Yep,quote:
Uhuh klopt en erg leuk om te leren, ook Vlaams leer ik nu.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw vriend is Belgisch toch? Wel leuk om zo een nieuwe taal te leren.
Jij mag er ook best wezen. Lekker beertjequote:
weet je want nog meer lekker vloeitquote:
Praten tegen jezelfquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je want nog meer lekker vloeit
Dat stemmetje heb ik geen last van. Je wilt niet weten hoeveel topics ik al weggegooid heb, waarbij ik al 500+ woorden ver was. Afgeleid en aan iets anders beginnen of gewoon geen zin meer. Overkomt me vaak als ik aan het schrijven ben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien als afsluiter dan Rudolph die zijn rode neus weer terug krijgt (alcohol natuurlijk) omdat hij getraumatiseerd is van de gehele geschiedenis en alles is weer zoals kerst hoort te zijn.
Die Brard is wel een inspiratiebron voor je, niet?
Ja, vaak blijft het bij plannen of je plant zo veel dat je alle creativiteit verstikt. Balans daarin vinden vind ik moeilijk. Het beste werkt bij mij wel gewoon beginnen. Maar bij lange verhalen komt dan een knagend stemmetje: je moet plannen..en dan zet ik mezelf totaal vast.
Whut? jij hebt een Belgische vriend? ik dacht dat jij met Brain rotzooide?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Uhuh klopt en erg leuk om te leren, ook Vlaams leer ik nu.
Wist je dat niet?quote:
weet ik. Mad sexyquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Jij mag er ook best wezen. Lekker beertje
Mijn bier. Alleen zit ik nu te poepen bij een maatquote:
Ik zei het vanmiddag al, succes en verder laat je me totaal onverschillig, maar hier wil ik nog wel even op reageren hoor, ....... fout!quote:
Dat is al weer een tijdje voorbij hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Whut? jij hebt een Belgische vriend? ik dacht dat jij met Brain rotzooide?
Ja ja jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag al, succes en verder laat je me totaal onverschillig, maar hier wil ik nog wel even op reageren hoor, ....... fout!
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mijn bier. Alleen zit ik nu te poepen bij een maat
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je me via DM even op de hoogte houdt van zulke dingen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is al weer een tijdje voorbij hoor.
En ja, ik heb een Belgische vriend.
Veel plezier en zuipse.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
Ik ga mn anus afvegen en verder zuipen.
Wat voor een soort verkiezing heb je het over?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat stemmetje heb ik geen last van. Je wilt niet weten hoeveel topics ik al weggegooid heb, waarbij ik al 500+ woorden ver was. Afgeleid en aan iets anders beginnen of gewoon geen zin meer. Overkomt me vaak als ik aan het schrijven ben.
Viel me trouwens op dat jullie (als drukste forum!) nog geen verkiezing hebben wat op de grotere subfora redelijk gebruikelijk is.....als je dat een beetje leuk opzet kun je daar een echte topshow van maken.![]()
Vind jouw idee wel aardig als rode draad....Rudolf die aan het begin van het verhaal zijn rode neus kwijt is en die het aan het einde terug vindt in de anus van Patty. Zeker weten dat Pave en isax het hiermee eens zijn.
ik dacht dat je niks anders deedquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Pavement het volgende:
Primeurtje voor mij. Poepend fokken.
Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je me via DM even op de hoogte houdt van zulke dingen.![]()
Voor de leuk/neuk of iets serieuzer?
Neequote:
Zou weer eens een keertje tijd worden ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat voor een soort verkiezing heb je het over?
Wat gaat dit topic hard ineens
Op naar de 1000,toch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat gaat dit topic hard ineens
Alleen in een parallel universumquote:
Bam!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:01 schreef Red-Rose het volgende:
[..]
En wie ben jij dumb of dumber of het achterlijke zusje van die 2? Ook jou vraag ik toch verder niets, ksssst!
Dit soort verkiezingen:quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
Ow....hoef ik je dus geen pic van mijn piemel meer te sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
En voor de serieus, voor de neuk was toch niet mijn ding.
Nee, daar ben je nu te laat mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....hoef ik je dus geen pic van mijn piemel meer te sturen.
Dat is best een leuk idee.... Wie weet ga ik daar aankomende week mee aan de slagquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit soort verkiezingen:
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
POL / POL-verkiezingen, 2014
Kun je een hoop creativiteit in kwijt.![]()
In beginsel is het een leukste/vervelendste user, mod, topic idee, maar dat kun je invullen zoals je wilt....in UTO zou je bijvoorbeeld kunnen vragen wie de Isa, Vanessa, Gio en weet ik niet hoe ze allemaal heten users zijn.
Om maar een idee te geven. Tig variaties mogelijk.
Zelf op 40+ hebben we er 1.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
Jammer,quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, daar ben je nu te laat mee.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Story of my life. Ik kom altijd te laat.
Yup, jaren en jaren en jaren te laat, ze schrompelen met de jaren hèquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, daar ben je nu te laat mee.
Nee, nee, nee zeg....ik heb 40+ gedaan en beschouw me nog steeds als een buitenstaander hier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
Dat is best een leuk idee.... Wie weet ga ik daar aankomende week mee aan de slag![]()
Tenzij jij de honneurs waar neemt?
Dat ken jij weten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, jaren en jaren en jaren te laat, ze schrompelen met de jaren hè
En dan gelijk er eentje uitstemmenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
In beginsel is het een leukste/vervelendste user, mod, topic idee, maar dat kun je invullen zoals je wilt....in UTO zou je bijvoorbeeld kunnen vragen wie de Isa, Vanessa, Gio en weet ik niet hoe ze allemaal heten users zijn.
Om maar een idee te geven. Tig variaties mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |