Mijn groenteboer had iets nieuws, de nashi-peer, dus ik vraag nog aan de beste man of dat ding eerst nog moet rijpen, net als een gewone peer. Maar de groenteboer zei dat dat niet nodig was, ik zou hem direct kunnen eten.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously? Veel te modern allemaal. Ik doe met DKUp mee. Gewoon een banaan, peer en een appel eten.
Ja welquote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sla je slag....veel groener ga je ze niet zien hier.
Dat wil ik jou niet aandoenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik voelde een vergelijking met een bepaald persoon al bijna
ik heb liever dat de aanleiding voor mijn gezeur verdwijnt ofzo. Jeetje, zinnige dingen typen gaat me vandaag niet zo goed af. Ik bedoel dat de chaos tot rust moet komen, denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij het fijn vindt om te zeuren, mag je gerust zeuren hoor
Hij is blauw.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of ze moet een krop sla nemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM is bijna op het punt gekomen dat ze.......quote:
DDM zoekt nog een fruitig groen blaadje. Heb je interesse in een 42-jarige vrouw?quote:
Yeps, ipv een tampon.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Piet stopt toch sla in zijn neus bij een bloedneus?
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijdquote:Op zondag 22 maart 2015 12:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM zoekt nog een fruitig groen blaadje. Heb je interesse in een 42-jarige vrouw?![]()
Ik heb de pics gezien en zeker een 8,5/10.
ik ook hoor, maak je geen zorgen. Het is KT's manier om te laten weten dat hij mij aardig vindtquote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijd
Zit jij nou ook hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijd
Jij bent gewoon bang dat er een keer echt iemand "ja" zegt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ook hoor, maak je geen zorgen. Het is KT's manier om te laten weten dat hij mij aardig vindt
dank voor de analyse, Dr. Freud.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat er een keer echt iemand "ja" zegt.
Volgende stap wordt van de bank af komen zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
He maar mensen, ik ben al 2 weken van de chocola af en ik mis het niet
Goed zo, zie je wel dat het werkt, ff afkicken en dan gaat het later vanzelf.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Heyquote:Op zondag 22 maart 2015 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, zie je wel dat het werkt, ff afkicken en dan gaat het later vanzelf.![]()
écht niet? wat goed danquote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor, nergens voor nodig, bank is fijnquote:Op zondag 22 maart 2015 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende stap wordt van de bank af komen zeker.
Was ook maar een geintje hoor, ik woon zelf ook op mijn bank.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, nergens voor nodig, bank is fijn
nah, was er al, zag ineens een uto scer hieroquote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey
Jij hoorde Choco en hoppa, present....
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
écht niet? wat goed dan
het doet me echt niks. Ik mis soms alleen de makkelijke energie die chocola me gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn bank is fijnerquote:Op zondag 22 maart 2015 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje hoor, ik woon zelf ook op mijn bank.
nah, was een beetje gemeen, maar in de supermarkt of bij de bakker moet je het ook kunnenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het doet me echt niks. Ik mis soms alleen de makkelijke energie die chocola me gaf.
Zolang het niet de bank van Sas is, is bijna elke bank wel fijn.quote:
ik eet nooit taart, dus die doet me sowieso niksquote:Op zondag 22 maart 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, was een beetje gemeen, maar in de supermarkt of bij de bakker moet je het ook kunnen
weerstaan, dus dan valt zo'n plaatje nog mee
en die opmerking viel ook te verwachtenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het niet de bank van Sas is, is bijna elke bank wel fijn.
nou toen ik die taart zag dacht ik wel, ik zou el een stukkie lustenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik eet nooit taart, dus die doet me sowieso niks
dan ken je die klote bank van mij nog nietquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het niet de bank van Sas is, is bijna elke bank wel fijn.
Je bent zelf een taart.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
ik eet nooit taart, dus die doet me sowieso niks
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
en die opmerking viel ook te verwachten
nah... valt toch wel mee, of mag je niet drinken ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb gisteren op de verjaardag van mijn moeder gezondigd, en 2 biertjes gedronken.
Beste is gewoon helemaal geen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt toch wel mee, of mag je niet drinken ofzo?
kun je 'm niet vervangen?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ken je die klote bank van mij nog nietlijkt wel een bank in een park zo hard
Hij is net nieuw, ik had die oude vervangen, maar die zou ik zo terug willen, zijn gratisquote:
Ja, was uit te houden. En ik ben gelukkig zowel heen en terug op de fiets droog gebleven. Ik ging net tussen de buien door dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, maar ja dan valt 2 biertjes nog wel mee, was het gezellig?
Nah, niks te klagen dus en moeders ook weer blijquote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, was uit te houden. En ik ben gelukkig zowel heen en terug op de fiets droog gebleven. Ik ging net tussen de buien door dus.
da's k*tquote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, ik had die oude vervangen, maar die zou ik zo terug willen, zijn gratis
afgehaald door gasten van Marktplaats dus kan niet meer
Onze bank en stoelen gaan binnenkort naar de kringloop.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, ik had die oude vervangen, maar die zou ik zo terug willen, zijn gratis
afgehaald door gasten van Marktplaats dus kan niet meer
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom zitten de 40+ers tegenwoordig allemaal aan de fruit smoothy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |