Dat is ook zo, belangrijkste is dat jullie het leuk (en lekker) haddenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:54 schreef Bluezz het volgende:
g zet zijn recensie ook net op Iens.
Nee no foto's. Gewoon lekker relaxed gegeten.
Zei je niet dat als het goed gaar is je het met mes en vork gewoon van het botje te schuiven isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze at het niet maar vond het niet erg want de rest vond ze gelukkig wel lekker. Er was nog iemand die niet van kluiven hield dus zij hield het bij 1 stukje, maar ze vond het wel lekker. 2 Anderen zeiden dat het het lekkerste was wat ze ooit hebben gehad op de meidenavond en vroegen of ik het volgende keer weer wilde maken
http://www.iens.nl/restau(...)urant-constantinopelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ook zo, belangrijkste is dat jullie het leuk (en lekker) hadden
Ik wil dit niet wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een stuk gelukkiger dan de meeste Nederlandse paarden denk ik. Het merendeel brengt nog altijd zeker 20 uur per dag door in een box van 3x3.![]()
quote:
Ik kan je een manege aanwijzen waar ze een aantal paarden nog in stands hebben staan (dus 22/7 vastgebonden), en boxen die in beide richtingen ongeveer de lengte van het paard zijn.quote:
Gemiddeld zo 1x per maand.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Molo het volgende:
![]()
Jullie gaan best vaak uit eten als je zo die recensies ziet
De mensen die hun paard zo houden ook niet. Die beweren bij hoog en laag dat hún paard heel gelukkig is in die situatie.quote:
Jammer.. net een etentje waar ik nou juist meer van zou willen wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:54 schreef Bluezz het volgende:
g zet zijn recensie ook net op Iens.
Nee no foto's. Gewoon lekker relaxed gegeten.
Mijn beeld van de hemel is een plek waar je altijd maar kunt eten zonder ooit vol te raken of dik te worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Molo het volgende:
Moet ik ook nog steeds eens heen. So much to eat, so little time
Met de leukste mensen uit je leven dan wel hequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn beeld van de hemel is een plek waar je altijd maar kunt eten zonder ooit vol te raken of dik te worden.
Precies datte!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn beeld van de hemel is een plek waar je altijd maar kunt eten zonder ooit vol te raken of dik te worden.
Ja, gewoon eeuwig tafelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Met de leukste mensen uit je leven dan wel he
Dat is een religie waar ik voor zou tekenenquote:
Het culinarisme.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een religie waar ik voor zou tekenen
I like this a lotquote:Op zondag 22 maart 2015 00:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Profeet:
[ afbeelding ]
God:
[ afbeelding ]
Nigella kan onmogelijk God zijn! Maak er dan tenminste een Godin vanquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga direct de deuren langs. "Heeft u al gehoord van Bourdain? "
Ouderwetschquote:Op zondag 22 maart 2015 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nigella kan onmogelijk God zijn! Maak er dan tenminste een Godin van
Nou...ik vind dat Nigella dat wel verdiend heeftquote:
Heerlijk eten, moet je echt eens proberenquote:
Haarlem is echt een culinaire verwenstad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
HaarlemOnwijs leuke stad om rond te lopen en door alle recensies van G. weet ik dat ik daar ook fantastisch kan eten. Die Turk lijkt me ook wel wat, eet dat nooit namelijk. Zelfs geen kebab
Heb je dit zelf bedacht?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Molo het volgende:
Onze wijn
Onze wijn, die in het glas verschijnt,
uw voorgerecht worde geheiligd,
uw hoofdgerecht kome,
uw dessert geschiede op aarde zoals in de hemel.
Geef ons heden ons dagelijks brood,
en vergeef ons onze vraatzucht
zoals ook wij aan anderen hun mislukte recepten vergeven.
En leid ons niet in bekoring,
maar verlos ons van smerig eten.
Omnomnom
Hahaha, nee joh, das gewoon een door mij verneukte versie van het Onze Vaderquote:
Ik ben bekeerdquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Molo het volgende:
Onze wijn
Onze wijn, die in het glas verschijnt,
uw voorgerecht worde geheiligd,
uw hoofdgerecht kome,
uw dessert geschiede op aarde zoals in de hemel.
Geef ons heden ons dagelijks brood,
en vergeef ons onze vraatzucht
zoals ook wij aan anderen hun mislukte recepten vergeven.
En leid ons niet in bekoring,
maar verlos ons van smerig eten.
Omnomnom
Lekker allemaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
B. had als voorgerecht lspanak (gebakken spinazie met groenten, ei en tomatensaus) en als hoofdgerecht Şehzade kebab (gebakken stukjes ossenhaas met groenten, artisjokken en knoflook uit de oven met rodewijnsaus) en ik had als voorgerecht Karides Güveç (gegratineerde garnalenschotel met groente in tomatensaus uit de oven) en als hoofdgerecht Kuzu ızgara (gegrilde lamsfilet, lamshaas en lamskotelet met groenten tomatensaus).
Allemaal prima van smaak.
Gaat helaas nog niet zo goed als ik zou willen. Ben nu weer verplicht rustiger aan aan het doen dan normaal omdat mijn ontsteking weer begon op te vlammen. Het is echt uitvinden nu om te zien wat ik wel en niet aankanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
dank jullie
P, maandag weer aan de slag?
Windigo, hoe is het met je poeperij ennzo?
Wel een dikke pluim voor je eten! Goed zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |