Ja, de hele bevolking moet naar zolder.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus ze weten nu alles van geprepped op een zolder zitten?
In een flat zit iequote:Op maandag 9 maart 2020 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of Recce op een zolder zit
Nope.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of Recce op een zolder zit
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
De enige treinen die ik mocht besturen was de Duplo trein, een iets wat grotere houten trein in de speelgoedbak bij oma en die houten magneet treintjes.
Ik mocht absoluut niet aan de miniatuur treinen van mijn broer komen.
Ik mocht de fictieve trein van mijn broertje vroeger niet eens besturen, ik was slechts een passagier met een kaartje die geknipt moest worden.
"Ze" weten alles.. het is aan jou om de juiste strategoe te kiezen.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus ze weten nu alles van geprepped op een zolder zitten?
aww ik mis het MBO, good times🥺quote:Op maandag 9 maart 2020 23:16 schreef Ghostbuster het volgende: Deze juf
https://www.dumpert.nl/item/7857927_286e1440
Same here al heb ik wel een grote zolder, maar van voor naar achteren lopen is voor gevorderde survival mensenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel een zolder, maar die is niet echt leefbaar, meer voor opslag.
Ja was echt leuk, de lerarenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vond je school leuk? ik ook maar zij mij minder
of dwergen ?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Same here al heb ik wel een grote zolder, maar van voor naar achteren lopen is voor gevorderde survival mensen
Goed bezig jij..! en hij niet parra... jij slow!quote:Op maandag 9 maart 2020 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Curry ff op pauze gezet, wel boeiend, Curry beetje para ook.
Ohw, dat kan ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed bezig jij..! en hij niet parra... jij slow!
Bijna goed Wit Shirt met vlekkenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu beeld van eend die in zijn witte T-shirt, boxer, witte sokken, zijn tosti aan het eten is op een zolder met pc en treintjes .
te dicht op elkaarquote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zie heel veel gesloten houdingen![]()
[ afbeelding ]
Wij gingen uit eten met zequote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In mijn tijd waren leraren niet leuk
Allemaal handjes thuis. Lijkt me moeilijk voor Trump die aanpak.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zie heel veel gesloten houdingen![]()
[ afbeelding ]
Ja, hier ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Same here al heb ik wel een grote zolder, maar van voor naar achteren lopen is voor gevorderde survival mensen
Grabbem by the pussy!!quote:Op maandag 9 maart 2020 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal handjes thuis. Lijkt me moeilijk voor Trump die aanpak.
Oh Uni dat is wel goed voor het niveau van deze SCquote:Op maandag 9 maart 2020 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had toffe docenten op de universiteit
Daar zeggen ze volgens mij niets over of dat magquote:
Ik heb de beauty en de brainsquote:Op maandag 9 maart 2020 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh Uni dat is wel goed voor het niveau van deze SC
Haal dat beeld maar weg.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu beeld van eend die in zijn witte T-shirt, boxer, witte sokken, zijn tosti aan het eten is op een zolder met pc en treintjes .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |