Misschien ben ik dat ook welquote:
Ik checkte het, maar nee, nog steeds 8 en 3.quote:
Een bong rook je in je eentje.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bong was goed vol gestopt om rond te gaan maar hij maakte 'm in zijn eentje op.
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook wel
Doe maar een dm danquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik je ooit ... Nee dat kan hier niet
Was het stuk dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of mijn werk maandag nog iets doet
Vroeger niet in de gekraakte garage.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bong rook je in je eentje.
ik heb een paar portjes weggewerktquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb alweer 3 achter de kiezen![]()
Maar ik had nog geen alcohol, nu mag ik wel een biertje.
3 bongs 1 bier.. Ober .. Ja komt er aanquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had echt overal slingers en opblaas-vijftigs opgehangen voor je. Met zo'n prachtig kopietje van je hoofd boven een verkeersbord op alle deurenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt iemand aan m'n verjaardag denkt
Ik las poffertjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een paar portjes weggewerkt
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had echt overal slingers en opblaas-vijftigs opgehangen voor je. Met zo'n prachtig kopietje van je hoofd boven een verkeersbord op alle deuren
Ben nog compleet helder hoor, wel relaxt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
3 bongs 1 bier.. Ober .. Ja komt er aan
Mooi tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog compleet helder hoor, wel relaxt.
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.quote:
Dan geef je ze toch hun lekkernijtje... Heb jezelf al gegeten?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.
Ja opeens weer iedereen daar...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Koen66 het volgende:
's nachts zouden er gewoon wat SCs moeten sluiten, al die versnippering
Wanneer je niet gaat lallen dan is er geen probleem.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh is dat het! Ik vroeg me al af waarom ik zo fanatiek werd gemolken netquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poezen zijn minder relaxt, die willen vreten.
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch hun lekkernijtje... Heb jezelf al gegeten?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh is dat het! Ik vroeg me al af waarom ik zo fanatiek werd gemolken net
Kom daar zelden, drink bijna nooit koffie.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Koen66 het volgende:
*heeft in KSC een bordje gezet dat hier naartoe wijst
Ik lal nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je niet gaat lallen dan is er geen probleem.
Door een kitten dus dan hèquote:
Doen die van mij ook, en die zijn nu 2 jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door een kitten dus dan hè
owwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door een kitten dus dan hè
Nee dat geloof ik best dat je die beestjes prima verzorgd..quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.
Worstenbrood is geniaal spul, bak ze zelf nu ik niet meer in Brabant woon.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had worstenbroodjes en die beesten krijgen zo wel, die komen niets te kort.
Je hebt al kat zijnde mazzel met mij als baas, daar kan je vanuit gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik best dat je die beestjes prima verzorgd..
ze verkopen buiten Brabant ook worstenbroodjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Worstenbrood is geniaal spul, bak ze zelf nu ik niet meer in Brabant woon.
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen die van mij ook, en die zijn nu 2 jaar.
mijn ma had ook een kater die dat tot z'n dood deed.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Houdt bij deze ook niet meer op denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |