Koop dat kind veel Lego, en schaf instrumenten aan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleinzoon gaat binnenkort op de rug van een paard, hij loopt zo de stal in al.
Ja ging om een onzinnig all ompany mailtje... maar ik wist mn collega daar op te pinpointen.. Van : Ah dat was jij !!quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:04 schreef Molo het volgende:
[..]
handig toch
ik onthoud meestal alleen nutteloze feiten
quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleinzoon gaat binnenkort op de rug van een paard, hij loopt zo de stal in al.
Heeft ie ook maar hij is dol op beesten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koop dat kind veel Lego, en schaf instrumenten aan.
Ja ..?? Ik type nog wel eens verkeerd, maar de o heb ik niet aangeraaktquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom las ik nu eerst ovulatie gesprek
het is ook meer dat ik raar leesquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ..?? Ik type nog wel eens verkeerd, maar de o heb ik niet aangeraakt
We beginnen op oude merrie van 27, die is helemaal top met kleine kinderen en zet geen stap verkeerd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel body protector om he als hij echt gaat rijden
Daarom.quote:Op zaterdag 19 november 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik bij Banggood altijd van die rare bijgedachtes
Ja wie niet Koenquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
samequote:Op zaterdag 19 november 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
leuk hoor, heerlijk, kindjes met knollenquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We beginnen op oude merrie van 27, die is helemaal top met kleine kinderen en zet geen stap verkeerd.
ja hoorquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog ? Wie wil je er allemaal bij hebben?
om de hoek? Is half uur rijden ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont om de hoek.. Kunnen jullie niet langskomen en Koen op zn mond pakken?
gewoon eens wat nieuws proberen johquote:
goed plan eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2016 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Koen ga slapen man.. weeekend wordt al zwaar genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |