Veel zoet fruit eten.... dat helptquote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens sommige users ben ik ook al zuur
Daarom zitten de 40+ers tegenwoordig allemaal aan de fruit smoothy.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens sommige users ben ik ook al zuur
ik slaap over het algemeen 8 tot 9 uur, met periodes waarin ik opeens om 4 uur wakker ben en dan na een uurtje weer in slaap val en andere periodes waarin ik regelmatig eventjes wakker ben, me weer omdraai en vrij snel verderslaap.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij maakt er mss geen probleem van, maar je lichaam (vroeg of laat) wel.
Alles begint met een "normale" goede nachtrust en daar valt de hele nacht (7-8 uur) doorslapen ook onder.
[..]
Als het een aanwijsbare reden heeft zoals nu waarom je tijdelijk slaapproblemen hebt, dan lost het zich wel weer op, maar als je nooit doorslaapt (ook als je niet aan het peinzen bent), dan is het echt een ander verhaal.
Dan valt dat zwaar worden morgenochtend waarschijnlijk ook wel meequote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik slaap over het algemeen 8 tot 9 uur, met periodes waarin ik opeens om 4 uur wakker ben en dan na een uurtje weer in slaap val en andere periodes waarin ik regelmatig eventjes wakker ben, me weer omdraai en vrij snel verderslaap.
En dit lost zich wel weer op, maar chaos in je hoofd ordenen kost wat tijd en vreet energie
een beetje kaneel en yoghurt erbij en dan heb je een Smoothiequote:Op zondag 22 maart 2015 12:14 schreef DKUp het volgende:
Ik ga straks wel een banaan, een appel en een peer eten
Vergeet de ananas, mango en kiwi niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:14 schreef DKUp het volgende:
Ik ga straks wel een banaan, een appel en een peer eten
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
een beetje kaneel en yoghurt erbij en dan heb je een Smoothie
Heb nog nooit zo'n ding gegeten....quote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarom zitten de 40+ers tegenwoordig allemaal aan de fruit smoothy.
20quote:Op zondag 22 maart 2015 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de ananas, mango en kiwi niet.
O wacht, hoe oud was jij ook alweer?
ik sta niet vaak om kwart over 7 op, meestal niet voor 9 uur, dus ook met normaal slapen had ik wel een probleem met morgenochtend gehad. Maar ik hou al op met zeurenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt dat zwaar worden morgenochtend waarschijnlijk ook wel mee
Dat komt misschien ook omdat je smoothies moet drinken.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n ding gegeten....
Welke smaakquote:Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist gewoon dat er fruit-opmerkingen zouden komen. Hier vandaag ook een smoothie
Als jij het fijn vindt om te zeuren, mag je gerust zeuren hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sta niet vaak om kwart over 7 op, meestal niet voor 9 uur, dus ook met normaal slapen had ik wel een probleem met morgenochtend gehad. Maar ik hou al op met zeuren
Seriously? Veel te modern allemaal. Ik doe met DKUp mee. Gewoon een banaan, peer en een appel kiwi eten.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Dat komt misschien ook omdat je smoothies moet drinken.
KTquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en verdwaalde twintiger, wat schattig
Sla je slag....veel groener ga je ze niet zien hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
en verdwaalde twintiger, wat schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |