Wat willen jullie ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
De smaak van sperma verschilt per persoon en je hebt deze smaak niet volledig in de hand, maar met je voeding kun je er wel iets aan veranderen. Roken, alcohol en cafeīne maken sperma bitter. Spruiten, broccoli en rood vlees worden afgeraden. Van vet eten wordt ook gezegd dat het sperma een slechte smaak geeft. Vis kan sperma een lichte vissmaak geven.
Met fruit kun je het juist iets zoeter maken, zeker zoete vruchten als kiwi, ananas en mango lijken dat effect te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als deze chat ooit teruggelezen wordt, dan was ik er niet bij.
Kom dan na mn middag smoothie langsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Met fruit kun je het juist iets zoeter maken, zeker zoete vruchten als kiwi, ananas en mango lijken dat effect te hebben
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar de naam walvis vandaan komt, is niet helemaal duidelijk.
Ga klagen bij Googlequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom ze die walvissen noemen heb ik nooit begrepen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.
als Piet genoeg spuit zou het moeten kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan ik niet in het Smoelenboek zetten Piet
In het tieten topic dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan ik niet in het Smoelenboek zetten Piet
ik heb genoeg plaatjes gezien, maar er was er niet één die ik kon gebruikenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
als Piet genoeg spuit zou het moeten kunnen
ik geloof je onmiddellijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb genoeg plaatjes gezien, maar er was er niet één die ik kon gebruiken
ach gossie ja...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Hut die dit morgen gaat teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |