zijn eentje op.
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook wel
Doe maar een dm danquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier niet
Was het stuk dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of mijn werk maandag nog iets doet
Vroeger niet in de gekraakte garage.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bong rook je in je eentje.
ik heb een paar portjes weggewerktquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb alweer 3 achter de kiezen![]()
Maar ik had nog geen alcohol, nu mag ik wel een biertje.
3 bongs 1 bier.. Ober .. Ja komt er aanquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb alweer 3 achter de kiezen![]()
Maar ik had nog geen alcohol, nu mag ik wel een biertje.
Ik had echt overal slingers en opblaas-vijftigs opgehangen voor je. Met zo'n prachtig kopietje van je hoofd boven een verkeersbord op alle deurenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt iemand aan m'n verjaardag denkt
Ik las poffertjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een paar portjes weggewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |