Kan moeilijk naar Ienie toe in zombiemodus en naast haar in slaap vallenquote:
waarom wel waarom niet?quote:
Ik ben heus wel al 34 geweest hoorquote:
zo vroeg heb je toch niet afgesproken?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan moeilijk naar Ienie toe in zombiemodus en naast haar in slaap vallenNaja het kan wel, maar nope nope nope.
![]()
Hoe was je avond?
Lftd zegt mij weinig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel al 34 geweest hoor
ja hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel al 34 geweest hoor
klinkt goed! Ik heb net koffie opquote:
damn, nu wil ik ook weer koffiequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:36 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt goed! Ik heb net koffie op
en nog een tweede dinerbordje met kip cashew
36!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja hoe oud ben jij eigenlijk?![]()
kan jou niet inschatten
Ik moet even in mijn hoofd nagaan of ik niet iets heb dan. Maar verder geen bezwaren of zo.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:34 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom wel waarom niet?
En er is een blogger/vlogger die vlogt over fotografie die altijd zegt "Fro knows photo's" en daar doet froyo me aan denken (en die gast mag dood ja, argggg)
Ah ok!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
36!
Wel pas net een paar dagen
Nog van hartequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
36!
Wel pas net een paar dagen
Ik twijfel alleen nog tussen Turks of Portugees eten. Als jij komt mag jij kiezenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet even in mijn hoofd nagaan of ik niet iets heb dan. Maar verder geen bezwaren of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |