Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zienquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zien
Maare even Walking dead met zoonlief zien, tot laterquote:
Is ook onhandigquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.
Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend hebquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.
die instelling ken ik gelukkig niet, dat belonen, ook niet met etenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend heb
Ja haal effe de politiek erbijquote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)de-Grieken-nog.dhtml
Dat met die kaasbroodjes wil ik ook eerst met eigen ogen zien voor ik het geloof.
da's dan weer mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...
Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...
volgens mij heb ik geen broeken met elastiekquote:Op maandag 23 maart 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.
Zelfs nu 1 aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen broeken met elastiek
Mag je helemaal zelf weten Kingquote:
Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.quote:
Voor dit topic zeker? 40+ / Muziek-ketting deel 18quote:Op maandag 23 maart 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.
Levi's Jeans hoort bij Should i stay or should i go van The Clash.
Gulle buren daarquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)
daar kun je het druk mee hebben jaquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)
Ja, maar wel leuk om te doen, anders kom je allemaal met iets aan zetten, want trouwfeestquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar kun je het druk mee hebben ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |