3 is mooie leeftijd man, lekker bijdehand enzo, klein mannekequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is binnenkort 3 en die wil niet meer op de pot maar met opstapje en pot op de WC onder de bril met de grote mensen mee doen.
ik twijfel om haar mee te nemen naar de Zaagmansquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, heb larf nog niet irl gezien
Ik heb die van mij nooit 'verkeerde' dingen geleerd, maar wat wil je met mij als voorbeeld...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat, mijn dochter doet de opvoeding, ik leer 'm verkeerde dingen en smeer 'm weer.
zeur niet mens, jij bent kei leukquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteren wel bij een kind wat er "lief" uit zag
maar ik vind haar ook wel goed gelukt ja, bijzonder wel... misschien toch omgewisseld. Want dat heeft ze echt niet van Koos of mij
Ik heb er wel oog voor.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk om al zo vroeg te zeggen dat een kind mooi of lelijk is...
ah dank u, al verwonderde ik me ook wel over dat andere stukjequote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik geloof dat je een mooi kind hebt
welke?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef chufi het volgende:
Ik zit ondertussen ff wat series aan het bijkijken ...
Ja, vertelde je.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:54 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteren wel bij een kind wat er "lief" uit zag
maar ik vind haar ook wel goed gelukt ja, bijzonder wel... misschien toch omgewisseld. Want dat heeft ze echt niet van Koos of mij
Hij had toch een eigen taaltje.. Verstaan jullie hem inmiddels?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is binnenkort 3 en die wil niet meer op de pot maar met opstapje en pot op de WC onder de bril met de grote mensen mee doen.
Was aardig lang kaal, nu niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk om al zo vroeg te zeggen dat een kind mooi of lelijk is...
dit was geen vissen naar complimenten, maar ze heeft ene poppengezichtje, dat heeft ze echt niet van mij. Ik heb zo'n Germaans grofvolkoren hoofdquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeur niet mens, jij bent kei leuk
Hij kan ook Engels inmiddels en verstaat alles.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had toch een eigen taaltje.. Verstaan jullie hem inmiddels?
Masters of Sex en Westworld.. for now... misschien mis ik er nog wel een paar.. maar ik heb geen tijd meer..quote:
wie vindt zichzelf wel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:56 schreef Molo het volgende:
[..]
dit was geen vissen naar complimenten, maar ze heeft ene poppengezichtje, dat heeft ze echt niet van mij. Ik heb zo'n Germaans grofvolkoren hoofd
Oh ja, Masters of Sex was wel aardig. Mooie vrouw zit daarinquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Masters of Sex en Westworld.. for now... misschien mis ik er nog wel een paar.. maar ik heb geen tijd meer..
Vinnikquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ah dank u, al verwonderde ik me ook wel over dat andere stukje
Klaag jij?quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie vindt zichzelf wel aantrekkelijk
ook weer waar, ja narcisten, maar daat wordt ook niemand blij vanquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen heeft een leuk hoofd en mooie ogenquote:
3 is echt zo hilarisch leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niemand is perfect, maar iedereen heeft mooie 'features'.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ook weer waar, ja narcisten, maar daat wordt ook niemand blij van
Ja dat hebben we eerder besproken.. Je haakte afquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, Masters of Sex was wel aardig. Mooie vrouw zit daarin
(heb ik ook al eerder gezegd)
Ik ken Koen zijn verschijning, niet irl, maar wel het beeld.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Koen heeft een leuk hoofd en mooie ogen
quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hebben we eerder besproken.. Je haakte af
Met de jaren worden sommige mannen aantrekkelijker. Hangt beetje af van het hoofd en lichaam.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja elke zondag gaan we samen houten treinbaan bouwen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
3 is echt zo hilarisch leuk!
haar oude huis, nieuwe nog niet geweestquote:
handig tochquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verbaasde me daar ook mn collegas mee vandaag in een evaluatie gesprek..
Mooi, dat is fijn om te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt samen, of zegt hij hoe het moet en doe jij mee?quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja elke zondag gaan we samen houten treinbaan bouwen.
waarom las ik nu eerst ovulatie gesprekquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |