ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik hebquote:

Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
Ik heb van schrik ook maar een beker thee gezet...

die heb ik hier ook in de kast staan, hij is lekker zoetquote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus![]()
en het is deze....
http://www.pickwick.nl/thee/kruidenthee/ontspanning/
of het helpt weet ik eigenlijk niet, maar hij is wél lekker

Ben je malquote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik heb

Ik vond hem wel toepasselijk, ook vanwege die deur......quote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, over 6 jaar komt er wel weer een voorbij met wie ik die klik heb

Thee is denk is best wel een vrouwendingetje, ik dronk vroeger bijna nooit thee trouwens,quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.

dat was nu ook het geval, dus ik hou mijn adem maar niet inquote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je maldaar hoef jij vast geen 6 jaar op te wachten....

6 jaar alleen geweest?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat was nu ook het geval, dus ik hou mijn adem maar niet in

o sorryquote:Op maandag 23 maart 2015 16:20 schreef FANN het volgende:
Ik heb van schrik ook maar een beker thee gezet...

Je dacht zeker laat ik maar eens een oude vrouwen dingetje doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Thee is denk is best wel een vrouwendingetje, ik dronk vroeger bijna nooit thee trouwens,
is pas iets van de laatste tijd

quote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een oude vrouwen dingetje doen.![]()

Ik drink bijna nooit thee anders, jij wel Mo?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je dacht zeker laat ik maar eens een vrouwen dingetje doen.

Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit thee anders, jij wel Mo?

Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.

Dat is ouwe mannen drank, je had een neut moeten nemen zoals een échte ventquote:Op maandag 23 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen thee, ik heb wel vanmiddag een kop koffie bij mijn lunch gedronken.

Nee, ook dan niet dan neem ik een cup a soup kip.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?

De mijnese lust écht geen thee hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen thee lusten, zelfs niet als je verschrikkelijk ziek bent?

zelfs niet eens iemand tegengekomen die ook maar een beetje interessant leek. Daarvoor ook jaren niet trouwens.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
6 jaar alleen geweest?
da's best lang ja...
maar ik ben eigenlijk nooit echt alleen geweest dus mij moet je niet rekenen

cup a soupquote:Op maandag 23 maart 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet dan neem ik een cup a soup kip.

Ja, dat lijkt me ook lastig, ik zou waarschijnlijk voor altijd alleen blijven als ik niet al iemand hadquote:Op maandag 23 maart 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs niet eens iemand tegengekomen die ook maar een beetje interessant leek. Daarvoor ook jaren niet trouwens.

Meid, ik mag niet (meer) teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ouwe mannen drank, je had een neut moeten nemen zoals een échte vent

Ja, en wat als je geen thee lust en toch ziek bent. Gelukkig ben ik zelden of nooit ziek. Dat scheelt.quote:

Ja, dat weet ik nog, je hebt alleen nooit precies verteld waarom, maar zal wel met medicijnenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, ik mag niet teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?
Tuurlijk drink ik liever iets sterkers, maar ik hou dat dus op een absoluut minimum tegenwoordig.

Niet boven de 40, dan zit er een zeef met grote gaten in.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, ik mag niet (meer) teveel drinken, weet je nog! Vrouwen onthouden toch alles omdat ze zo begaan en meelevend zijn. Of was het niet zoiets...?
Tuurlijk drink ik liever iets sterkers, maar ik hou dat dus op een absoluut minimum tegenwoordig.

Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog, je hebt alleen nooit precies verteld waarom, maar zal wel met medicijnen
te maken hebben, ik doe maar eens een aanname ...![]()
Voor mij geldt hetzelfde, al zou ik nu geen sterke drank hoeven![]()
maar soms 's avond zou ik wel een wijntje lusten en dan neem ik tegenwoordig maar een
Holy Soda

Maar we zijn zo nieuwsgierigquote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.

zie je wel... en dat wist ik allemaal nogquote:Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, en indd ik heb nooit het fijne ervan verteld, bewust. Ik hou het erop dat het niet gezond voor me is.

Ja precies, vertel het nou maar gewoonquote:

quote:
generaliserenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogik vraag niet verder omdat ik voel dat je er
verder niets over wil zeggen, dat is dan vast weer vrouwelijke intuïtie

quote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je wel... en dat wist ik allemaal nogik vraag niet verder omdat ik voel dat je er

Wordt er dadelijk een heel 'kwootverhaal' over mij door jou in het smoelenboek gegooid, daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]

quote:Op maandag 23 maart 2015 16:40 schreef drakin het volgende:
[..]
omdat ik voel dat je er

nee hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wordt er dadelijk een heel 'kwootverhaal' over mij door jou in het smoelenboek gegooid, daar heb ik geen behoefte aan.

Aan het edittenquote:

Ik doseer zelf wel wat ik kwijt wil en wat niet, ben ik man genoeg voor.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hooren van doe die maar ook niet... zo lullig ben ik nou ook weer niet.

zo is dat knulquote:Op maandag 23 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doseer zelf wel wat ik kwijt wil en wat niet, ben ik man genoeg voor.

Wacht maar af, jouw vaginamonoloog zal ook nog in het smoelenboek verschijnen.quote:

vaginamonloog? hmmm ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 maart 2015 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht maar af, jouw vaginamonoloog zal ook nog in het smoelenboek verschijnen.

Ik zei niet dat ik dat ga doen, maar er zal vast wel een en ander door iemand 'gekwoot' zijn.quote:

mag van mij, ik heb niets gezegd waar ik me voor zou moeten schamen denk ikquote:Op maandag 23 maart 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat ga doen, maar er zal vast wel een en ander door iemand 'gekwoot' zijn.

Zorgen ze nou ook al voor een 40 + crisis?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)de-Grieken-nog.dhtml
Dat met die kaasbroodjes wil ik ook eerst met eigen ogen zien voor ik het geloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea

Net als in hun handen dus?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet boven de 40, dan zit er een zeef met grote gaten in.

Niet in de mijne hoorquote:

Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zienquote:

quote:Op maandag 23 maart 2015 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zien

Maare even Walking dead met zoonlief zien, tot laterquote:

Is ook onhandigquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.

Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend hebquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.

die instelling ken ik gelukkig niet, dat belonen, ook niet met etenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend heb

Ja haal effe de politiek erbijquote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)de-Grieken-nog.dhtml
Dat met die kaasbroodjes wil ik ook eerst met eigen ogen zien voor ik het geloof.

da's dan weer mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...

Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...

volgens mij heb ik geen broeken met elastiekquote:Op maandag 23 maart 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.

Zelfs nu 1 aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen broeken met elastiek

Mag je helemaal zelf weten Kingquote:

Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.quote:

Voor dit topic zeker? 40+ / Muziek-ketting deel 18quote:Op maandag 23 maart 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.
Levi's Jeans hoort bij Should i stay or should i go van The Clash.

Gulle buren daarquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)

daar kun je het druk mee hebben jaquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)

Ja, maar wel leuk om te doen, anders kom je allemaal met iets aan zetten, want trouwfeestquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar kun je het druk mee hebben ja

quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel leuk om weer met iedereen een feestje te bouwen

Ja, dat weet ik nog niet precies, ze reizen veel, dus we kunnen het in een mooie envelopquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Maar het wordt geld? Of koop je er nog wat voor?

Ah, feestjes, ik ben er dol op.......quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel leuk om weer met iedereen een feestje te bouwen

zeikwijfquote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, feestjes, ik ben er dol op.......

Wat leuk Fann dat je dit doet, maar is dit wel hun smaak?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
Zoiets.... denk ik dan aan...
http://www.keessmit.nl/mo(...)_tgFK1HqTBoCi5Dw_wcB
Maar ik moet eigenlijk eerst inzamelen en dan bespreken.
Ik weet het nog nietik ga straks nog spijt krijgen dat ik dit op mijn hals
heb gehaald![]()
Neh... komt wel goed...

Nah... wat ik kan inschatten wel een beetje, maar ze moeten het zelf uitzoeken natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat leuk Fann dat je dit doet, maar is dit wel hun smaak?

Jij hoeft ook niet mee Moquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert" (Groucho Marx).

Als jij je maar amuseert, en belangrijker, je zus en zwager.quote:

Gaat vast wel lukken met iedereen bij elkaar, ik weet wel dat een heleboel mensen dat stom vindenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij je maar amuseert, en belangrijker, je zus en zwager.

O ik vond deze wel leuk, kun je ook met lekker veel zitten en is niet zo duur:quote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... wat ik kan inschatten wel een beetje, maar ze moeten het zelf uitzoeken natuurlijk![]()
dat ga ik niet doenmisschien willen ze wel iets heel anders, was maar een voorbeeldje...

quote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga weer hard proberen om te slapen

Nee ze moet minstens stoelen en een tafel hebben die je ook in de winter buitenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik vond deze wel leuk, kun je ook met lekker veel zitten en is niet zo duur:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19053932/

truste... sorry was aan het googelenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga weer hard proberen om te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |