Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zienquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje anatomische kennis en geen gat te zien
Maare even Walking dead met zoonlief zien, tot laterquote:
Is ook onhandigquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.
Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend hebquote:Op maandag 23 maart 2015 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen gat in mijn hand, kan het me ook niet permitteren.
die instelling ken ik gelukkig niet, dat belonen, ook niet met etenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet permitteren maar soms vind ik dat ik het gewoon verdiend heb
Ja haal effe de politiek erbijquote:Op maandag 23 maart 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)de-Grieken-nog.dhtml
Dat met die kaasbroodjes wil ik ook eerst met eigen ogen zien voor ik het geloof.
da's dan weer mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...
Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik heb al meerdere gaten in mn broekriem ...
volgens mij heb ik geen broeken met elastiekquote:Op maandag 23 maart 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen broekriem, heb wel een stuk elastiek minder in de broek zitten.
Zelfs nu 1 aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen broeken met elastiek
Mag je helemaal zelf weten Kingquote:
Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.quote:
Voor dit topic zeker? 40+ / Muziek-ketting deel 18quote:Op maandag 23 maart 2015 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was alvast aan het oefenen. Welk nummer hoort bij welk product.
Levi's Jeans hoort bij Should i stay or should i go van The Clash.
Gulle buren daarquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)
daar kun je het druk mee hebben jaquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik heb net 400 euro ingezameld voor een cadeau voor mijn zus (en zwager)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |