Dat komt vanzelf, Fann snapt me al.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik het nou ook nog zou snappen....
ik kan het me goed voorstellenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben opa nu en moet daar nog echt aan wennen.
ik snap mannen nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, Fann snapt me al.
Kijk, dat komt meer in de buurt van at ik dacht...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef FANN het volgende:
nee 4 een notebook is iets anders dan een latop dus 4
De quasi onnozelheid is hier soms wel erg groot...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is soms beter om te doen alsof je dingen niet kan/wil te snappen.
Prioriteiten stellen en ok maak me daar weleens schuldig aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De quasi onnozelheid is hier soms wel erg groot...
Jij hebt niet eens in de gaten dat je continue spelletjes aan het spelen bent..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben in sommige opzichten vrij naïef, in de zin van dat ik mezelf als uitgangspunt neem en da's niet slim. Ik speel geen spelletjes, maar dat betekent niet dat anderen dat dan ook niet doen.
Ga je nu de spycholoog uithangen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens in de gaten dat je continue spelletjes aan het spelen bent..
ah, zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens in de gaten dat je continue spelletjes aan het spelen bent..
Nee, de ervaringsdeskundige...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nu de spycholoog uithangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |