quote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Bingokaart alert!!
[ afbeelding ]
Concertje met deze dames vanavond...
als je erbij zet ''gratis afhalen'' heb je binnen een uur reacties'squote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze bank en stoelen gaan binnenkort naar de kringloop.
Geen zin om er mee te leuren via Marktplaats of zo.
Dus die kan je binnenkort aanschaffen...
Daar hebben we dus geen zin in, in vreemde types over de vloer...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
als je erbij zet ''gratis afhalen'' heb je binnen een uur reacties's![]()
Ah, oke snap ik wel, maar dan hadden we vervoer moeten regelen om die banken weg te brengenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we dus geen zin in, in vreemde types over de vloer...
Maar we kregen gisteren een brief dat de nieuwe meubels as. vrijdag komen, dus we moeten er van af.
Alleen komt de kringloop pas begin april, dus de nieuwe meubels houden ze ook nog maar even in opslag...
Zoete Smoothie?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef chufi het volgende:
En een goedemiddag.... Zo eerst eens ontbijten
Daarom ook de kringloop, hoeven we zelf niets te regelen...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, oke snap ik wel, maar dan hadden we vervoer moeten regelen om die banken weg te brengen
en ze zelf 3 trappen af sjouwen, dus dit was makklijker eigenlijk, en ze waren binnen 10 minuten weer
weg dus viel mee
ik ga straks eentje maken met advocado bevroren aardbeien en havermelk en ik sweer je dat het netquote:
komen die het ook zelf halen dan? wist ik niet eensquote:Op zondag 22 maart 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook de kringloop, hoeven we zelf niets te regelen...
Yep, ideaal als je van je rotzooi af wilt zonder dat je vervoer hoeft te regelen...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
komen die het ook zelf halen dan? wist ik niet eens
Ga ik onthouden, bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 maart 2015 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ideaal als je van je rotzooi af wilt zonder dat je vervoer hoeft te regelen...
En zij verdienen dan weer een paar centen eraan...
Als je wat hebt, neem dan contact op met de kringloop in Haarlem.quote:
oké, doe ikquote:Op zondag 22 maart 2015 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wat hebt, neem dan contact op met de kringloop in Haarlem.
Die zijn wat gretiger dan die in Amsterdam...
En juist daarom kan dit feestje heel leuk zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat wel erg is. Ik kreeg te horen dat mijn broer zijn 60e verjaardag in Nederland viert en verwacht wordt, dat ik ook kom. Als ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het wel gedwongen feestjes. En ik heb niet zoveel met zijn schoonfamilie, dus ik zie er enorm tegenop.
Normaal ben je ook zo dwars als een slagboom, dus je gaat gewoon niet...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat wel erg is. Ik kreeg te horen dat mijn broer zijn 60e verjaardag in Nederland viert en verwacht wordt, dat ik ook kom. Als ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het wel gedwongen feestjes. En ik heb niet zoveel met zijn schoonfamilie, dus ik zie er enorm tegenop.
Wat is houden van? Het is mijn broer. En ja, ik kan hem goed hebben, maar ik ben helaas niet zo een feestneus.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En juist daarom kan dit feestje heel leuk zijn.
Hou je van je broer? Gaan!!!
En toch houdt die ex je kennelijk nog bezig...quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Qua relaties, ik kwam erachter dat ik nu alweer langer met golfer ben dan met mijn ex.
/ik word oud
Ja, dat klopt, maar dan krijg ik ook weer gezeur van mijn broer, mijn broertje en mijn moeder. Ik vraag wel of mijn zoon zin heeft om mee te gaan dan. Dan heb ik er zelf ook nog wat plezier aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal ben je ook zo dwars als een slagboom, dus je gaat gewoon niet...
Mooiquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Qua relaties, ik kwam erachter dat ik nu alweer langer met golfer ben dan met mijn ex.
/ik word oud
Welkom. Je was toch al bij de muziek-ketting, dan is de stap naar hier klein.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik kom hier zo maar lukraak binnenvallen, dus:
Snip en Snap: twee uitermate irritante mannetjes (vooral die kleine met zijn piepstem), en verder snap ik dit topic niet zo goed.
Kan iemand het mij uitleggen?
Ik ben pas 115.
Kom op zeg, principes zijn principes...quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dan krijg ik ook weer gezeur van mijn broer, mijn broertje en mijn moeder. Ik vraag wel of mijn zoon zin heeft om mee te gaan dan. Dan heb ik er zelf ook nog wat plezier aan.
sc's hoef je niet te snappen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Snip en Snap: twee uitermate irritante mannetjes (vooral die kleine met zijn piepstem), en verder snap ik dit topic niet zo goed.
Ik ben pas 115.
Dan zit je hier goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben pas 115.
Jullie wonen in verschillende landen. Hoe lang duurt de reistijd van jouw huis naar zijn huis?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is houden van? Het is mijn broer. En ja, ik kan hem goed hebben, maar ik ben helaas niet zo een feestneus.
Ja, sommigen beffen niet zonder lapje. Maar dat was ook nieuws voor mij.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, sommigen beffen niet zonder lapje. Maar dat was ook nieuws voor mij.
Nee, mijn broer viert het dan hier in de buurt en huurt een zaal af. Ik word gehaald en gebracht.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jullie wonen in verschillende landen. Hoe lang duurt de reistijd van jouw huis naar zijn huis?
En mag je bij je broer overnachten? En wil je dat ook?
Het is je broer. Degene met wie je een bloedband hebt, degene die je je hele leven al kent.
Mijn advies: gewoon gaan. Als je niet gaat krijg je er spijt van.
Ik kan het weten.
Je wordt gehaald en gebracht. Dan ga je helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, mijn broer viert het dan hier in de buurt en huurt een zaal af. Ik word gehaald en gebracht.![]()
En ja, we wonen in verschillende landen. En nee, ik wil nergens overnachten.
Dacht je dat ik anders zou gaan???quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je wordt gehaald en gebracht. Dan ga je helemaal natuurlijk.
Zonder hem heb ik er helemaal geen zin in. De vraag is niet of hij welkom is, dat is ie natuurlijk. De vraag is of hij die dag kan, want hij moet de komende maanden veel optreden, dus is ie veel op reis.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik zou toch maar gaan, neem gewoon je zoon mee dan
je moet effe het smoelenboek in je AT zetten dan kan je het beter volgenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
En lood in je schoenen dat hoort erbij. Komt goed.
ah... oké, je moet het helemaal zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder hem heb ik er helemaal geen zin in. De vraag is niet of hij welkom is, dat is ie natuurlijk. De vraag is of hij die dag kan, want hij moet de komende maanden veel optreden, dus is ie veel op reis.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet effe het smoelenboek in je AT zetten dan kan je het beter volgen
40+ / 40+ Smoelenboek #3
Neem een extra eiwitrijke smoothy, word je helemaal hyper van.quote:
Gratis etenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En juist daarom kan dit feestje heel leuk zijn.
Hou je van je broer? Gaan!!!
You can't judge a book by looking at the cover.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben pas 115.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |