Kan moeilijk naar Ienie toe in zombiemodus en naast haar in slaap vallenquote:
waarom wel waarom niet?quote:
Ik ben heus wel al 34 geweest hoorquote:
zo vroeg heb je toch niet afgesproken?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan moeilijk naar Ienie toe in zombiemodus en naast haar in slaap vallenNaja het kan wel, maar nope nope nope.
![]()
Hoe was je avond?
Lftd zegt mij weinig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel al 34 geweest hoor
ja hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel al 34 geweest hoor
klinkt goed! Ik heb net koffie opquote:
damn, nu wil ik ook weer koffiequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt goed! Ik heb net koffie op
en nog een tweede dinerbordje met kip cashew
36!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja hoe oud ben jij eigenlijk?![]()
kan jou niet inschatten
Ik moet even in mijn hoofd nagaan of ik niet iets heb dan. Maar verder geen bezwaren of zo.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom wel waarom niet?
En er is een blogger/vlogger die vlogt over fotografie die altijd zegt "Fro knows photo's" en daar doet froyo me aan denken (en die gast mag dood ja, argggg)
Ah ok!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
36!
Wel pas net een paar dagen
Nog van hartequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
36!
Wel pas net een paar dagen
Ik twijfel alleen nog tussen Turks of Portugees eten. Als jij komt mag jij kiezenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet even in mijn hoofd nagaan of ik niet iets heb dan. Maar verder geen bezwaren of zo.
Thanks!quote:
ik dacht, vast rond de leeftijd van Marijke dus ik dacht 36 of 37, maar dan alleen logisch beredeneerd. op basis van uiterlijk kan ik nooit inschattenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thanks!
En, valt mee, valt tegen, had je geen mening? (As if ook gewoon, jij en geen mening)
terror uilquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Molo het volgende:
Via de babyfoon zie ik een grote uil-knuffel staan in bed van Larf. Net of die fucking uil me eng aan zit te staren omdat daar iets in die ogen van dat beest weerkaatst
Marijke is ietsje jonger dan ik nog welquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht, vast rond de leeftijd van Marijke dus ik dacht 36 of 37, maar dan alleen logisch beredeneerd. op basis van uiterlijk kan ik nooit inschatten
Huuuquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Molo het volgende:
Via de babyfoon zie ik een grote uil-knuffel staan in bed van Larf. Net of die fucking uil me eng aan zit te staren omdat daar iets in die ogen van dat beest weerkaatst
jonge blommetjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke is ietsje jonger dan ik nog wel
binnenkort eens wegpleuren dat beest, lillek ding anywayquote:
30+ komen de eerste rimpels, grijze haren etcquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:45 schreef Molo het volgende:
[..]
jonge blommetjes
Ik voel me tegenwoordig een soort schijn-Ria.
Aan de ene kant voel ik me jong, maar dan kijk ik in de spiegel en zie ik de eerste rimpels.... en als ik erover nadenk ben ik gewoon zo'n oubollige uitgezakte moeke met grijs haar wat net doet alsof ze een pittig kapsel heeft en hip en jong is
Moejje eens proberen in een kroeg te gaan zitten op zaterdagavond. Mijn god...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:45 schreef Molo het volgende:
[..]
jonge blommetjes
Ik voel me tegenwoordig een soort schijn-Ria.
Aan de ene kant voel ik me jong, maar dan kijk ik in de spiegel en zie ik de eerste rimpels.... en als ik erover nadenk ben ik gewoon zo'n oubollige uitgezakte moeke met grijs haar wat net doet alsof ze een pittig kapsel heeft en hip en jong is
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:42 schreef Molo het volgende:
Een lilleke uil? Wie maakt dat nou?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Molo het volgende:
[..]
binnenkort eens wegpleuren dat beest, lillek ding anyway
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
D. vandaag voor het slapen gaan: ik wil die knuffel, wat is dat voor beest?
Ik: een koala.
Hij: oh, dan wil ik die niet, ik hou niet van koala's
Fixedquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
15+ lichamelijke ongemakken
18+ komen de eerste grijze haren
33+ komen de eerste rimpels
Wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moejje eens proberen in een kroeg te gaan zitten op zaterdagavond. Mijn god...
Dan is bijna iedereen 12!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
Te lang geleden geloof ik
niks, maar pokkeding neemt ruimte in en kijkt me eng aanquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een lilleke uil? Wie maakt dat nou?
ja dat is waar jaquote:
bij ons lopen van die management trainees met een hete aardappel in de keel die nog niet droog zijnquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is waar ja
Zelfde voor stagiaires enzo, of coassistenten die mee hobbelen. Echt van die kindjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |